صفحه اصلی / عمومی / ایلکای گوندوعان: امیدوار به لغزش لیورپول در ادامه فصل خواهیم بود

ایلکای گوندوعان: امیدوار به لغزش لیورپول در ادامه فصل خواهیم بود

ad banner

منچستر سیتی، قهرمان دو دوره اخیر رقابت های لیگ برتر انگلستان در دیداری عجیب در ورزشگاه خانگی خود، اتحاد متحمل شکستی دور از انتظار مقابل ولورهمپتون شد تا اختلاف با صدر جدول به هشت امتیاز برسد.

ایلکای گوندوعان هافبک آلمانی منچستر سیتی در صبحت های جدید خود عنوان کرد که تیمش از اینکه در همین ابتدای فصل به منظور رسیدن به صدر جدول رقابت های لیگ برتر، به لغزش لیورپول نیاز دارد خوشحال نیست. شاگردان پپ گواردیولا یکشنبه گذشته در دیداری عجیب با دو گل در خانه مغلوب ولورهمپتون شدند تا فاصله با صدر جدول رقابت های لیگ جزیره به هشت امتیاز افزایش یابد.

در جریان کورس قهرمانی دو تیم لیورپول و منچستر سیتی در فصل ۲۰۱۸/۱۹، سیتیزن ها در اواسط فصل توانستند اختلاف هفت امتیازی با قرمز های مرسی ساید را جبران کنند اما ایلکای گوندوعان معتقد است از اینکه تیمش در همین ابتدای کار به تلاش دیگر تیم ها به منظور متوقف کردن لیورپول نیاز دارد، خوشحال نیست و این موضوع برای او آزار دهنده است.

صحبت های ایلکای گوندوعان در خصوص وضعیت منچستر سیتی

ایلکای گوندوعان

تقریبا در موقعیتی مشابه به فصل قبل قرار داریم. اکنون در ابتدای فصل هستیم و هنوز بازی های زیادی برای انجام دادن باقی مانده است. اگر می خواهیم در مورد قهرمانی در لیگ برتر انگلیس صحبت کنیم، باید امیدوار باشیم که لیورپول در ادامه فصل مقابل حریفان خود امتیاز از دست بدهد.

لیورپول با یورگن کلوپ در شروع فصل جدید رقابت های لیگ برتر انگلیس عملکرد بی نظیری داشته و فصل ۲۰۱۹/۲۰ را با هشت پیروزی از هشت بازی ابتدایی آغاز کرده است. دیدار هفته نهم لیورپول، مقابل رقیب سنتی قرمزها یعنی منچستر یونایتد خواهد بود که بعد از وقفه بازی های ملی به انجام می رسد. در صورت پیروزی لیورپول در دیدار برابر شیاطین سرخ، شاگردان یورگن کلوپ می توانند با رکورد تاریخی منچستر سیتی در ثبت ۱۸ پیروزی پیاپی در رقابت های لیگ برتر انگلیس برابری کنند.

به نظر می رسید که این رکورد در بازی شنبه شب لیورپول مقابل لستر سیتی به پایان خود رسیده باشد اما سادیو مانه در دقیقه ۹۵ درون محوطه جریمه حریف متوقف شد تا جیمز میلنر در لحظات پایانی مسابقه برتری را به لیورپول هدیه دهد. یک هفته پیش از این بازی، شاگردان یورگن کلوپ در دیداری خارج از خانه مقابل شفیلد یونایتد، بار دیگر با خوش شانسی و به لطف اشتباه بزرگ دین هندرسون سنگربان تیم حریف با یک گل در ورزشگاه برامال لین به پیروزی دست یافتند. ایلکای گوندوعان بر این باور است که تیمش نباید نگران نمایش های رقیب باشد و باید تمام تمرکز و حواس خود را روی بازی خود در میدان مسابقه بگذارد.

قطعا آسان نیست که در چنین شرایطی قرار داشته باشید و رقیب اصلی خود را همواره در حال بردن بازی هایش ببینید. برخی چیزها وجود دارد که شما نمی توانید آن را کنترل کنید. سال گذشته نیز تفاوتی با امسال نداشت. آن ها بازی های خود را برنده می شدند و در طرف مقابل ما نیز همواره برنده بودیم.

در این فصل ما تیمی هستیم که با مشکلات بیشتری دست و پنجه نرم می کنیم در حالی که آن ها عملکرد بهتری از ما داشته اند. این حقیقتی است که می خواهیم تغییر دهیم. تماشای بازی های لیورپول و دیدن جایگاه آن ها در جدول رده بندی لیگ حقیقتاً کمکی به ما نخواهد کرد. نیاز داریم تا جایگاه خودمان را در جدول بهبود ببخشیم و تا حد ممکن کمترین میزان امتیازات را از دست بدهیم.

در این مقطع از فصل مشخص است که امتیازات زیادی را از دست داده ایم. اگر چنین روندی در هفته های بعدی ادامه داشته باشد، فاصله بیش از این خواهد شد، بنابراین تا جایی که ممکن است باید بتوانیم در بازی های پیش رو به پیروزی برسیم.

در جریان شکست دور از انتظار منچستر سیتی در ورزشگاه خانگی مقابل ولورهمپتون،‌تیم پپ گواردیولا بدون شمار زیادی از بازیکنان کلیدی خود از جمله کوین دی بروینه، آیمریک لاپورته، لروی سانه، جان استونز و بنجامین مندی به میدان رفت اما ایلکای گوندوعان معتقد است مصدومیت بازیکنان نباید بهانه ای برای توجیه شکست باشد.

هیچ گاه آسان نیست که این حجم از بازیکنان را به علت مصدومیت در اختیار نداشته باشید زیرا همه آن ها کیفیت زیادی را که تیم به آن نیاز دارد به ترکیب اضافه می کنند. اما در گذشته ما نشان دادیم که می توانیم با چنین مشکلاتی کنار بیاییم. این امر نشان می دهد که ترکیب تیم همین حالا نیز کیفیت و توانایی لازم برای روبرو شدن با چنین موضوعاتی را دارد.

امیدوارم که تمام بازیکنان بتوانند به زودی به تمرینات تیم های خود بازگردند اما مصدومیت جزئی از فوتبال است، بنابراین باید با این مسئله کنار بیاییم زیرا برای هر تیم دیگری نیز اتفاق می افتد. باید نحوه عملکردمان را در زمین مسابقه بهبود ببخشیم. یازده نفر ترکیب اصلی که در هر بازی به میدان می روند، باید نمایشی بهتر از آنچه در بازی یکشنبه دیدیم داشته باشند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *