صفحه اصلی / پوکر / چگونه اختلافات در بازی پوکر را بدون دردسر حل کنیم

چگونه اختلافات در بازی پوکر را بدون دردسر حل کنیم

ad banner

بتکارت– اگر اهل بازی پوکر هستید حتما زیاد به چشمتان خورده است که در این بازی بحث و جدل‌های زیادی پیش می‌آید و همین موضوع باعث شده است تا این بازی جنجال زیادی همیشه در کنار خود ببیند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

نخست باید در جریان باشید که در جریان بازی دیلرها مسئول رسیدگی به این بحث‌ها نیستند. در این موارد، آنها سراغ مسئول سالن می روند. مسئول سالن شخصی است که به کار دیلرها نظارت کرده و موقع بروز مشکل در خصوص قوانین پوکر، بین نفرات داوری می‌کند. اول بیایید سناریویی را در نظر بگیریم که شما جزو طرفین دعوا نباشید. احتمالا بازیکنی به اندازه کال کردن شرط، چیپ وسط می‌گذارد و بعد برای اضافه کردن تعداد بیشتر، سراغ استکش می‌رود. الان هم اختلاف سر این است که بازیکن قبل از اقدام، اعلام شفاهی به «افزایش» یا «آل-این» کرده یا نه. ادعا می‌کند این کار را کرده است، ولی دیلر آن را نشنیده است. مسئول سالن صدا زده می شود.

همیشه به این شکل است که در این اتفاقات وقتی مسوول رسیدگی می‌آید چندین نفر در کنار هم به دنبال توضیح دادن هستند و به او بگویند تصمیم درست چیست. معمولا هم هوش، اخلاقیات و تربیت خانوادگی هر کسی که با آن ها مخالفت کند را زیر سوال می‌برند. در نتیجه، سروصدای بسیاری به پا می‌شود. هیچ کسی هم نمی‌تواند همزمان به چند نفر گوش دهد. از این رو، به صورت سلسله مراتبی رفتار می‌شود. مسئول سالن تقریبا همیشه می‌خواهد نظر دیلر را بشنود و بعد یکی یکی، سراغ نفرات حاضر در دعوا می‌رود.

بحث و جنجال در بازی پوکر را کنترل کنید

بحث و جنجال در بازی پوکر را کنترل کنید
اگر اطلاعاتی برای اضافه کردن در بازی نداری بهتر است که چیزی نگویید و ساکت بمانید ولی شاید هم اطلاعاتی که شما داشته‌اید بتواند به حل شدن مشکل کمک کند. شاید کنار بازیکنی نشسته اید که اقداماتش مورد سوال است و اعلام شفاهی او را به وضوح شنیده اید. این کاملا به موضوع مربوط است و مسئول سالن حتما تمایل دارد در موردش بداند مگر اینکه دیگر شاهدان هم بخواهند اطلاعات مشابهی ارائه دهند. با این حال، تا وقتی مسئول مربوط با دیلر و طرفین اختلاف صحبت نکرده، صبر کنید. آن موقع اگر بخواهید چیزی اضافه کنید، از جملاتی مثل این استفاده کنید: «منم می‌تونم نظرم رو بگم؟»

وقتی شما در این بازی یک طرف دعوا هستید باید به گونه‌ای رفتار کنید که همه بتوانند نظرشان را بگویند تا زمانی که مسئول سالن برای شنیدن صحبت هایتان، سراغتان نیامده، صبر کنید. آن موقع، تمام موارد لازم را با آرامش و به شکل واضح، شرح دهید. اگر پای پول زیادی وسط باشد و تنش بالا بگیرد، احتمالا در صورت اختلاف نظر با بقیه، شاهد رفتارهای گستاخانه و بی ادبانه هم خواهید بود. دنبال جواب دادن به آن ها نباشید. سعی کنید به حرفتان ادامه دهید: «می‌تونم حرفی رو که شروع کردم، تموم کنم؟»

254
باید به این موضوع توجه کنید که شخصی که برای رسیدگی به این موضوع هم می‌آید یک انسان هست و او هم از روی اتفاقاتی که به گوشش می رسد قضاوت می کند. آدم ها هم نسبت به کسانی که مودب، محترم و موقّر نشان می‌دهند، تمایل بیشتری دارند.

تصور کنید که خودروی شما توسط پلیس متوفق شده است و شما انتظار دارید به جای جریمه او اجازه ادامه مسیر به شما بدهد. از هر عبارت مودبانه ای که سبب شود تصمیم مامور به نفعتان باشد، استفاده می‌کنید. از این رو از عباراتی مثل «لطفا»، «ممنونم»، «آقا»، «خانم» یا «جناب سروان» به کار می‌برید. صدایتان را بالا نمی‌برید و عصبانی نمی‌شوید. نباید از گفتن نظراتتان، ابایی داشته باشید، اما باید دقت کنید به نوع صحبت کردن خیلی باید توجه کرد چون تغییر زیادی ایجاد خواهد کرد. چنین چیزی پای میز پوکر هم مصداق پیدا می‌کند. بحث و توهین نکنید. داد نزنید و بقیه را خجالت زده نکنید. اگر قرار باشد مسئول سالن از بین نظرات انتخاب کنید، باید شما شخصی باشید که در عین احترام به مسئول سالن، دیلر و بازیکنان دیگر، توانسته آرام و واضح و مطمئن صحبت کند. رُک بودن همیشه کمک می‌کند. اگر چیزی ندیده یا نشنیده اید یا از قوانین خبر ندارید، با صداقت اعلام کنید. صداقت همیشه به نفع شماست و برای شما آبرو جمع خواهد کرد.

257485
البته باید به این موضوع هم دقت کنید که رفتار از قبل شما بسیار در قضاوت مهم خواهد بود. اگر پرسنل سالن پوکر شما را به عنوان انسانی آرام، متعادل، محترم، صادق و منصف بشناسند، پس جایگاه خوبی دارید و تصمیمات نزدیک می‌تواند به نفع شما اعلام شود. هر فعل و انفعالی که با دیلرها و مسئولین سالن دارید، می‌تواند به شکل منفی یا مثبت روی وجهه‌تان تاثیر بگذارد. سعی کنید جنبه مثبت مال شما باشد. همان طور که رودیارد کیپلینگ گفته، موقع اختلاف پای میز پوکر، سعی کنید در شرایطی که همه خونسردی خود را از دست می‌دهند، شما خونسردی خود را حفظ کنید. شاید به این طریق نتوانید همه دنیا را مال خود کنید، دقت کنید یک رفتار اشتباه ممکن است به ضرر شما در قضاوت باشد و شما به عنوان برنده بازی را به نام یک بازنده تمام کنید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

پیروزی در پوکر

۳ راه پیروزی در پوکر در سال ۲۰۲۲ که حتما باید آن را بدانید!

در حالی که استراتژی‌های پیشرفته زیادی برای پیروزی در پوکر آنلاین وجود دارد، فعالیت‌های بسیار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *