صفحه اصلی / عمومی / آنتونیو کونته :درگیری میان لوکاکو و بروزوویچ دیگر نباید در اینتر تکرار شود!

آنتونیو کونته :درگیری میان لوکاکو و بروزوویچ دیگر نباید در اینتر تکرار شود!

ad banner

تیم های فوتبال میلان و اینتر در هفته چهارم سری آ ایتالیا امروز ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران در دربی شهر میلان به مصاف یکدیگر می روند و آنتونیو کونته سرمربی راه راه پوشان در کنفرانس خبری پیش از بازی صحبت هایی را در خصوص وضعیت تیم خود ارائه کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

آنتونیو کونته و اینتر می توانند به صدر نشینی خود در سری آ ایتالیا ادامه دهند؟!

  • این بازی در ورزشگاه خانگی تیم میلان سن سیرو از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران آغاز و قضاوت این دیدار را دنیله  دووری بر عهده خواهد داشت.
  •  تیم میلان هم اکنون از سه بازی قبلی خود با دو پیروزی و یک شکست با شش امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد.
  • تیم اینتر نیز از سه بازی قبلی خود با سه پیروزی و کسب نه امتیاز کامل خود را در رده نخست جدول می بیند و از این حیث شرایط بهتری را نسبت به دیگر هم شهری خود یعنی میلان دارد.

آنتونیو کونته سرمربی تیم اینتر نیز در کنفرانس خبری پیش از این بازی شرکت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در زیر می خوانید:

نظر آنتونیو کونته در خصوص دربی میلان؟

همان طور که می دانید دربی ها همیشه از جذابیت زیادی برخوردار هستند و دیدار امشب نیز از این قاعده مستثنی نیست. میلان نیز تیم خوبی است و بازی سختی خواهد بود. ولی با هدف پیروزی پا به میدان مسابقات خواهیم گذاشت زیرا برنده شدن جنبه های مثبت و هم چنین شور و شوق را به دنبال دارد. در همه بازی ها سعی ما این است حداکثر تلاش خود را انجام دهیم و عملکردی عالی از خود نشان دهیم. برخی اوقات در انجام آن موفق می شویم و گاهی اوقات نیز کمتر، بازیکنان نیز همواره سعی می کند تا تعهد خود را به پیراهن اینتر نشان دهند و رشد چشمگیری را در هر مسابقه به نمایش بگذارند. تمرینات نیز به خوبی پیش می رود و بازیکنان از حساسیت این مسابقه آگاه هستند. امیدوار هستم بازی زیبایی را از هر دو تیم شاهد باشیم.

آنتونیو کونته و اینتر
شرایط بازیکنان به چه صورت است؟

بروزوویچ خوب ظاهر شده ولی از نظر من می تواند پیشرفت کند و به بازیکن مهمی تبدیل شود. کاندورا باید شرایط اش برای حضور در بازی بررسی شود تا آسیبی به او وارد نشود. الکسیس سانچر روز به روز پیشرفت می کند و تلاش خود را بر ای این که در ترکیب یازده نفره اینتر قرار گیرد افزایش داده است و شرایط خوبی را دارد و آماده است تا در بازی های مهم نیز نقش مهمی را در زمین داشته باشد. لوکاکو مصدومیتی جزئیی داشت که بر طرف شده است و به احتمال زیاد او را در زمین خواهید دید.

نظر شما در خصوص بازی با اسلاویا پراگ ؟

اسلاویا پراگ در بازی روز سه شنبه برای ما مشکل ایجاد کرد و نتوانستیم خوب ظاهر شویم. آن ها بسیار قدرتمند نشان دادند و سال گذشته در لیگ اروپا نیز کیفیت خود را نشان دادند. سپس ما در حال حاضر بازیکنانی را در اختیار داریم که در آن دیدار، اولین حضور خود را در لیگ قهرمانان را تجربه می کردند و بسیاری دیگر نیز هنوز تجربه انجام ۱۰ بازی در این رقابت ها را ندارند و به همین خاطر شاید جو این بازی با شرایط بازیکنان ما سازگار نشد. بهر حال آن مسابقه به اتمام رسیده است و باید ببینیم مشکل از کجا بوده تا آن را برطرف کنیم چون رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برای ما اهمیت ویژه ای خواهد داشت. قطعا به دنبال ایراد امان خواهیم گشت.

نظر شما در خصوص مارکو جامپائولو؟

او شایسته است که بر روی نیمکت میلان بنشیند و هر آن چیزی که به دست آورده لایق آن بوده است.

درگیری لفظی روملو لوکاکو و مارسلو بروزوویچ را توضیح می دهید؟

وقتی شرایط را جویا شدم همه به من گفتند که موضوع خاصی رخ نداده و چندین سال است که چند مورد این چنینی به وجود آمده است. در روزنامه و شبکه ها نیز در این خصوص زیاد صحبت می کنند و می گویند این بحث ها نرمال است ولی باید بگویم برای من به هیچ عنوان نرمال و ثابل پذیرش نیست. باشگاه های دیگر در شرایط مشابه برخورد مناسب تری را اتخاذ می کنند ولی برای ما این اتفاق نیفتاد. این که بگوییم چون در سال های اخیر ای اتفاق افتاده و عادی است جالب نیست زیرا این قضیه ضعف است و همان طور که درون زمین همه به هم کمک می کنند تا خلا های لازم را پر کنند خارج از میدان نیز باید شرایط به همین گونه باشد و باید تمام تلاش خود را برای تغییر این شرایط انجام دهیم.

33 6
نظر شما در خصوص این که تراپاتونی اذعان داشته که مربیگری در اینتر همانند قرار گرفتن در سانتریفیوژ است. چیست؟

مطمئن هستم که مربیگری در تیم اینتر سخت است و شرایط متفاوت خواهد بود. آن چه پیشکسوتان فوتبال می گویند را نباید نادیده گرفت. اگر تراپاتونی این صحبت را کرده پس من به خاطر آن چه که در حرفه خود به او مدیون هستم، به آن ها معتقد هستم. در اینتر باید قادر بود از شر عادت های بد خلاص شد و آن ها را ریشه کن کرد. همان طور که گفتم حتی در خارج از زمین عادت های بدی وجود داشته که دلیل صحبت های “تراپ” را نشان می دهد. باید نفوذ ناپذیر تر باشیم اما سعی می کنیم در این زمینه رشد کنیم و عادات بد را کنار بگذاریم. همان طور که مشخص است عادت بد اسم اش روی خود آن هست و باید بتوانیم آن ها را ترک کنیم تا شرایط متفاوت رقم بخورد.

نظر شما در خصوص نژاد پرستی در ایتالیا؟

به نظر من باید از این موضوع جلوگیری کرد و به آن دامن نزد. باید انرژی مثبت خود را به این قضیه تزریق کنیم تا این خشم و عادت های نا به جا کمرنگ شوند. وقتی خشم ترویج شود روز به روز این موضوع بیشتر می شود و در سال های قبل تاکنون ملاحظه کردید که این اتفاق رخ داده است و باید با مثبت اندیشی بتوانیم این قضیه را دست بر دست هم حل کنیم.

به نظر شما چه نتیجه ای بین تیم های میلان و اینتر که در هفته چهارم سری آ ایتالیا امروز ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران به مصاف هم می روند، رقم خواهد خورد؟!
بت کارت منتظر پیش بینی شما است. 

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *