صفحه اصلی / عمومی / بسکتبال NBA آمریکای شمالی ؛ کار سخت جنگجویان در دیترویت

بسکتبال NBA آمریکای شمالی ؛ کار سخت جنگجویان در دیترویت

ad banner

بسکتبال NBA آمریکای شمالی ؛ کار سخت جنگجویان در دیترویت

در ادامه رقابت‌های بسکتبال NBA آمریکای شمالی دو تیم دیترویت پیستونز و گلدن استیت وریرز، در دیداری جذاب به مصاف یکدیگر می‌روند. دیترویت پیستونز که حالا چهار پیروزی متوالی کسب کرده‌است، باید به مصاف گلدن استیت وریرز برود. مزیت بازی خانگی برای دیترویت و از طرفی بازگشت استفن کری، پیش‌بینی این دیدار را به کاری سخت تبدیل می‌کند.

دیترویت پیستونز: قدرت‌نمایی این بار مقابل جنگجویان؟

دیترویت پیستونز این روز‌ها، در بهترین فرم خود قرار دارد. آن‌ها با رهبری بلیک گریفین، خود را پیدا کرده‌اند و یکی پس از دیگری رقبا را در هم می‌کوبند. میانگین امتیاز ۱۱۱.۶، قدرت نسبی پیستونز در خط حمله را نشان می‌دهد. با این حال میانگین ۱۰۹.۵ امتیاز رقبا مقابل آن‌ها کار خوب خط دفاعی این تیم را بیش از پیش نمایان می‌کند. حضور آندره درامند در زیر سبد، بازیکنی با قابلیت پرتاب‌های سه امتیازی متعدد مانند رجی جکسون و حضور بازیکنی مانند بلیک گریفین که در تمامی فاکتور‌های بازی، دستی بر آتش دارد، این تیم را به یکی از مدعیان اصلی کنفرانس شرق تبدیل کرده است. حالا رقیب آن‌ها مدافع عنوان قهرمانی بسکتبال NBA آمریکای شمالی است. باید دید دیترویت پیستونز در برابر جنگجویان چه عملکردی را از خود بر جای می‌گذارد.

بسکتبال NBA آمریکای شمالی

 

گلدن استیت وریرز: خوش‌آمد گویی به استفن کری

گلدن استیت وریرز در دیداری سخت مقابل تورنتو رپترز، کار را در وقت‌های اضافی به رقیب قدرتمند خود واگذار کرد. حالا آن‌ها با بازگشت استفن کری، مقابل یکی از آماده‌ترین تیم‌های کنفرانس شرق بسکتبال NBA آمریکای شمالی قرار خواهند گرفت. کوین دورانت که در غیاب پوینت گارد جنگجویان، نقش ارتش تک‌نفره را ایفا می‌کرد، حالا می‌تواند کمی با خیال راحت‌تر بازی خود را ارائه کند. در سال گذشته استفن کری پس از بازگشت خود، آن بازیکن همیشگی نبود. باید دید امسال هم این اتفاق تکرار خواهد شد یا خیر. شاید تنها ضعف عمده گلدن استیت وریرز، نبود یک سنتر قدرتمند در این تیم است. خرید جدید آن‌ها یعنی دمارکوس کازینس همچنان مصدوم است و جنگجویان امیدوارند با بازگشت او در مسابقات پلی‌آف، این نقص نیز پوشش داده شود.

بسکتبال NBA آمریکای شمالی

مشخصات بازی

ورزشگاه: لیتل کازارس آرنا (استادیوم خانگی دیترویت پیستونز)

تاریخ: ۱۱ آذر ۱۳۹۷- ۲ دسامبر ۲۰۱۸

ساعت: ۳:۳۰ بامداد

پیش‌بینی مسابقه دیترویت پیستونز – گلدن استیت وریرز در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *