صفحه اصلی / عمومی / اعتقاد لوکاس مورا به قوی تر شدن تاتنهام نسبت به فصل قبل

اعتقاد لوکاس مورا به قوی تر شدن تاتنهام نسبت به فصل قبل

ad banner

لوکاس مورا ، وینگر تاتنهام می‌گوید این تیم شوک ابتدای فصل را پشت سر خواهد گذاشت. شاگردان پوچتینو به عنوان فینالیست فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، فصل جدید را دور از انتظار شروع کرده‌اند. اسپرز در تابستان خریدهای خوب و باکیفیتی داشت اما چند روز پیش در خانه به نیوکاسل باخت تا انتقادات آغاز شود. حالا تاتنهام باید در هفته چهارم در خانه آرسنال به میدان برود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

به گزارش استاندارد، مورا می‌گوید:

 بعد از شکست مقابل نیوکاسل، بازی با آرسنال در بهترین زمان از راه رسید. اکنون زمان رو به جلو نگاه کردن است. بازی‌های سخت زیادی پیش رو داریم. به نیوکاسل باختیم ولی مطمئنم کیفیت لازم را برای پیروزی در خانه آرسنال را داریم. این کاری است که باید انجام بدهیم. هر بازی داستان خودش را دارد. فصل جدیدی شروع شده و بازیکنان جدیدی داریم. معتقدم از فصول قبل قوی‌تر هستیم. باور دارم می‌توانیم در خانه هر حریفی به پیروزی برسیم. واضح است که شکست مقابل نیوکاسل، نتیجه بسیار بدی بود. تلاشمان را کردیم تا نتیجه را عوض کنیم ولی بازی کردن مقابل آنها بسیار دشوار بود. به خصوص پس از گلی که زدند و همه بازیکنانشان مشغول دفاع کردن شدند. پیدا کردن فضای خالی در هوا و روی زمین سخت بود چون همه بازیکنان نیوکاسل در محوطه خودشان جمع شده بودند. خودم یک فرصت طلایی را از دست دادم و از این بابت ناراحتم. باید به تمرین ادامه دهیم و بازی مقابل آرسنال را ببریم.

امیدواری لوکاس مورا به فصل آتی تاتنهام

امیدواری لوکاس مورا به فصل آتی تاتنهام
انتقادات از عملکرد داوید لوئيز در دیدار لیورپول-آرسنال؟

داوید بازیکن بسیار باتجربه‌ای است و می‌داند چطور با شرایط کنار بیاید. او خیلی زود قوی‌تر از قبل برمی‌گردد. بابت انتقالش به آرسنال که اقدام خوبی بود، خوشحالم. همچنین خوشحالم چون حالا به من نزدیک‌تر است. حالا راحت‌تر می‌تواند به منزل من بیاید. وقتی در چلسی بود، راهش دورتر بود! با این حال روز یکشنبه او رقیب من خواهد بود و برای پیروزی تیمم نهایت تلاشم را خواهم کرد. در زمین داستان فرق دارد و فرقی ندارد رقیبم چه کسی باشد؛ باید برای برد تیمم تلاش کنم.

 آیا از انتقال داوید لوئیز از چلسی به آرسنال، غافلگیر شدی؟

فوتبال همین است. هر اتفاقی ممکن است. البته که چنین انتقالی عادی نیست چون این دو باشگاه هر سال دربی لندن را مقابل هم برگزار می‌کنند. هواداران چلسی از این انتقال خوشحال نیستند. با این حال هر کس باید گزینه‌هایش را بررسی کند و بقیه به انتخاب او احترام بگذارند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *