صفحه اصلی / عمومی / تحلیل شرط‌بندی؛ تا پایان فصل بازیکن جدیدی به اتلتیکو مادرید اضافه نمی‌شود

تحلیل شرط‌بندی؛ تا پایان فصل بازیکن جدیدی به اتلتیکو مادرید اضافه نمی‌شود

ad banner

به گزارش مارکا، در حالی که کمتر از دو ماه تا باز شدن پنجره نقل و انتقالات ژانویه باقی مانده، تکلیف اتلتیکو مادرید مشخص است. این باشگاه به دلیل این‌که همین حالا هم به سقف پرداختی‌هایش رسیده، به هیچ عنوان قادر نخواهد بود بازیکن دیگری را به ترکیبش اضافه کند. هم اکنون اتلتی ۲۲ بازیکن در تیم اول دارد که با احتساب کادر فنی، جایی برای یک بازیکن دیگر باقی نگذاشته‌اند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

لالیگا هر ساله پس از بررسی کارنامه مالی باشگاه‌ها و بودجه تخمینی‌شان برای سال بعد، رقمی را به عنوان حد پرداختی و هزینه کرد مشخص می‌کند که باشگاه‌ها تحت هیچ شرایطی مجاز نیستند از این رقم عبور کنند. برای اتلتیکو مادرید با همین ترکیب فعلی، پرداختی‌ها به سقف رسیده است. بنابراین این باشگاه در زمستان تنها در صورتی قادر است بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد که یک یا چند بازیکن بفروشد. درست مثل اتفاقی که پیش از انتقال موراتا به اتلتیکو مادرید رخ داد و روخی‌بلانکوس ژلسون مارتینز و جانی را فروخت.

اتلتیکو مادرید و سالی بدون خرید

اتلتیکو مادرید و سالی بدون خرید
در باشگاه همه بر این اعتقاد هستند که سیمئونه فصل را با همان ۲۲ بازیکنی که شروع کرده، به پایان خواهد برد. عمل جراحی شیمه ورسالیکو باعث شد این مدافع کروات برای ماه ها از میادین دور باشد اما او اکنون آخرین مرحله از روند ریکاوری خود را آغاز کرده است. مصدومیت استفان ساویچ در فیفا‌دی قبلی از ناحیه عضله ران باعث شد او در دیدار‌های اتلتیکو مادرید برابر والنسیا، اتلتیک بیلبائو، آلاوز، سویا، اسپانیول و دو دیدار برابر لورکوزن در لیگ قهرمانان غائب باشد. به گزارش آ.اس او به تمرینات گروهی این تیم اضافه شده است و دیگو سیمئونه به زودی می تواند از او استفاده کند. همچنین شیمه ورسالیکو، مدافع راست اتلتیکو مادرید که به دلیل مصدومیت زانو، از ۱۳ ژانویه ۲۰۱۹ بازی نکرده، روز دوشنبه به مادرید بازگشت و از دیروز آخرین مرحله از روند ریکاوری خود را آغاز کرد. این مدافع کروات که امروز در سالن بدنسازی به کار مشغول بود، تمرینات را برای مدتی طبق برنامه و به صورت جداگانه انجام خواهد داد تا به تدریج در تمرینات گروهی حاضر شود. لازم به ذکر است که ورسالیکو فصل قبل به صورت قرضی در اینتر حضور داشت اما به دلیل مصدومیت زانو، در تاریخ ۱۳ فوریه ۲۰۱۹ تحت عمل جراحی قرار گرفت و نراتزوری نیز بند حق خرید او را فعال نکرد.

32a03ccfe376e30cb0a7f869918353e8 3
گزینه احتمالی

ایوان راکیتیچ، هافبک ۳۱ ساله بارسلونا، فصل گذشته یکی از بازیکنان اصلی و بی‌جانشین ارنستو والورده به حساب می آمد. امسال اما شرایط برای این هافبک کروات تغییر کرده و سرمربی بارسلونا چندان علاقه‌ای به استفاده از او نشان نداده است. والورده در فصل جدید فرانکی دی‌یونگ را جانشین راکیتیچ در ترکیب اصلی کرده است. او همچنین اولویت چندم والورده پس از بوسکتس و آرتور ملو به حساب می آید و خیلی ها معتقد هستند که راکیتیچ در زمستان پیش رو بلوگرانا را ترک خواهد کرد.

پیشنهادات زیادی هم برای راکیتیچ به بارسا رسیده است. در فرانسه پی اس جی جدی ترین خواهان اوست. در ایتالیا اینتر اصرار به جذب ستاره کروات دارد و در انگلیس هم منچستریونایتد را بزرگترین خواهان او می‌دانند. در این بین چند روز پیش خبری منتشر شد مبنی بر علاقه اتلتیکو مادرید برای جذب راکیتیچ و گویا گفت‌و‌گو‌هایی نیز در این زمینه انجام شده بود که با مخالفت بارسلونا پرونده بسته شد. سران بارسلونا بر این اعتقادند که تقویت اتلتیکو از طریق انتقال راکیتیچ اتفاق مثبتی نخواهد بود و ستاره کروات را تنها به تیمی در خارج از اسپانیا واگذار خواهند کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *