صفحه اصلی / عمومی / آنتوان گریزمان : هدف همه بازیکنان بارسلونا برای فصل بعد کسب سه گانه است

آنتوان گریزمان : هدف همه بازیکنان بارسلونا برای فصل بعد کسب سه گانه است

ad banner

آنتوان گریزمان مهاجم جدید تیم بارسلونا که به تازگی به ترکیب این تیم ملحق شده است، امیدوار است بتواند با گذشت زمان خود را با شرایط وفق دهد و روزهای خوبی را با این تیم پشت سر بگذارد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

اشک شوق آنتوان گریزمان برای لحظه پیوستن به بارسلونا

اشک شوق آنتوان گریزمان برای لحظه پیوستن به بارسلونا
او در تازه ترین مصاحبه خود با خبرنگار نشریه مارکا اسپانیا به سوالات خبرنگار پاسخ داد که در زیر می خوانید:

اوضاع روزهای بارسایی شدنت چگونه است؟

در حال حاضر با توجه به استقبالی و حمایتی که هم تیمی هایم از من در بدو ورود و این چند روز کرده اند اوضاع خوبی را سپری کرده ام و بسیار مشتاقم تا اردوی پیش فصل تمام شود و بتوانم پا به میدان مسابقه بگذارم و چالش جدیدم را آغاز نمایم. استرس زیادی را در این روزها تحمل می کنم که به نظرم طبیعی است و باید زمان بگذرد تا به حالت عادی برگردم و روال طبیعی زندگیم را سپری کنم ولی در حال حاضر بسیار از این جا بودن خوشحال هستم و لذت می برم. در تمرینات نیز سعی می کنم دو چندان تلاش کنم تا خودم را با بقیه هماهنگ کنم و در ترکیب نیز جایگاهم را پیدا کنم.

نظرت در خصوص استقبال بازیکنان بارسا؟ آیا آن ها استقبال خوبی از آمدنت نداشتند؟

همان طور که گفتم استقبال خوبی از من به عمل آمد. آن ها در این چند روز نشان دادند که اگر مشکلی داشته باشم کمک ام می کنند. مثلا برای خوردن شام چند روز پیش به همراه جوردی آلبا به یک رستوران رفتیم و زمان خوبی را گذراندیم. این چیز ها به من کمک می کند که هم با بازیکنان رابطه خوبی را برقرار کنم و هم این که خودم را با شرایط وفق دهم و اعتماد به نفس کافی را به دست آورم.

پست بازی؟

همه بازیکنان در این تیم خوب هستند ولی در نهایت این سرمربی است که انتخاب می کند که کدام بازیکن در چه پستی به میدان برود. همواره برای رسیدن به جایگاه مناسب تلاش می کنم تا هم خودم هم بقیه از فوتبالم لذت ببرند و هواداران نیز از بازی ام راضی باشند. برایم در نهایت خیلی اهمیتی ندارد که کجا بازی کنم و والورده هر تصمیمی را بگیرد به او احترام می گذارم و فقط کارم را انجام می دهم. 

نظرت در خصوص آزادانه بازی کردن لیونل مسی؟ چون همان طور که می دانی او آزاد است و به نوعی همه باید برای او بازی کنند و با شرایط اش خودشان را وفق دهند. قطعا برایت مشکل خواهد بود درست است؟

به نظرم من چالش جدید و خوبی پیش رویم قرار می گیرد که کنار او بازی کنم. سازگاری و وفق دادن کار سختی است ولی با گذر زمان و در کنار او تمرین کردن می توانم آن را یاد بگیرم چون باید با حرکاتش هماهنگ شوم و چه در زمین بازی و چه تمرین با هم هماهنگ شویم. مشتاقانه منتظر هستم تا در کنار او به میدان بروم. من در کل آدمی هستم که می توانم با هر شرایط و افراد گوناگون خودم را وفق دهم. دوستی با من آسان است زیرا همه را می پذیرم. در خصوص بازیکنان نیز به همین شرایط خواهد بود من که چنین آدمی هستم و قطعا بقیه نیز درک متقابلی را نسبت به من خواهند داشت.

آنتوان گریزمان بارسلونا
آنتوان گریزمان پس از حرف و حدیث‌های زیاد بالاخره به بارسلونا رفت!

هنگامی که خبر رسمی شدنت به بارسلونا منتشر شد چه حسی داشتی؟

نمی توانم حس ام را به شما بگویم که چقدر خوشحال بودم. از شدن خوشحالی اشک شوق ریختم و با پدرم تماس گرفتم. بعد از آن در کنار خانواده به خوشحالی پرداختیم و لحظات شاد و زیبایی را سپری و جشن کوچکی را در کنار هم برگزار کردیم.

استقبال سوارز و مسی از تو چگونه بود؟

از جانب مسی پیغام یا خوشامد گویی دریافت نکردم ولی سوارز برایم پیغام فرستاد و به من خوش آمد گفت. در تمرینات نیز باقی بازیکنان به خوبی به استقالم آمدند.

نظرت در خصوص اضافه شدن نیمار؟ آیا این عرصه را برای شما تنگ می کند؟

نیمار بازیکن بسیار خوب و بزرگی است و در صورتی که بیاید رقابت برای کسب جایگاه بسیار تنگ خواهد شد و سرمربی نیز تصمیمات سختی را باید بگیرد. شناخت زیادی از او ندارم و نمی دانم که چه آینده ای در انتظار اوست. باید دید چه می شود.

02200
نظرت در خصوص جدایی از اتلتیکو مادرید؟ چه اتفاقاتی افتاد؟

من در خصوص جدایی ام از اتلتیکو در خانه برتا و سیمئونه حرف زدیم. من علاقه داشتم به بهترین شکل ممکن این کار را انجام دهم ولی باشگاه به من گفت با منتسر کردن همان ویدئویی که در اینستاگرام منتشر کردم این کار صورت بگیرد زیرا من دوست داشتم جدایی مثل خوانفران و گودین را تجربه کردم ولی به درخواست باشگاه با یک ویدئو کارم به اتمام رسید. هرچند قبل از آن با دوستان و هم تیمی هایم خداحافظی کردم ولی دوست داشتم جور دیگری با باشگاه وداع کنم که نشد.

نظرت در مورد فصل آینده اتلتیکو و دیگو سیمئونه ؟

آن ها در بازار نقل و انتقالات خوب عمل کردند و خریدهای خوبی را انجام دادند. مطمئن هستم تیم تحت نظر دیگو سیمئونه که همیشه روحیه جنگندگی دارد موفق ظاهر خواهد شد و جای خالی من پر می شود. دیگو مربی فوق العاده است و من عاشقانه او را دوست دارم. حتی ارتباط خانوادگی نیز با هم داریم. او چیز های زیادی را به من آموخت و من همیشه مدیون او هستم.

نظرت در خصوص جمله فوتبال یک لیگ قهرمانان به سیمئونه بدهکار است، چیست؟

کاملا با این جمله موافق هستم. زیرا در طی سالیان تلاش های مهمی را برای این جام مهم انجام دادند ولی نتیجه لازم را نگرفتند. نتایج چند سال اخیر اتلتیکو در اروپا فوق العاده بود و واقعا می توانستند حداقل یک لیگ قهرمانان اروپا برنده شوند. آن ها همواره سعی کردند کیفیت خودشان را نیز در سطح اروپا حفظ کنند و موفق هم شدند ولی فقط کسب جام محقق نشد که با تلاش به آن ها دست پیدا خواهند کرد.

griezz
نظرت در خصوص علاقه ارنستو والورده به خودت؟

او همیشه به من لطف داشته و همیشه دوست داشته که به تیمی که در آن جا حضور دارد بروم. من هم به همین صورت هستم و از انگیزه بالایی برای کنار او بودن برخوردارم. او می تواند روی من حساب باز کند. وقتی می خواستم به بارسا بیایم با او صحبت کردم و او نشان داد که از آمدن من خوشحال است.

به رئال مادرید موفق شدی در طی سال هایی که در اتلتیکو حضور داشتی ۸ گل بزنی و این چیزها در بارسلونا مهم است. نظرت در این خصوص چیست؟ چون در نیوکمپ موفق نشدی هیچ وقت به بارسا گل بزنی

واقعا نمی دانستم که هشت گل به رئالی ها زدم. بله در نیوکمپ گلی به ثمر نرساندم چون نمی دانم چرا همیشه کار برایم در این جا سخت بوده ولی باید منتظر بمانیم که ببنیم وقتی در پیراهن بارسا هستم در نیوکمپ چگونه ظاهر می شوم. یک خوشحالی بعد از گل مخصوص هم برای اولین گلی که در نیوکمپ بزنم مد نظرم قرار دادم و وقتی گل زدم آن را مشاهده خواهید کرد و در حال حاضر نمی توانم به شما چیزی در خصوص این خوشحالی بگویم.

نظرت در خصوص فرانسوی های تیم بارسلونا؟

خیلی خوشحال هستم که حضور دارند. الان در تمرینات هر کاری بخواهیم انجام بدهیم، پنج نفری با هم انجام می‌دهیم. حتی برای غذا خوردن هم با هم هستیم. رابطه بسیار خوبی با هم داریم. وقتی می‌خواهیم تمرین را شروع کنیم، منتظر می‌مانیم تا فرانسوی‌های بعدی هم بیایند تا با هم شروع کنیم. فعلا این را مد نظر قرار دادیم که دمبله بتواند زبان اسپانیایی را بهتر فرا گیرد زیرا رابطه ام با او بسیار خوب است و بیشتر زمانم با او می گذرد.

آمادگی بدنی آنتوان گریزمان چگونه است؟

در حال حاضر شرایط ام خوب است و طبیعی است در صورتی که تمرینات بیشتری را انجام دهم بدنم آمادگی بیشتری را پیدا می کندولی در کل الان آمادگی بالایی را از نظر خودم دارم که رفته رفته بهتر خواهد شد.

04525
هدف امسال بارسلونا؟

این سوال را از هرکسی اعم از مدیران،کادر فنی، هوادارن و بازیکنان که بپرسید همه یک جواب به شما می دهند و آن هم کسب سه گانه است. همگی امان هدف امان را بر روی این مهم متمرکز کردیم. همه تیم ها در حال حاضر روی این قضیه تمرکز دارند ولی در طول فصل اتفاقی می افتد که باید از آن جلوگیری کرد تا بتوانیم به هدف امان برسیم.

نظرت در خصوص شکایت اتلتیکو مادرید؟

من به شخصه همیشه با آن ها صادق بودم و تلاشم را کرده ام که همه چیز خوب باشد و خوب پیش برو. این که اتلتیکو از بارسا شکایت کرده را متوجه نمی شوم و تازه خبرش را شنیده ام. ولی خیالم راحت است که هیچ وقت برای آن ها کم نگذاشتم و برایم اهمیتی ندارد زیرا در حال حاضر تمرکزم را بر روی تمرینات و جا افتادن در ترکیب بارسا و هماهنگی با دیگر بازیکنان گذاشتم و دوست دارم از این که در این تیم حضور دارم لذت ببرم.

نظرت در خصوص قرار گرفتن جلوی اتلتیکو؟

آن ها مرا هو خواهند کرد و شک ندارم زیرا علاقه دو طرفه بین من و هواداران وجود داشت و آن ها از رفتن من ناراحت هستند درست مثل هوادارن سوسیداد. ولی در هر صورت این دو تیم چیزهای زیادی به من آموختند و تا همیشه در قلب و یاد من باقی می مانند. بدترین جای داستان من آن ویدئو بود که دست من بسته بود و به درخواست باشگاه این کار را کردم و نمی توانستم آن را تغییر دهم ولی بهرحال چاره ای نبود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *