صفحه اصلی / عمومی / اریک تن هاگ پیش از دیدار با تیم تاتنهام : تا آخرین لحظه تسلیم نخواهد شد

اریک تن هاگ پیش از دیدار با تیم تاتنهام : تا آخرین لحظه تسلیم نخواهد شد

ad banner

تیم آژاکس هلند و اریک تن هاگ که در رقابت های این دوره از لیگ قهرمانان با شکست دادن حریفان بزرگی از جمله تیم رئال مادرید اسپانیا قهرمان سه دوره متوالی این مسابقات و تیم یوونتوس ایتالیا به نیمه نهایی این مسابقات رسید، حالا در فکر صعود به فینال به سر می برند. آن ها در کمال شگفتی و با بازی های خوبی که انجام دادند همه را هیجان زده کردند و کمتر کسی تصور این را داشت که آژاکس هلند بتواند این باشگاه های بزرگ را حذف کند. همچنین در لیگ برتر هلند آژاکس و آیندهوون با امتیاز مساوی ۸۰  امتیاز از ۳۲ بازی، به ترتیب بخاطر تفاضل گل بیشتر تیم آژاکس نسبت به تیم آیندهوون در رتبه اول و دوم جدول جای دارند.

اریک تن هاگ هلندی سرمربی ۴۹ ساله آژاکس، در نشست خبری قبل از دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم های تاتنهام و آژاکس که سه شنبه شب در ورزشگاه خانگی تیم تاتنهام ومبلی لندن برگزار خواهد شد، شرکت کرد و به گزارش وب سایت یوفا مصاحبه ای انجام داد و گفت:

حضور آژاکس در نیمه نهایی از نظر من کار بسیار بزرگی است و این مرا شگفت زده می کند و اگر نظر من را بخواهید می گویم هیچ‌کس در شروع فصل امسال لیگ قهرمانان اروپا فکر نمی‌کرد که تیمی هلندی نظیر تیم آژاکس بتواند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد. ما هم اکنون به موفقیت مهمی رسیده ایم و می خواهیم آن را حفظ کنیم. به هیچ عنوان تسلیم نخواهیم شد و همه تلاشمان را می کنیم که بتوانیم از این مرحله صعود موفقی را داشته باشیم تا به روند رو به رشد خود ادامه دهیم.

اریک تن هاگ به تیم آژاکس مقابل تیم تاتنهام باور دارد

اریک تن هاگ تیم آژاکس تیم تاتنهام
اریک تن هاگ – سرمربی آژاکس

در حاضر بازیکنان در شرایط خوبی به سر می برند و بسیار آماده ایم. ما در هر لحظه خوشحال و در انتظار بازی هستیم و کاملا آمادگی داریم و آماده ایم بهترین شکل امان را به دید عموم بگذاریم. ما همواره سعی داریم با اعتماد به نفس بازی کنیم. بازی‌های مهمی در پیش است و برای دیدار امشب در کمال احترام با حریف بازی خواهیم کرد. بازیکنان جوان ما واقعا رشد کردند و به بلوغ ذهنی رسیده اند و من این بلوغ ذهنی را نتیجه بازی های متعددی می دانم که تیم آژاکس در این چند سال در مسابقات بزرگ اروپایی انجام داده است. شاگردان من تجارب زیادی را کسب کردند و من به آن ها امید زیادی دارم. ما در تورین با نتیجه ۲ بر ۱ بر یوونتوس پیروز شدیم و این نتیجه بسیار خطرناک بود. در خصوص بازی با تیم تاتنهام باید دقت بیشتری در پیش بگیریم که بتوانیم با توجه به آمادگی خوب تیم تاتنهام با اقتدار ظاهر شویم و نتیجه را نفع خود تمام کنیم.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *