صفحه اصلی / عمومی / اشرف حکیمی: عدم بازگشت به رئال مادرید به معنی شکست نخواهد بود

اشرف حکیمی: عدم بازگشت به رئال مادرید به معنی شکست نخواهد بود

ad banner

اشرف حکیمی ، ملی پوش مراکشی که دو فصل اخیر را به صورت قرضی در تیم بروسیا دورتموند توپ می زند و قراردادش در تابستان بعدی به اتمام می رسد، در صحبت های جدید خود اذعان داشته که عجله ای برای ترک سیگنال ایدونا پارک ندارد.

ستاره این روزهای بروسیا دورتموند معتقد است که عدم بازگشت به رئال مادرید در پایان فصل ۲۰۱۹/۲۰ برای او به معنی شکست نخواهد بود. اشرف حکیمی چهارشنبه شب در جریان پیروزی ۲-۰ خارج از خانه دورتموند مقابل اسلاویا پراگ در چارچوب هفته دوم دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا هر دو گل تیمش را به دست آورد تا شاگردان لوسین فاوره به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کنند. سرعت بالای این بازیکن ۲۰ ساله باعث شد تا بازیکنان اسلاویا پراگ در مقابله با ضد حمله های دورتموند به مشکل برخورده و زنبور های وستفالن به راحتی صاحب موقعیت های مختلف گلزنی بشوند. جولین برانت روی هر دو گل اشرف حکیمی نقش سازنده توپ را داشت.

ارائه چنین عملکردی در رقابت های بزرگی همچون لیگ قهرمانان اروپا باعث شده تا نام ملی پوش مراکشی بیشتر از قبل بر سر زبان ها بیفتد،‌ اگرچه همچنان سال هی فوتبالی زیادی پیش روی این بازیکن جوان است و جای زیادی برای پیشرفت دارد. خود اشرف حکیمی اما معتقد است که در دورتموند شرایط راحت تری نسبت به پایتخت اسپانیا داشته است.

صحبت های اشرف حکیمی در خصوص آینده فوتبالی خود

اشرف حکیمی

بازگشت به رئال مادرید فقط به من بستگی ندارد. هر دو باشگاه باید در این مورد با یکدیگر صحبت کنند و در پایان فصل تصمیم نهایی را بگیرند. از بازگشت به رئال خوشحال خواهم شد اما عدم بازگشت به مادرید در تابستان آینده به معنی شکست نخواهد بود. می خواهم به رشد و پیشرفت ادامه بدهم و در حال حاضر در اینجا تمرکز بالایی روی فوتبالم دارم.

از زمانی که به آلمان آمده ام پیشرفت زیادی داشته ام. حالا انگیزه و استمرار بیشتری در بازی دارم و این در بازی هایم مشخص است. از زمان جدایی تاکنون صحبتی با زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید نداشته ام.

اشرف حکیمی که معمولا در پست های دفاع راست یا چپ به کار گرفته می شد، زیر نظر لوسین فاوره در خط حمله نیز استفاده شده و در پست بال هجومی عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

راستش را بخواهید از اینکه مربی من را در خط حمله قرار داد کمی متعجب شدم اما می دانم که توانایی بازی در خط حمله را نیز دارم و خوشحالم که توانستم با زدن دو گل به پیروزی تیم کمک کنم. در رختکن تمام بازیکنان و کادر فنی به من تبریک گفتند. گروه سختی داریم بنابراین پیروزی در تمام بازی ها اهمیت بسیاری دارد.

دو گلی که زدم را به نامزدم و فرزندی که در راه داریم تقدیم می کنم. پیش از بازی ها همیشه با نامزدم صحبت می کنم و قبل از این بازی به او گفتم که تمام تلاشم را برای گلزنی و تقدیم کردن گل به او انجام خواهم داد. خوشبختانه در پایان بازی هم نامزد و هم فرزندم صاحب یک گل شدند ( می خندد).

مارکو رویس کاپیتان بروسیا دورتموند نیز بعد از پایان بازی و برتری طلایی پوشان برابر اسلاویا پراگ به تمجید از نمایش درخشان اشرف حکیمی، همبازی خود پرداخت و این جوان مراکشی را با برچسب سلاحی خطرناک خطاب کرد.

اشرف به طرز فوق العاده ای سریع است و با تمام احساسش درون زمین بازی می کند. گل اول او بی نظیر بود. به عقیده من او مانند یک سلاح خطرناک در خط حمله ظاهر می شود. تصمیم سرمربی مبنی بر بازی دادن به اشرف در خط حمله برای همه تیم سورپرایز بزرگی بود اما همگی می دانیم که اشرف حکیمی بازیکن بسیار مهمی برای ماست و می تواند در پست های مختلفی برای تیم بازی کند.

آندره کودلا مدافع تیم اسلاویا پراگ نیز پس از پایان بازی به تمجید از این پدیده جوان مراکشی پرداخته بود و اظهار داشت که اشرف حکیمی با سرعت بالای خود روی یک موتور سیکلت قرار داشت و از همه بازیکنان عبور کرد. ضد حملات دورتموند مرگبار بود.

تعریف و تمجید ها از حکیمی تنها به داخل زمین محدود نشد و جندریچ ترپیسوفسکی سرمربی اسلاویا پراگ نیز پس از پایان بازی عملکرد درخشان حکیمی در دیدار مقابل اسلاویا را تحسین کرد.

در خصوص کیفیت حکیمی اطلاعات داشتم و شکی در مورد عملکردش نداشتم. فکر می کنم که در سال های آتی او بدون شک در میان ۳-۴ مدافع کناری برتر دنیا قرار خواهد داشت. اشرف پتانسیل بسیار بالایی برای تبدیل شدن به بهترین دفاع کناری دنیا را دارد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *