صفحه اصلی / عمومی / کنفرانس خبری فرانک لمپارد پس از تساوی خانگی مقابل آژاکس

کنفرانس خبری فرانک لمپارد پس از تساوی خانگی مقابل آژاکس

ad banner

فرانک لمپارد سرمربی جوان و ۴۱ ساله تیم چلسی پس از کسب نتیجه تساوی ۴-۴ مقابل آژاکس آمستردام، پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بود.

سرمربی انگلیسی آبی های لندنی نه تنها از بازگشت تیمش به جریان مسابقه راضی است بلکه به عملکرد هر دو تیم در دیدار امشب سر تعظیم فرود می آورد. به نظر می رسد که فرانک لمپارد از نحوه جنگیدن بازیکنان تیمش و جبران اختلاف سه گله و به دست آوردن نتیجه ۴-۴ در پایان بازی مات و مبهوت است.

آبی های لندنی در دقیقه ۵۵ بازی بود که با گل دونی فن دبیک خود را به فاصله حدود نیم ساعت به پایان بازی، با نتیجه ۴-۱ از حریف هلندی عقب دیدند. در یک شب دیوانه وار در غرب لندن، تیم حریف در یک ساعت آغازین مسابقه با دو گل به خودی تامی آبراهام و کپا آریزابالاگا و گل کوئینسی پرومس از چلسی پیش بود در حالی که چلسی تنها با تک ضربه داخل چارچوب جورجینیو از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۴ توانسته بود دروازه آژاکس را باز کند.

در دقیقه ۶۳ بود که سزار آزپیلیکوئتا، کاپیتان چلسی توانست اختلاف را به دو گل کاهش دهد و دقایقی بعد بود که طوفان آبی ها شروع شد. روی خطای دنی بلیند و همچنین هند پنالتی جوئل ولتمن در محوطه جریمه، هر دو مدافع مرکزی آژاکس از زمین مسابقه اخراج شدند و جورجینیو با گل کردن دومین پنالتی خود، نتیجه را به ۴-۳ تغییر داد.

ریس جیمز از تعویض های فرانک لمپارد سرانجام توانست بازی را به تساوی بکشاند و بعد از آن هر دو تیم شانس های زیادی برای پیروزی در مسابقه داشتند. چلسی در این مسابقه توسط سزار آزپیلیکوئتا به گل پنجم نیز رسید اما به دلیل خطای هند، این گل مردود اعلام شد. آژاکس نیز با ادسون آلوارز و ناصر مزروعی موقعیت های خوبی داشت ام کپا با مهار های خود مانع از تحقق این امر شد.

در یک شب بی نظیر در ورزشگاه استمفورد بریج سرانجام بازی با نتیجه تساوی ۴-۴ به پایان رسید تا فرانک لمپارد نیز در جمع بندی صحبت های خود در پایان بازی با سختی مواجه شود.

صحبت های فرانک لمپارد پس از کسب تساوی خانگی مقابل آژاکس

فرانک لمپارد

برای ارائه نمایشی مانند بازی امشب، باید شخصیت بالایی داشته باشید. با وجود نتیجه ۳-۱ در نیمه اول و سپس ۴-۱ شدن نتیجه، تسلیم شدن آسان ترین راه است اما هرگز اینکار را انجام ندادیم و بازیکنانم تا آخرین لحظه برای کسب نتیجه دلخواه جنگیدند.

نمی توانم روند بازی را به خوبی توضیح بدهم. برای بررسی بیشتر همه چیز نیاز داریم تا بازی به خوبی آنالیز شود. لحظات سرگرم کننده و دیوانه واری را در زمین تجربه کردیم و فکر می کنم که هر کسی که بازی را تماشا کرد از دیدن این لحظات لذت برد. نهایت احترامم را برای مجموعه آژاکس قائل هستم که چنین بازی فوق العاده ای را از طرف آن ها شاهد بودیم.

فکر نمی کنم که در تمام طول دوران بازیگری ام در چنین مسابقه ای شرکت کرده باشم. بازی لیورپول و چلسی که ۴-۴ شد را به خاطر دارم ولی اینجا جو کاملا متفاوتی برقرار بود. دو گل به خودی در نیمه اول دیدیم. در بین دو نیمه به شاگردانم گفتم که ممکن است بازی ۳-۳ یا ۴-۴ تمام شود.

فرانک لمپارد در ادامه صحبت های خود اما به نارضایتی از عملکرد تیمش در خط دفاع مقابل تیم حاضر در نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که مشکلات تیمش در قلب خط دفاعی به زودی برطرف شود.

در خط حمله خطرناک بودیم و لحظات مهمی را روی دروازه حریف خلق کردیم اما در مجموع خوشحال نیستم. اینجا لیگ قهرمانان اروپاست و برای چنین رقابت مهمی، ما اشتباهات زیادی انجام می دهیم. جذاب ترین نکته مسابقه اتمسفری بود که در تمام ورزشگاه برقرار بود و تماشاگران آن را نشان دادند. در خصوص کارت های قرمز نمی توانم نظری بدهم زیرا به خوبی نتوانستم تشخیص بدهم چه اتفاقاتی رخ داد.

در بین دو نیمه قطعا کسب نتیجه تساوی را قبول می کردم اما با ارائه چنین نمایشی، باعث تاسف است که نتوانستیم پیروز از میدان خارج شویم. انتظار داشتم که بازی چیزی حدود ۱۰ دقیقه وقت اضافه داشته باشد. چگونه داور تنها به چهار دقیقه اضافی بسنده کرد؟

گلزنی ریس جیمز در این بازی به عنوان یار تعویضی از نکات مهم این دیدار خانگی بود.

ریس یک بازیکن جوان فوق العاده است. احساس کردم که در سمت راست ترکیب تیم، نیاز به تحرک بیشتری داریم بنابراین ریس را به بازی آوردم. او بدون شک بازیکن بزرگی خواهد شد زیرا کیفیت بالایی در همین سن کم از خود نشان داده است. مدافع کناری مدرنی که در حملات به خوبی شرکت می کند و نقش خود را در خط دفاع به خوبی ایفا می کند.

بخش پایانی صحبت های لمپارد نیز در خصوص شرایط جدول گروه هشتم و سفر به والنسیا جهت دیدار مقابل این تیم در ورزشگاه مستایا بود.

در گروه بسیار دشواری قرار داریم. پیش از شروع رقابت ها نیز می دانستیم که در گروه سختی حضور داریم. دو بازی برایمان باقی مانده و تمرکزمان را روی پیروزی در هر دو دیدار خواهیم گذاشت. دیدار خارج از خانه با والنسیا و دیدار خانگی مقابل لیل. احساس می کنم که می توانیم در دیدار مقابل والنسیا به پیروزی برسم اما بدون شک مسیر دشواری پیش رو خواهیم داشت. والنسیا نتیجه بسیاری خوبی در دیدار امشب مقابل لیل گرفت.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *