صفحه اصلی / عمومی / گزارش فینال لیگ قهرمانان ؛ نیمه‌ی خوب، نیمه‌ی بد

گزارش فینال لیگ قهرمانان ؛ نیمه‌ی خوب، نیمه‌ی بد

ad banner

دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان با نمایشی امیدبخش در نیمه اول و پایانی تلخ در نیمه دوم برای پرسپولیس همراه بود. در این دیدار که از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح به وقت ایران در ورزشگاه کاشیما ساکر آغاز شد سفیدپوشان پرسپولیس نتیجه را ۲ بر صفر به کاشیما آنتلرز واگذار کردند تا همه چیز برای پرسپولیس به بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان در ورزشگاه آزادی موکول شود.

نیمه‌ی امیدوارکننده و بازی منطقی

بازی با سوت مانینگ، داور چینی آغاز شد و در همان دقایق ابتدایی علی علیپور می‌توانست یکی از مهم‌ترین گل‌های زندگی فوتبالی‌اش را روی ارسال بشار رسن وارد دروازه کاشیما آنتلرز کند اما با بدشانسی این توپ به سر مدافع ژاپنی‌ها برخورد کرد و به بیرون رفت. این بهترین موقعیت پرسپولیس در تمام بازی بود که با بداقبالی از دست رفت.
کاشیمایی‌ها در ادامه به بازی هجومی روی آوردند و دقایقی پرفشار را برای پرسپولیس رقم زدند اما با ضدحمله‌های سفیدپوشان ایرانی وادار شدند بازی محتاطانه‌تری را در پیش بگیرند. حاصل نیمه اول چند موقعیت نسبتا خطرناک برای کاشیما آنتلرز و یکی دو ضدحمله خطرناک برای نماینده ایران بود. می‌توان گفت پرسپولیس در این نیمه نمایش بسیار خوبی داشت و فارغ از جو ورزشگاه، نقشه‌های برانکو داشت به خوبی در زمین چمن اجرا می‌شد.

فینال لیگ قهرمانان

نیمه‌ی بد و پراشتباه

اما با شروع نیمه دوم و تغییر تاکتیک تیم ژاپنی، نظم مدافعان پرسپولیس دچار اختلال شد. اولین موقعیت خطرناک در دقیقه ۴۸ روی دروازه پرسپولیس ایجاد شد که با بی‌دقتی بازیکن ژاپنی توپ به بیرون رفت. در این نیمه از پرسپولیس خوب نیمه اول خبری نبود و توپ و میدان بیشتر در اختیار یاران تیم کاشیما بود. گل اول مسابقه در دقیقه ۵۸ توسط لئو سیلوا در محوطه جریمه به ثمر رسید تا ژاپنی‌ها در ادامه با اعتماد بنفس بیشتری تفکرات گو اوی وا را در زمین پیاده کنند.

با دستیابی به گل اول، کاشیما آنتلرز فشار را بر دروازه پرسپولیس حفظ کرد و در دقیقه ۶۰ گل دیگری به ثمر رساند که به درستی آفساید اعلام شد. در ادامه نیز از طراوات نیمه اول در بازی پرسپولیس خبری نبود و فشار همچنان بر روی دروازه سرخ‌پوشان پایتخت ادامه داشت تا اینکه دقیقه ۷۰ دروازه علی بیرانوند برای دومین بار توسط سرجینیوی برزیلی که ستاره‌ی این بازی بود، فرو ریخت.

با دریافت گل دوم برانکو دست به تعویض زد و در دقیقه ۷۲ امید عالیشاه را جایگزین احمد نورالهی کرد تا شاید بتواند گره بازی را باز کند اما این تعویض هم موفقیت‌آمیز نبود و هر چه به پایان بازی نزدیک می‌شدیم فضای روانی بازیکنان پرسپولیس و اعتراضات متعدد آنها به تصمیمات داوری شرایط را برای این تیم بغرنج‌تر می‌کرد و در نهایت سیامک نعمتی که در نیمه اول از داور کارت زرد گرفته بود، در وقت‌های اضافه و به دلیل هل دادن بازیکن کاشیما در نزدیکی نقطه کرنر، کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد.

فینال لیگ قهرمانان

در پایان نیز سرجینیو ستاره برزیلی کاشیما عنوان بازیکن برتر میدان فینال لیگ قهرمانان را به خود اختصاص داد.

حال پرسپولیس باید هفته آینده در ورزشگاه آزادی برای جبران دو گل خورده تلاش کند، ماموریتی که برای برانکو و بازیکنانش دشوار است اما در فینال لیگ قهرمانان غیرممکن نخواهد بود.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *