صفحه اصلی / عمومی / بارسلونا رویایی خواهد شد؛ احتمال پیوستن همزمان نیمار و گریزمان به بلوگرانا

بارسلونا رویایی خواهد شد؛ احتمال پیوستن همزمان نیمار و گریزمان به بلوگرانا

ad banner

چند روز پیش بود که خبر رسید پینی زهوی به عنوان نماینده نیمار در تلاش است که جدایی این ستاره از پاری سن ژرمن و پیوستنش به بارسلونا را عملی کند. زهوی همان فردی بود که نیمار را به پاریس آورد. در همین حال با ورود به فصل جدید، بارسلونا به فعالیت در بازار نقل و انتقالات ادامه می دهد. در حالی که انتظار می رود داستان آنتوان گریزمان و بارسلونا به زودی به سرانجام برسد و این بازیکن با پرداخت بند فسخ ۱۲۵ میلیون یورویی راهی نیوکمپ شود، هچنان رویای بازگشت نیمار هم دنبال می شود.

به گزارش رادیو کاتالونیا، ایده بازگشت نیمار به بارسلونا کاملا جدی است و بارسلونا در صورت ارائه پیشنهاد مناسب، می تواند آن را عملی کند. از برزیل خبر می رسد که فردا جلسات مهمی بین نماینده بازیکن و بارسلونا برگزار خواهد شد تا طرفین راهی پیدا کنند که به نتیجه برسد. نیمار اصرار دارد که می خواهد پاری سن ژرمن را ترک کند و تیم فرانسوی هم حاضر است در صورت دریافت پیشنهاد قابل قبول وی را بفروشد.

با اضافه شدن گریزمان و نیمار، درهای خروج به کوتینیو و احتمالا عثمان دمبله نشان داده خواهد شد. در حالی که پیش از این گفته می شد بارسلونا علاقه ای به فروش دمبله ندارد، رادیو کاتالونیا هم اعتراف کرد که سران تیم نه تنها از علاقه بایرن مونیخ به بازیکن خبر دارند، بلکه پیشنهادات دریافتی را بررسی خواهند کرد. در اسپانیا گفته می شود بارسلونا در صورت دریافت پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی، مشکلی با جدایی دمبله ندارد.

نیمار و گریزمان دو هدف اصلی بارسلونا

نیمار و گریزمان دو هدف اصلی بارسلونا
این در حالی است که کیلیان ام باپه ستاره فرانسوی پاریسی ها نظر دیگری دارد. گفته می شود یکی از شروط ماندن امباپه در پی اس جی این است که باشگاه تیمی قدرتمندتر برای فصل بعد ببندد. تیمی که بتواند رویای هواداران یعنی فتح لیگ قهرمانان را برآورده کند و این بدون نیمار قطعا مشکل تر خواهد شد. امباپه می خواهد فصل بعد به عنوان مهاجم نوک در میدان حاضر باشد و بیشتر از همه تمایل دارد نیمار نیز در کنار او در زمین باشد و پی اس جی را بدون ستاره برزیلی تیمی تضعیف شده می بیند. او این مساله را به اطلاع سران باشگاه هم رسانده است.

بر خلاف شایعات، اختلافی بین این دو بازیکن وجود ندارد و رابطه آنها بسیار خوب است. امباپه اخیرا و پس از مصدومیت نیمار، پیامی دلگرم کننده برای او فرستاد و ابراز امیدواری کرد به زودی در میادین کنار یکدیگر به میدان بروند. جدایی نیمار احتمالا باعث خواهد شد تا امباپه هم به رفتن از پی اس جی جدی تر فکر کند و سران باشگاه باید نگران این قضیه باشند.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *