صفحه اصلی / عمومی / یو‌ اف‌ سی در فاکس ؛ به استقبال مبارزه کوین لی – آل یاکوئینتا

یو‌ اف‌ سی در فاکس ؛ به استقبال مبارزه کوین لی – آل یاکوئینتا

ad banner

رویداد یو‌ اف‌ سی در فاکس UFC on Fox ۳۱ شنبه شب، ۱۵ دسامبر ۲۰۱۸ در میلواکی آمریکا برگزار می شود. در این رویداد مجموعا ۱۲ مبارزه برگزار خواهد شد. البته پیش از این قرار بود ۱۳ مبارزه در این رویداد انجام شود، اما مبارزه‌ی جسیکا رز کلارک Jessica Rose Clark و آندره‌آ لی Andrea Lee، دو ستاره‌ی مگس وزن Flyweight در بخش زنان به دلیل بیماری کلارک لغو شد. این رویداد سی و یکمین و آخرین رویداد مشترک سازمان یو‌ اف‌ سی و شبکه فاکس است. این دو سازمان قریب به هفت سال همکاری کردند و پس از پایان قراردادشان در ژانویه ۲۰۱۹، همکاری مشترک یو‌اف‌سی و شبکه ای.اس.پی.ان ESPN آغاز خواهد شد. مهمترین مبارزه‌‌ی رویداد بین آل یاکوئینتا  Al Iaquinta و کوین لی Kevin Lee در دسته‌‌ی سبک وزن انجام خواهد شد. این دومین مبارزه بین لی و یاکوئینتا است. مبارزه اول این دو در اول فوریه سال ۲۰۱۴ با برد یاکوئینتا به پایان رسید.

پیش‌بینی مسابقات بوکس در سایت بتکارت

پروفایل کوین لی

  • لقب : پدیده‌ی موتاون Motown Phenom (موتاون نام اختصاری اولین شرکت ضبط و پخش موسیقی برای آفریقایی‌ تبارهای آمریکا و نام مستعار شهر دیترویت است).
  • سن : ۲۶  
  • قد: ۱۷۵سانتیمتر
  • وزن: ۷۰ کیلوگرم
  • ملیت: آمریکایی

کوین لی کار خود را از کشتی آغاز کرد و با ۳۷ برد متوالی و بدون اینکه شکستی بخورد، در سال ۲۰۱۲ پا به دنیای ام.ام.ای گذاشت. دو سال بعد، در اولین مبارزه‌ی خود در یو‌اف‌سی به یاکوئینتا باخت. پس از این شکست از زادگاهش میشیگان به لس آنجلس رفت تا سطح خود را ارتقا دهد. این تصمیم او جواب داد و کوین‌لی توانست هر چهار مبارزه بعدی خود را ببرد.

رکورد او در ام.ام.ای ۱۷ برد و ۳ شکست در ۲۰ مبارزه است. نقطه قوت لی در سابمیشن است که هشت پیروزی برایش به ارمغان آورده است. هفت پیروزی دیگر او با رأی داوران بوده و دوبار هم توانسته رقبایش را ناک اوت کند. کوین لی دو بار توانسته با برد دیدنی برابر محمد مصطفائف و ادسون باربوزا عنوان بهترین مبارز رویدادهای یو‌ اف ‎سی را بدست آورد. او در حال حاضر در رنکینگ دسته‌ی سبک وزن رتبه‌ی چهارم را دارد.

یو اف سی

پروفایل آل یاکوئینتا

  • لقب: آل خشمگین Raging Al
  • سن :۳۱
  • قد: ۱۷۷سانتیمتر
  • وزن: ۷۰.۴ کیلوگرم
  • ملیت: ایتالیایی- آمریکایی

یاکوئینتا در رشته‌های مختلفی مانند کشتی، کیک بوکسینگ و جوجیتسو کارنامه‌ی موفقی دارد و دستاورد مهمش کسب کمربند بنفش در جوجیتسوی برزیلی بوده است. از سال ۲۰۰۹ به ام.ام.ای تغییر رشته داد و در اولین تجربه حرفه‌ایش تا فینال اولین دوره‌ی مسابقات آلتیمت فایتر Ultimate Fighter  راه یافت. در راند اول فینال برابر مایکل کیسا Michael Chiesa با فنRear Naked Choke  مغلوب شد.

رکورد یاکوئینتا در ام.ام.ای ۱۳ برد و ۴ باخت در ۱۷ مبارزه است. او توانسته ۷ بار رقبا را ناک اوت کند و پنج بار با رای داوران و یک بار هم با سابمیشن برنده شده است.

یو اف سی

نکات جالب مبارزه

آل یاکوئینتا در شهر نیویورک بنگاه معاملات ملکی دارد!

کوین لی در مراسم وزن کشی یو اف سی پیش از مبارزه برابر ادسون باربوزا یک پاند اضافه وزن داشت و به این دلیل ۲۰ درصد از دستمزدش کم شد. لی در راند سوم مبارزه با ضربه سنگین باربوزا تا مرز ناک اوت شدن رفت، اما با شجاعتی مثال زدنی به مبارزه برگشت و در راند پنجم حریفش را ناک اوت کرد.

آل یاکوئینتا در آخرین مبارزه‌ی خود پنج راند برابر حبیب نورماگومدوف مقاومت کرد و در آخر با رای داوران شکست خورد.

پیش‌بینی مسابقات بوکس در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *