صفحه اصلی / عمومی / بررسی ترکیب احتمالی تیم یوونتوس در فصل ۲۰-۲۰۱۹ زیر نظر مائوریسیو ساری

بررسی ترکیب احتمالی تیم یوونتوس در فصل ۲۰-۲۰۱۹ زیر نظر مائوریسیو ساری

ad banner

زمان زیادی تا نخستین بازی رسمی تیم یوونتوس تحت سرمربیگری مائوریسیو ساری باقی نمانده و این بانک دار سابق، پس از فصلی پر فراز و نشیب در چلسی که با قهرمانی در لیگ اروپا به پایان رسید، به تورین آمده است.

ترکیب تیم یوونتوس زیر نظر ساری

ساری تغییرات غیر منتظره ای در تیم به وجود نیاورده است؛ آن ها هشت فصل پی در پی در سری آ به قهرمانی رسیدند و برای شکستن طلسم ۲۳ ساله قهرمان نشدن در اروپا فشار زیادی را تحمل می کنند. مائوریسیو ساری در تورین، بازیکنان بسیار قدرتمند و کار کشته ای را زیر نظر دارد و همه انتظار این را دارند که او بهترین ترکیب ممکن را بچیند. از زمانی که این ساری ۶۰ ساله خودش را به عنوان یکی از بهترین مربیان اروپا در ناپولی مطرح کرد، همواره بهترینِ خودش را در تیم هایش به نمایش گذاشته است. ساری معمولا از چهار سیستم ۱-۳-۲-۴، ۱-۴-۱-۴، ۱-۲-۳-۴ و ۳-۳-۴ در تیم هایش استفاده می کند؛ هرچند که ۳-۳-۴ سیستم مورد علاقه اوست. او در تیم یوونتوس هم می تواند این سیستم را که پیش تر توسط ماسیمیلیانو آلگری مورد استفاده قرار می گرفت، اجرا کند. ترکیبی از بازیکنان بزرگ و استعداد های با انگیزه، این قدرت را به ساری داده که در آنِ واحد دو تیم مختلف را در اختیار داشته باشد. همه این ها می تواند ساری را به تاریخ سازی در جمع بیانکونری ها امیدوار کند.

تیم اول

برای این‌که نخستین ترکیب رسمی ساری را ببینیم، باید تا ۲۴ آگوست و اولین بازی تیم یوونتوس در سری آ مقابل پارما صبر کنیم، چراکه ما همین حالا هم نمی توانیم بهترین ترکیب ممکن را برای یوونتوس پیش بینی کنیم. هرچند که بازی های پیش فصل، ترکیبِ یوونتوس را برای ما تا حدودی آشکار ساخت، اما جورجیو کیلینی به دلیل مصدومیت و الکس ساندرو به سبب حضور در کوپا آمریکا، در این بازی ها حضور نداشتند؛ با این حال، احتمالا این دو در ترکیب اصلی فصل بعد بانوی پیر حضور خواهند داشت. ماتیاس دلیخت، خرید بزرگ تابستانی یوونتوس در خط دفاعی به احتمال فراوان زوج جورجیو کیلینی در قلب خط دفاعی بیانکونری خواهد بود و الکس ساندرو مدافع چپ ثابت تیم ساری می باشد. علامت سوال بزرگ یوونتوس در خط دفاعی، اما به سمت راست بر می گردد؛ جایی که دنیلو، با جدایی ژائو کانسلو از یوونتوس، دفاع راست تیم می شود. ساری خط میانی سه نفره را ترجیح می‌دهد؛ او از یک بازی ساز در عمق، در کنارِ دو هافبک پر تحرک استفاده خواهد کرد. این دو هافبک پر تحرک، خرید های جدید تیم یعنی آدرین ربیوت و آرون رمزی هستند که در کنار میرالم پیانیچ، جورجینیوی جدید تیمِ ساری، خط میانی بانوی پیر را تشکیل می دهند. در خط حمله، کریستیانو رونالدو به عنوان وینگر چپ قرار می گیرد؛ جایی که ساری معتقد است CR۷ برای مدافعان حریف خطرناک تر است. در سمت راست، فدریکو برناردسکی حاضر می‌شود و ماریو مانژوکیچ هم به عنوان مهاجم هدف تیم یوونتوس در ترکیب قرار خواهد گرفت. هرچند که امکان دارد ساری برای عمق دادن به ترکیب، تغییرات مهمی در آن حاصل کند.

ترکیب تیم یوونتوس

تیم دوم

یک تیم کامل، باید حداقل دو بازیکن قدرتمند در هر پست داشته باشد  وتیم یوونتوس در فصل ۲۰-۲۰۱۹ این ویژگی را دارد. با بازگشت جان لوییجی بوفون به یوونتوس پس از پشت سر گذاشتن یک فصل در پاریس سن ژرمن، او به عنوان گزینه آلترناتیو شزنی درون دروازه تیم قرار می گیرد و علاوه بر او ماتیا پرین هم روی نیمکت حضور دارد. ماتیا دی شیلیو که عملکرد قابل قبولی در پیش فصل داشت، به عنوان دفاع راست و لوکا پلگرینی، خرید جدید تیم از رم به عنوان دفاع چپ در ترکیب تیم حاضر می شوند. در دفاع میانی، یوونتوس دارای پنج بازیکن قدرتمند است؛ آن ها علاوه بر ماتیاس دلیخت و جورجیو کیلینی، لئوناردو بونوچی، مریح دمیرال و دنیله روگانی را هم در ترکیب خود دارند و صاحب یکی از بهترین خطوط دفاعی اروپا هستند. رمزی در حال حاضر به طور کامل از مصدومیت فصل گذشته اش بهبود یافته اما اگر به هر دلیلی قادر به حضور در ترکیب بیانکونری نباشد، بلیس متوییدی که به تازگی در حال مذاکره با چند باشگاه برای خروج از یوونتوس بوده، می تواند جانشین او شود. رودریگو بنتانکور، امره چان و سامی خدیرا دیگر هافبک های حاضر در ترکیب یوونتوس هستند که امیدوارند ساری را تحت تاثیر قرار دهند و در ترکیب اصلی تیم مورد استفاده قرار گیرند. در خط حمله، گونزالو هیگواین با توجه به خروج مویزه کین و انتقالش به اورتون، بار دیگر می تواند خودش را در ترکیب یوونتوس جا بیندازد. خوان کوادرادو هم برای حضور در ترکیب به عنوان وینگر چپ، باید با داگلاس کاستا رقابت کند. پائولو دیبالا، که طی ماه های اخیر شایعات بسیاری مبنی بر معاوضه اش با روملو لوکاکو یا مائورو ایکاردی و انتقالش به منچستر یونایتد یا اینتر و حتی تاتنهام به گوش رسیده، در صورت ماندن در یوونتوس به عنوان وینگر راست در تیم ساری حاضر خواهد شد.

ترکیب تیم یوونتوس

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *