صفحه اصلی / عمومی / رسمی: ایلکای گوندوعان قرار داد خود را تا سال ۲۰۲۳ با منچستر سیتی تمدید کرد

رسمی: ایلکای گوندوعان قرار داد خود را تا سال ۲۰۲۳ با منچستر سیتی تمدید کرد

ad banner

ایلکای گوندوعان بازیکن آلمانی تیم منچستر سیتی قرارداد خود با این تیم تا سال ۲۰۲۳ تمدید کرد و وب سایت رسمی تیم منچستر سیتی نیز از صحت این تمدید خبر داد و به شایعات پیوستن دوباره این بازیکن به دورتموند پایان داد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

ایلکای گوندوعان و تمدید قرارداد بلند مدت با منچستر سیتی

هنوز یک سال از قرار داد این بازیکن با سیتیزن ها باقی مانده بود که شایعات دوباره پیوستن و علاقه تیم دورتموند به این بازیکن دیده می شد که با این تمدید قرار داد چهار ساله مشخص شد که او قرار است آبی پوشان را در فصل های آتی نیز همراهی کند.
ایلکای گوندوعان منچستر سیتی
در خصوص این بازیکن مختصری بدانید که این بازیکن ۲۸ ساله در پست هافبک توپ می زند و از سال ۲۰۰۸ فوتبال خود را در باشگاه بوخوم بی آغاز کرد و به مدت یک فصل برای آن ها به میدان رفت. در مدت زمانی که او در بوخوم حضور داشت تنها در دو بازی پیراهن این تیم را بر تن کرد و یک گل نیز به ثمر رساند. در سال ۲۰۰۹ به تیم نورنبرگ پیوست و در ۴۸ بازی توانست ۶ گل به ثمر برساند. او به مدت دو سال در نورنبرگ ماند و بعد از آن در سال ۲۰۱۱ به بروسیا دورتموند ملحق شد و به مدت ۵ سال برای زرد پوشان توپ زد. مبلغ قرار داد وی هم یک میلیون یورو بود. در این پنج سال او در ۱۰۵ مسابقه به میدان رفت که ۱۰ گل در کارنامه خود ثبت کرد.همراه دورتموند او موفق شد یک بوندسلیگا در سال ۲۰۱۱- ۲۰۱۲ و در همان سال جام حذفی آلمان، سوپر جام فوتبال آلمان در سال ۲۰۱۳ و نائب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۲- ۲۰۱۳ را کسب نماید.
در سال ۲۰۱۶ منچستر سیتی علاقه خود را به این بازیکن نشان داد و در نهایت او بعد از ۵ سال از دورتموند جدا شد و به جمع سیتیزن ها پیوست. او از ۲۰۱۶ تاکنون برای سیتی در ۷۱ مسابقه به میدان رفته است که در تعداد بازی ۱۳ گل به ثمر رسانده است. او با آبی پوشان موفق شد دو بار قهرمانی در لیگ جزیره در سال های ۲۰۱۷- ۲۰۱۸ و ۲۰۱۸- ۲۰۱۹ را تجربه نماید. هم‌چنین در عرصه ملی نیز از سال ۲۰۰۸ به تیم زیر ۱۸ ساله های آلمان دعوت شد و تا سال ۲۰۱۱ به تیم اصلی انتقال پیدا کرد. او در ۲۹ بازی از سال ۲۰۱۱ تاکنون برای آلمان به میدان رفته که توانسته ۴ گل ملی نیز در کارنامه خود به ثبت برساند.

12 7
گوندغان نیز پس از تمدید قرار داد خودش با تیم منچستر سیتی مصاحبه کوتاهی را در این خصوص با وب سایت رسمی این باشگاه انجام داد که در زیر می خوانید:

مدت ۳ فصل است که برای تیم منچستر سیتی به میدان می روم و روز های خوبی را این جا پشت سر گذاشته ام و این جا را همانند خانه خودم می دانم چون همه شرایط به نوعی برایم مهیا بود و از این موضوع کمال رضایت را دارم.
خیلی خوشحال هستم که قراردادم را تمدید کردم. من توانستم با سیتی قهرمانی های خوب و متعددی را کسب کنم و از این بابت نیز بسیار خرسندم. چون قهرمانی با این تیم و سبک بازی که دارد تفاوت خاصی را برایم رقم زده و برایم یک نوع برتری به حساب می آید و هر روز می توانم چیز های جدیدی را در این تیم فرا بگیرم. علی رغم آن که بازی و شرایط در سیتی سخت است زیرا در کار ها بسیار سخت گیر هستند ولی در عین حال بسیار از این جا بودن احساس لذت می کنم و منتظر چهار سال آینده هستم که همانند سه سال گذشته افتخارات زیادی را با این تیم بزرگ کسب کنم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *