صفحه اصلی / عمومی / لیگ بوندسلیگا آلمان بازی بایرن مونیخ و هافن هایم

لیگ بوندسلیگا آلمان بازی بایرن مونیخ و هافن هایم

ad banner

آغاز نیم‌فصل دوم لیگ فوتبال بوندسلیگا آلمان با نبرد بایرن و هافن هایم

روز جمعه ۲۸ دی در چارچوب هفته هجدهم (نیم‌فصل دوم) لیگ فوتبال بوندسلیگا آلمان دو تیم هافن هایم و بایرن‌مونیخ از ساعت ۲۳ در ورزشگاه ویرسول راین – نکار آرناِ شهر زینشایم دیدار می­کنند. ازجمله نکاتی که می‌تواند برای علاقه‌مندانِ پیش بینی مسابقات ورزشی جالب‌توجه باشد این است که بازیکنان تیم فوتبال بایرن مونیخ که بدترین نیم‌فصل خود طی پنج سال گذشته را پشت سر گذاشته‌اند، بعد از برگزاری اردو تدارکاتی در قطر امیدوارند بتوانند نیم‌فصل دوم را با قدرت آغاز کنند و در کورس قهرمانی قرار بگیرند. همچنین هافن هایم هم با رکورد شکست‌ناپذیری در ده دیدارِ لیگ پا به این مسابقه خواهد گذاشت و امیدوار است تا با حفظ رکورد به جمع بالانشینان جدول اضافه شود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

در جدول بایرن از انجام ۱۷ دیدار ۳۶ امتیاز دارد و در رده دوم قرار گرفته است. این تیم که با دورتموندِ صدرنشین ۶ امتیاز اختلاف دارد، امیدوار است با شکست دادن میزبانش به فاصله سه امتیازی این تیم برسد یا حداقل اختلاف کنونی را حفظ کند. تیم هافن هایم هم با برگزاری ۱۷ مسابقه و کسب ۲۵ امتیاز در جایگاه هفتم جدول ایستاده است و در صورت پیروزی بر مهمانش می‌تواند تا پله پنجم صعود داشته باشد.

بوندسلیگا آلمان

بازیکنان تیم فوتبال بایرن مونیخ در فکر حفظ روند درخشان خود

شاگردان نیکو کواچ مربی باواریایی‌ها در هشت دیدار گذشته خود شکستی نداشته‌اند و ۵ مسابقه قبلی خود در لیگ فوتبال آلمان بوندسلیگا را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند. شکست دادن یک بر صفر لایپزیش در خانه (این مسابقه) و برتری سه بر صفر مقابل آینتراخت فرانکفورت در خانه حریف (این دیدار) نتیجه دو بازی آخر آن‌ها در لیگ بوده است.

شاگردان یولیان ناگلزمان در هافن هایم نیز شش مسابقه آخر خود در لیگ را با تساوی به پایان رسانده‌اند. تساوی یک – یک با وردربرمن در خانه حریف و تکرار همین نتیجه مقابل ماینتس در ورزشگاه خانگی، نتایج دو بازی آخر این تیم بوده است. در نظر گرفتن روند نتایج دو تیم، به یک شرط‌بندی منطقی در پیش بینی مسابقات ورزشی کمک می‌کند.

ازجمله بازیکنان تیم فوتبال بایرن مونیخ که می‌توانند در این دیدار بدرخشند باید به رابرت لواندوفسکی اشاره کرد. ۱۰ گل زده و ۵ پاس گل حاصل عملکرد لوا در نیم‌فصل اول بوده است. فرانک ریبری با ۴ گل زده، سرژ گنابری با ۴ گل و ۲ پاس گل و توماس مولر با ۴ گل و ۳ پاس گل، دیگر مهره‌های موثر تیم کواچ هستند. در ضمن یاشوا کیمیش با ۷ پاس گل بهترین عملکرد را از این نظر در اف سی هالیوود داشته است.

در تیم ناگلزمان هم آندری کراماریچ با ۶ گل و ۲ پاس گل، ریس نلسون با ۶ گل و جوئلینتون و پاول کادژابک با ۴ پاس گل عملکرد خوبی داشته‌اند. در نظر گرفتن عملکرد این ستاره‌ها برای افرادی که پیش بینی مسابقات ورزشی را انجام می‌دهند بسیار مهم خواهد بود.

به گزارش وب­سایت رسمی بوندسلیگا در این بازی فرانک ریبری و کورنتین تولیسو به دلیل مصدومیت غایب خواهند بود و همچنین وضعیت آرین روبن هم برای رسیدن به مسابقه مشخص نیست. همچنین برای هافن هایم هم لوکاس روپ غایب خواهد بود.

بوندسلیگا آلمان
پیش‌بینی مسابقات بوندسلیگای آلمان در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *