صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ پیش بازی فیلادلفیا سونی سیکسرز و واشنگتن ویزاردز

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ پیش بازی فیلادلفیا سونی سیکسرز و واشنگتن ویزاردز

ad banner

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ ماموریت غیرممکن در فیلادلفیا

دو تیم فیلادلفیا سونی سیکسرز و واشنگتن ویزاردز، از سری مسابقات بسکتبال NBA مقابل هم قرار خواهند گرفت. پایتخت‌نشینان در کمال ناباوری موفق شدند در خانه‌ی اوکلاهاما سیتی تاندر به پیروزی برسند و حالا با روحیه‌ای مضاعف پا به این مسابقه می‌گذارند. تیم چهارم کنفرانس شرق یعنی فیلادلفیا سونی سیکسرز نیز، با سه برد متوالی، جایگاه خود را مستحکم کرده و به دنبال رسیدن به رده‌های بالاتر است. بازی گذشته دو تیم با برتری قاطع فیلادلفیایی‌ها به پایان رسید و حالا این دو تیم در بازی متوالی مقابل هم قرار خواهند گرفت. پیش‌بینی بسکتبال NBA ، درباره هر کدام از این بازی‌ها شرایط خاص خود را دارد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

فیلادلفیا سونی سیکسرز: این‌بار دیگر پلی‌آف کافی نیست

در سال گذشته، فیلادلفیایی‌ها به پلی‌آف رسیدند و در راند نخست نیز موفق شدند میامی هیت را از پیش رو بردارند. یاران جوئل امبید در راند دوم به مصاف بوستون سلتیکس رفتند که در آن‌جا مغلوب حریف شدند. حالا با اضافه شدن جیمی باتلر و توان هجومی بیش‌تر، قطعا آن‌ها به نتایج گذشته راضی نیستند و به دنبال این هستند تا حداقل در فینال کنفرانس شرق حضور داشته باشند. کاری که با وجود تیم‌های مدعی چون بوستون سلتیکس و تورنتو رپترز، اصلا آسان نیست. از باانگیزه‌هایی چون میلواکی باکس و ایندیانا پیسرز نیز نباید گذشت. پیش‌بینی بسکتبال NBA به نظر درباره این بازی ساده می‌رسد و فیلادلفیا سونی سیکسرز کار راحتی را پیش روی خود می‌بیند. اما نباید فراموش کنیم واشنگتن ویزاردز یکبار اوکلاهاما سیتی تاندر را در خانه‌اش مغلوب کرد و بعید نیست همان بلا را سر جوئل امبید و یارانش بیاورد. باید دید در این مسابقه حساس چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

پیش‌بینی بسکتبال NBA

واشنگتن ویزارز: غیرممکن‌ها را ممکن کن

پس از مصدومیت جان وال، اوضاع برای واشنگتن ویزاردز روی یک نوار ثابت حرکت نمی‌کند. به طور مثال آن‌ها در خارج از خانه، اوکلاهاما سیتی تاندر را شکست دادند اما در یک بازی خانگی مقابل شیکاگو بولز قعرنشین شکست خوردند. همین موضوع نیز پیش‌بینی بسکتبال NBA را به مسئله‌ای پیچیده تبدیل کرده است. عملکرد بعضی تیم‌ها در شب‌هایی فراتر از انتظار است و حتی باعث تعجب کارشناسان در آن لحظه می‌شود. با این وجود نباید فراموش کرد حتی بدون جان وال نیز هسته تیمی پایتخت‌نشینان بسیار باکیفیت است و کمتر بازیکن ناتوانمندی در این تیم دیده می‌شود. موضوعی که نتایج سینوسی این تیم را رقم زده، بیش‌تر مربوط به مسائل تاکتیکی و سردرگمی در آن است.

مشخصات بازی

ورزشگاه: ولز فارگو سنتر (استادیوم خانگی فیلادلفیا سونی سیکسرز)

تاریخ: چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷- ۹ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۳:۳۰ بامداد

پیش‌بینی بسکتبال NBA

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *