صفحه اصلی / عمومی / ‌پیش ‌بینی یو ‌اف ‌سی ؛ به استقبال مبارزه انگانو – ولاسکز

‌پیش ‌بینی یو ‌اف ‌سی ؛ به استقبال مبارزه انگانو – ولاسکز

ad banner

پیش ‌بینی یو ‌اف ‌سی این روزها بار دیگر با هیجان دنبال می‌شود. به خصوص که بامداد دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷، رویداد یو اف سی در ESPN – که اولین رویداد مشترک یو اف سی و این شبکه است – برگزار می‌شود.  این رویداد شامل ۱۳ مبارزه است که در مهمترین‌ها فرانسیس انگانو Francis Ngannou و کین ولاسکز Cane Velasquez در سنگین وزن و پل فلدر Paul Felder و جیمز ویک James Vick در سبک وزن به مصاف هم می‌روند. ولاسکز به اعتقاد بسیاری از کارشناسان و هواداران بهترین مبارز سنگین وزن در تاریخ یو اف سی است و انگانو هم موفقیت‌های بسیاری بدست آورده است. با توجه به این اوصاف مبارزه‌ی این دو سنگین وزن بسیار دیدنی خواهد بود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

‌پیش ‌بینی یو ‌اف ‌سی
‌پیش ‌بینی یو ‌اف ‌سی

پروفایل کین ولاسکز

  • لقب : کین پرتوان! Cardio Cain
  • سن : ۳۶
  • قد: ۱۸۷ سانتیمتر
  • وزن: ۱۰۹ کیلوگرم
  • ملیت: آمریکایی – مکزیکی

کین ولاسکز یکی از بهترین سنگین وزن‌های تاریخ یو اف سی است. او دوبار از عنوان قهرمانی‌اش در این وزن دفاع کرد و به نظر می‌رسید هیچ مبارزی حریفش نباشد اما در نهایت مصدومیتی بد هنگام و شدید

باعث افولش شد. ولاسکز پس از ۲ و نیم سال به هشت ضلعی یو اف سی برگشته و هوادارانش بی‌ صبرانه منتظرند ببینند که پس از این غیبت طولانی چه عملکردی دارد. ولاسکز کار خود را از کشتی و با شاگردی دنیل کورمیر شروع کرد و درخشش بسیاری در دوران فعالیتش داشت. بلافاصله پس از دانشگاه به هنرهای رزمی ترکیبی روی آورد و در سال ۲۰۰۶ اولین مبارزه حرفه‌ای‌اش را انجام داد. در همان سال با سازمان یو اف سی قرارداد بست و در ۹ مبارزه اولش پیروز شد. در سال ۲۰۱۰ برای اولین بار کمربند قهرمانی سنگین وزن را بدست آورد، اما یک سال بعد با شکست برابر جونیور دوس سانتوس آن را از دست داد. ولاسک بی کار نایستاد و با بر طرف کردن نقاط ضعفش یک سال بعد از دوس سانتوس انتقام گرفت و دوباره صاحب کمربند قهرمانی شد. پس از آن دو بار برابر آنتونیو سیلوا و جونیور دوس سانتوس از عنوانش دفاع کرد و سپس در شکست برابر فابریزیو واردام دوباره آن‌ را از دست داد. در سال ۲۰۱۶ آخرین مبارزه‌اش را با برد برابر تراویس برون پشت سر گذاشت و پس از آن دچار مصدومیت شد و دیگر در مبارزه نکرد. حالا پس از دو سال و نیم به صحنه برگشته و یکبار دیگر می‌خواهد نشان دهد که در ام ام ای دود از کنده بلند می‌شود.

رکورد ولاسکز در ام ام ای ۱۴ برد و دو شکست در ۱۶ مبارزه است. ولاسکز استاد مسلم ناک اوت کردن است و ۱۳ برد او به همین ترتیب بدست آمده است. با وجود سابقه درخشان او مبارزه‌اش با انگانو بسیار مهیج خواهد بود.

‌پیش ‌بینی یو ‌اف ‌سی

‌پیش ‌بینی یو ‌اف ‌سی ؛ پروفایل فرانسیس انگونو

  • لقب: شکارچی The Predator
  • سن : ۳۲
  • قد: ۱۹۶
  • وزن: ۱۱۵ کیلوگرم
  • ملیت: کامرونی – فرانسوی

فرانسیس انگانو به اعتقاد کارشناسان یکی از بهترین مبارزان سنگین وزن در تاریخ معاصر ام ام ای بوده است. او از کودکی بوکس را شروع کرد و در سال ۲۰۱۱ به هنرهای رزمی ترکیبی تغییر رشته داد. دو سال بعد با یو اف سی قرارداد بست و تا امروز برای این سازمان به میدان رفته است.

رکورد انگانو در ام ام ای ۱۲ برد و ۳ باخت در ۱۵ مبارزه بوده است. او سه بار عنوان بهترین مبارز شب و پنج بار عنوان بهترین ناک اوت سال را از یو اف سی و رسانه‌های مختلف کسب کرده است. مانند ولاسکز، نقطه قوت انگانو در ناک اوت کردن رقباست و او هشت برد خود را به این روش بدست آورده است.

نکات جالب مبارزه برای پیش بینی یو اف سی

کین ولاسکز در دوران دبیرستان و دانشگاه همزمان در تیم کشتی و فوتبال حضور داشته است.

پدر کین ولاسکز پس از مهاجرت از مکزیک به آمریکا با مادر او آشنا شد و کین به عنوان فرزند این دو ملیت آمریکایی دارد.

فرانسیس انگانو در روستایی فقیر در کامرون بزرگ شد و از حق تحصیل محروم بود. در ۲۶ سالگی به فرانسه مهاجرت کرد و کیک بوکسینگ را پی گرفت.

انگانو پس از موفقیت در ام ام ای، باشگاهی در کامرون تاسیس کرد تا به کودکان و جوانان فرصت موفقیت در بوکس و هنرهای رزمی ترکیبی بدهد.

پیش‌بینی مسابقات یو اف سی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *