صفحه اصلی / عمومی / فوتبال سری A ایتالیا : اینتر‌میلان-فروزینونه؛ نبرد نابرابر در سن سیرو

فوتبال سری A ایتالیا : اینتر‌میلان-فروزینونه؛ نبرد نابرابر در سن سیرو

ad banner

فوتبال سری A ایتالیا : اینتر‌میلان-فروزینونه؛ نبرد نابرابر در سن سیرو

در ادامه مسابقات فوتبال سری A ایتالیا از ساعت ۲۳:۰۰ شنبه ۳ آذرماه تیم فوتبال اینتر‌میلان در خانه خود میزبان تیم فروزینونه خواهد بود. اینتر‌میلان که در این فصل رقابت‌های فوتبال ایتالیا خوش درخشیده است با ۸ برد، ۱ تساوی و ۴ شکست در مکان سوم جدول رده‌بندی قرار دارد و برای صعود به مکان دوم جدول امیدوار به لغزش تیم فوتبال ناپولی در هفته‌های آینده است. در سوی دیگر تیم فوتبال فروزینونه که پس از ۳ سال موفق شد در دیدار پلی‌اف به سری A صعود کند با ۷ شکست، ۴ تساوی و تنها یک برد از ۱۲ بازی با کسب ۷ امتیاز در مکان نوزدهم جدول بیست تیمی قرار دارد تا از همین الان کاندید جدی سقوط به سری B باشد. با توجه به اینکه تیم‌های رده چهارمی و پنجمی، لاتزیو و آث‌میلان، در این هفته با هم رودررو می‌شوند اینتر می‌تواند با کسب ۳ امتیاز خانگی در این بازی فاصله امتیازی خود را حداقل با یکی از این تیم‌ها افزایش داده و خود را به یوونتوس دست نیافتنی نزدیک کند.

اینتر‌میلان؛ شتاب برای رسیدن به گورخرها

تیم فوتبال اینتر‌میلان در این فصل رقابت‌های فوتبال سری A ایتالیا با چند خرید خوب توانست تیم خود را در خطوط مختلف زمین تقویت کند. آبی مشکی‌های میلان که در ۵ بازی اخیر خود ۵ برد پیاپی کسب کردند در خط حمله وخط دفاع عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته‌اند به‌طوری‌که توانسته‌اند ۱۳ بار دروازه حریفان را باز کنند و تنها ۱ گل دریافت کنند. اتحاد، همدلی و پیروزی در دربی بزرگ ایتالیا مقابل آث‌میلان در هفته نهم و ادامه روند روبه‌رشد اینتری‌ها از آن‌ها تیمی ساخته که در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. خط آتش اینتر و هماهنگی هافبک‌هایش با مهاجمان این تیم برای خط دفاع به‌شدت آسیب‌پذیر تیم فروزینونه شب سختی را رقم خواهد زد. اینتر می‌تواند با کسب یک برد خانگی برای ارتقاء جایگاه خود در جدول منتظر لغزش ناپولی باشد. لوچیانو اسپالتی برای رویارویی حساس خود در لیگ قهرمانان اروپا در مقابل تیم تاتنهام احتمالا به بازیکنان کلیدی خود در این بازی استراحت خواهد داد و همین مسئله پیش‌بینی نتیجه این دیدار را تحت شعاع قرار خواهد داد.

فوتبال سری A ایتالیا

فروزینونه و همسایگی با تیم صفر امتیازی

تیم فروزینونه با مربی‌گری الساندرو فرارا که روزهای سختی را در رقابت‌های فوتبال سری A ایتالیا تجربه می‌کنند تلاش خواهند کرد دست پر از این دیدار خارج‌از خانه بیرون بیایند . تیم فوتبال فروزینونه در شش بازی خود در خارج از خانه با ۴ شکست، یک تساوی وتنها یک برد به مانند بازیهای خانگی عملکرد مناسبی نداشته است. این موضوع زمانی جلب توجه می‌نماید که بدانیم تیم فروزینونه در ۴ بازی اخیر خود در زمین حریفان ۱۲ بار دروازه‌اش فرو‌ریخته و در مقابل تنها ۳ گل به ثمر رسانده است. جیالوآتزوریها برای خروج از بحران نیاز به یک برد بزرگ در سن‌سیرو میلان دارند تا با ۳ امتیازی که به‌دست می‌آورند خود را از کیه‌وو صفر امتیازی در ته جدول، جدا کنند و برای ادامه راه منتظر هفته‌های بعدی باشند. آندره‌آ پینامونتی، کامیلو سیانو در کنار فرانچسکو کاساتا می‌توانند نقش‌آفرینان معجزه سن‌سیرو باشند.

فوتبال سری A ایتالیا

این دیدار دو تیم فوتبال سری A ایتالیا را لوکا پیرتو در حضور هزاران طرفدار اینتر در ورزشگاه سن‌سیرو قضاوت خواهد کرد.

پیش‌بینی مسابقه اینتر‌میلان-فروزینونه در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *