صفحه اصلی / عمومی / اینفانتینو، رئیس فیفا: شروع زود هنگام مسابقات غیرمسئولانه است

اینفانتینو، رئیس فیفا: شروع زود هنگام مسابقات غیرمسئولانه است

ad banner

اینفانتینو، رئیس فیفا معتقد است نباید در شروع مسابقات فوتبال عجله کرد

دوست داران فوتبال هفته ها هست که به دلیل شیوع بیماری کرونا از مشاهده مسابقات جذاب فوتبال محروم هستند. با فراگیر شدن این بیماری در اروپا شاهد مرگ و میر شهروندان، به خصوص در کشور هایی که لیگ های فوتبال مطرح دارند از جمله ایتالیا، اسپانیا، انگلیس و آلمان هستیم. با این وجود رئیس فیفا اعتقاد دارد نباید با برگزاری زودهنگام مسابقات فوتبال آسیبی به سلامت افراد وارد شود.
با اینکه لیگ ها و مسابقات ورزشی در اکثر کشور های جهان با تعلیق مواجه شده است اما خبرهایی مبنی بر شروع برخی رقابت های فوتبال از جمله بوندس لیگا آلمان در اردیبهشت به گوش می رسد. اینفانتینو در این باره گفت:

” اولویت اصلی ما و تمام کسانی که زیر نظر فیفا مسابقات را برگزار می کنند، حفظ سلامتی افراد است. این موضوعی هست که من هرچقدر بر آن تاکید کنم کم است. اگر لازم هست مسئولین برگزاری مسابقات صبر کنند تا شرایط ایمن برای برگزاری مسابقات فراهم شود، می بایست این کار را انجام دهند و از عجله در شروع مسابقات پرهیز کنند.”

بیماری کرونا باعث شده خسارت های مالی زیادی به باشگاه ها و کشور های برگزار کننده مسابقات فوتبال وارد کند. با این حال رئیس فیفا از کمک مالی این نهاد به فوتبال خبر داد. گفته می شود فیفا یک صندوق مالی ۲.۷ میلیارد دلاری برای این بحران در نظر گرفته است. اینفانتینو افزود:

” با کار ها و برنامه ریزی هایی که طی ۴ سال اخیر انجام دادیم، در حال حاضر در وضعیت خوب مالی قرار داریم. فیفا اعتبار کافی برای کمک به وضعیت کنونی فیفا دارد. این پول به ما این اجازه را می دهد تا به تمام رده های تیم ها از پایه تا تیم اصلی، کمک کنیم. البته این پول، پول فیفا نیست و متعلق به فوتبال است. وقتی فوتبال به این پول نیاز دارد ما موظف هستیم آن را در اختیار این ورزش قرار دهیم.”

با بتکارت پیش بینی کنید

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *