صفحه اصلی / عمومی / معارفه رسمی ادن هازارد در تیم رئال مادرید : بالاخره به رویای کودکی ام رسیدم

معارفه رسمی ادن هازارد در تیم رئال مادرید : بالاخره به رویای کودکی ام رسیدم

ad banner

پس از سروصدای زیادی که انتقال ادن هازارد به تیم رئال مادرید کرد، این بازیکن شب گذشته در مادرید به هواداران این تیم معرفی شد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

ادن هازارد بلژیکی، بازیکن ۲۸ ساله از سال ۲۰۰۷- ۲۰۱۲ برای بزرگسالان لیل به میدان رفت و در ۱۹۴ بازی ۵۰ گل به ثمر رساند و همین درخشش او و عنوان چند سال بازیکن جوان برتر لیگ باعث شد تا چلسی به فکر خرید او بیفتد و سرانجام در ۴ جون ۲۰۱۲ با مبلغی در حدود ۴۰ میلیون یورو به تیم چلسی پیوست و عناوین زیادی از جمله بازیکن برتر لیگ جزیره در سال ۲۰۱۴- ۱۵ و چند سال پدیده لیگ برتر را به دست آورد. هم چنین او که پارسال پس از بازی های درخشانش در تیم ملی بلژیک در جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ مورد توجه رئال قرار گرفت، تابستان پارسال به آبی های لندن قول داد که برای یک سال دیگر برای آن ها بازی کند و سپس آن ها اجازه دهند بدون دردسر راهی تیم مورد علاقه اش تیم رئال مادرید شود. او همراه با تیم چلسی توانست به عناوین زیر دست پیدا کند:
تیم چلسی:
– لیگ اروپا (۱): ۱۳– ۲۰۱۲
– لیگ برتر انگلستان :۲۰۱۴–۲۰۱۵ / ۲۰۱۶– ۲۰۱۷
– جام اتحادیه انگلستان : ۲۰۱۴–۲۰۱۵
– جام حذفی انگلستان :۲۰۱۷– ۲۰۱۸
تیم لیل:
– قهرمان لیگ ۱ : ۱۱–۲۰۱۰
– قهرمان جام حذفی فوتبال فرانسه: ۲۰۱۱
در فصلی که سپری شد نیز او در تیم چلسی به بهترین بازیکن از نگاه هواداران، بهترین بازیکن از نگاه بازیکنان چلسی و جایزه بهترین گل فصل در مقابل تیم لیورپول دست پیدا کرد.همچنین او برای چهار فصل پیاپی بهترین بازیکن چلسی لقب گرفت که تاکنون هیچ بازیکنی آن را کسب نکرده بود. او که در تیم چلسی بازی های درخشانی را از خود به نمایش گذاشته بود، رئال مادرید را به عنوان جدی ترین مشتری خود می دید.نا گفته نماند خود ادان هازارد نیز تمایل زیادی به پیوستن به تیم رئال مادرید دارد چون قبلا در چندین مصاحبه اعلام کرده بود که تیم رئال مادرید آرزوی دوران کودکی اوست و تمایل دارد به جمع کهکشانی ها اضافه شود. به همین خاطر پس از کش و قوس های فراوان این ستاره بلژیکی با قراردادی پنج ساله که تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ معتبر است به ارزش ۱۰۰ میلیون یورو + ۵۰ میلیون یورو به تیم رئال مادرید پیوست. او دیروز پس از انجام معاینات پزشکی تیم رئال در حضور ۵۵ هزار نفر تماشاگران تیم رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به هواداران معرفی شد و پیراهن این تیم را بر تن کرد. او پس از این در کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در زیر به شرح آن خواهیم پرداخت:

پیوستن به رئال مادرید و تحقق رویای کودکی؟

امروز خیلی خوشحال هستم و بدون شک یکی از بهترین لحظه های زندگیم رقم خورد و بسیار هیجان زده هستم. منتظر هستم زودتر بازی های شروع شود. از این که به بهترین باشگاه جهان پیوستم خوشحال هستم و هیچ چیز نمی تواند مانع شود که من قرار دادم را با رئال امضا نکنم. دوست دارم بتوانم بهترین بازی ام را برای این تیم انجام بدهم و بهترین باشم. در چلسی نیز موفقیت های خوبی به دست آوردم ولی می خواهم در تیمی که آرزویش را داشتم بهترین ها را کسب کنم. این تیم برای من تجربه و چالش بزرگی است. از دوران کودکی همه می دانستند که طرفدار رئال هستم و آرزویم این است که روزی فوتبالیست شوم و بتوانم در این تیم بازی کنم. بعد از این که فوتبالیست شدم ابتدا در لیگ فرانسه و  لیون بازی کردم و بعد در لیگ جزیره برای تیم چلسی به میدان رفتم که روزهای خوبی را در آن جا پشت سر گذاشتم. حالا نیز به آرزوی دوران کودکی ام دست پیدا کردم و می توانم از فصل بعد برای کهکشانی ها به میدان بروم.

نظرتان در خصوص زین الدین زیدان:

زیدان همواره الگوی من بوده است و برای این که به تیم رئال بیایم او نقش بزرگی داشت و خوشحال هستم او نیز سر مربی تیم مورد علاقه ام است.

شما در کدام پست به میدان خواهید رفت؟

این تصمیم بر عهده من نیست و سر مربی تیم تصمیم خواهد گرفت. ترجیح خودم سمت چپ است ولی این مربی است که با توجه به ترکیب پست را مشخص خواهد کرد. در تیم رئال همه از شما توقع دارند که بهترین بازی را انجام دهی. امیدوارم بتوانم این کار را انجام بدم و همه در تیم و هواداران از من رضایت داشته باشند.

روز پرسر و صدای تیم رئال مادرید با ادن هازارد

روز پرسر و صدای تیم رئال مادرید با ادن هازارد
آرزویتان در رئال؟

دوست دارم در این تیم از تمام بازی هایی که انجام می دهم نهایت لذت را ببرم و بتوانیم پیروزی های مهمی را در کنار دیگر بازیکنان تجربه کنیم. در این تیم باید برای دستیابی به همه مقام ها تلاش کرد و هیچ عنوانی الکی به دست نمی آید. دوست دارم بازیکن خوبی در این تیم باشم.

پنالتی؟

علاقه دارم که پنالتی ها را بزنم ولی کاپیتان این تیم سرخیو راموس نیز همه پنالتی ها را تبدیل به گل می کند و این کار را به خوبی انجام می دهد ولی اگر از من بخواهد که این کار را انجام بدهم با کمال میل آن را می پذیرم. ولی باز هم تفاوت خاصی ایجاد نمی کند اگر خود راموس به پنالتی زدن ادامه دهد. بهر حال همه در این تیم به دنبال پیروزی و کسب موفقیت هستند و من هم اولین هدفم موفقیت ام است نه حواشی.

آیا دیر از لحاظ سنی به رئال آمدید؟

خیر از نظر من تا ۳۲.۳۳ سالگی می توانم بهترین بازی ام را ارائه کنم. الان هم ۲۸ سال سن دارم و از نظر خودم بهترین دوران ام است. امیدوارم فوتبالم را بتوانم بیشتر ادامه دهم و بتوانم در رئال موفقیت های زیادی را کسب کنم و شک نکنید هر چه در توان دارم خواهم گذاشت. سال گذشته نیز می توانستم به رئال بیایم ولی به سران تیم چلسی قول داده بودم که یک سال دیگر برای آن ها به میدان بروم و همین کار را نیز کردم. لالیگا با لیگ جزیره متفاوت است و هرکدام جذابیت دو محیط های خود را دارند. امیدوارم بازی در لالیگا به موفقیت هایم اضافه کند.

آیا دوست داشتید شماره ۱۰ را بر تن کنید؟

راستش را بخواهید بله. من قبلا از طریق کواچیچ با لوکا مودریچ صحبت کردم و برای شماره ام پرسیده ام. به شوخی به او گفتم که شماره ۱۰ را به من می دهی و او هم پاسخ داد نه . مشکلی ندارد برای من شماره و این مسائل مهم نیست و شماره دیگری را بر تن می کنم چون در رئال هدفم چیز دیگری است نه شماره پیراهن.

9730ecc9198070c6a98ef052ca061ee3
تیبوکورتوا؟

تیبو دوست من است و از این که او در این جا حضور دارد خوشحال هستم. ما با هم در خصوص رئال زیاد صحبت کرده ایم. امیدوارم بتوانیم در کنار هم قهرمانی های زیادی را تجربه کنیم. من و او هر دو بلژیکی هستیم و به خاطر حضورمان در تیم ملی نشان می دهد که تیم ملی بلژیک نیز بازیکنان خوبی را دارد. حضور هر دویمان در این تیم می تواند هواداران بلژیک را مجاب کند که طرفدار رئال مادرید شوند.

فلورنتینو پرز؟

از پیشنهاد او برای پیوستنم به رئال خیلی خوشحال شدم. او در لندن برای اولین بار این را به من گفت که وقتش است به تیم ما بیای و من کلی هیجان زده شدم. از او ممنونم.

استقبال خوب هواداران را چطور دیدی؟

از دیدن این همه طرفداران تیم جدیدم بسیار خوشحال هستم و از آن ها تشکر می کنم که به دیدنم آمدند و از من حمایت کردند. می خواهم به آن ها ثابت کنم که لایق پوشیدن پیراهن سفید هستم. استقبال خوبی از من شد و خیلی خوشحال شدم دیدم ورزشگاه مملو از جمعیت است که همه یک صدا من را صدا می زدند.

a49a3f57f388c8c7cf8684501b49faf8
هازارد را می توان کهکشانی دانست؟

خیر هنوز زود است. من کهکشانی نیستم . از نظر من فقط یک بازیکن خیلی خوب هستم اما امیدوارم به زودی تبدیل به یکی ازکهکشانی های مادرید شوم. زیرا چیزی که قبلا بودم مهم نیست. از امروز فصل جدیدی آغاز می شود و هر چیزی که در آینده برایم پیش خواهد آمد اهمیت و ارزش دارد.

آیا در رئال به توپ طلا دست پیدا می کنی؟

سال های گذشته توپ طلا در دستان بازیکنان مادرید بود و امسال متعلق به لوکا مودریچ است. من دلم می خواهد اول تیم را الویت قرار دهم تا الویت های فردی. اگر توپ طلا باعث ارتقا کار گروهی و تیمی شود چرا که نه. ولی بدانید اولویت اصلی من موفقیت رئال است نه عناوین فردی خودم.

کریم بنزما؟

خوشحال هستم که او در این تیم حضور دارد. او ۹ سال است که در رئال توپ می زند و امیدوارم بتوانیم رابطه خوبی با هم داشته باشیم. او یکی از بهترین مهاجمان جهان است و این قطعا بر روی عملکرد من تاثیر می گذارد.

رهبری؟

در تیم ملی بلژیک و تیم چلسی کاپیتان و رهبر من بودم ولی در تیم رئال مادرید از این بازیکن ها زیاد وجود دارد و من تنها نیستم چون این روحیه در همه وجود دارد. من مسئولیت دارم که بتوانم بهترین بازی را رهبری کنم و برای همین باید خودم را نشان دهم آن هم با بازی خوب.

707fae6244a55b4e417a629786364d2d
پیوستن ام باپه و نیمار؟

بازیکنا ورودی به من ارتباطی ندارند و من تصمیم گیرنده نیستم. در تیم رئال در حال حاضر بهترین ها بازی می کنند که من آمده ام در کنار آن ها بازی کنم. این ها هم بازیکنان خوبی هستند ولی در مورد این که چه کسی به باشگاه بعد از من اضافه شود من تصمیم گیرنده نیستم. امیدوارم بهترین ها رقم بخورد.

فصل گذشته رئال مادرید را چطور دیدی؟

بهر حال در هر تیمی روز های افت هم نیز وجود دارد و این فقط مختص تیم رئال نیست. آن هادر طی پنج سال اخیر ۴ بار قهرمان اروپا شدند که سه بار آن متوالی بود و این فوق العاده است و هیچ تیم دیگری این کار را نکرده است. فصل آینده روزهای درخشانی را به جبران فصل گذشته می بینم.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *