صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱ اسفند در سایت بتکارت

پیش بینی مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱ اسفند در سایت بتکارت

ad banner

چهارشنبه اول اسفند مسابقات ورزشی جذاب و مهمی در سراسر دنیا برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به پیش بینی تنیس می‌توانند روی مسابقات مهم ای‌تی‌پی مارسی، ای‌تی‌پی ریو دوژانیرو و آمریکا و مسابقات تنیس زنان دبی و مجارستان شرط بندی کنند. همچنین برای علاقه‌مندان به پیش بینی فوتبال مسابقات مهمی از جمله لیگ برتر ایران، لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود. در این مطلب ۶ مسابقه مهم چهارشنبه را بررسی می‌کنیم.

پیش بینی مسابقات ورزشی

 

تنیس – ای‌تی‌پی مارسی فرانسه؛ استفانوس تسیتسیپاس – هوبرت هورکاچ

استفانوس تسیتسیپاس نفر شماره ۱۲ جهان در مرحله یک هشتم نهایی ای‌تی‌پی فرانسه به مصاف هوبرت هورکاچ نفر مرد شماره ۷۸ دنیای تنیس خواهد رفت. هر دو تنیسور در ۵ بازی قبلی خود ۳ شکست و ۲ پیروزی داشته‌اند. اما در تنها رویارویی این دو تنیسور استفانوس تسیتسیپاس موفق شد با نتیجه ۳-۰ هوبرت هورکاچ را شکست دهد.

فوتبال – لیگ برتر ایران؛ استقلال – پارس جنوبی جم

در اولین مسابقه از هفته نوزدهم لیگ برتر ایران، استقلال رده پنجمی میزبان پارس جنوبی جم خواهد بود که در رتبه هفتم جدول قرار دارد. استقلال در ۵ بازی اخیر خود ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته و ۱۲ گل به ثمر رسانده و تنها ۱ گل دریافت کرده است. در سوی دیگر پارس جنوبی جم در ۵ بازی اخیر خود ۲ شکست، ۲ مساوی و تنها ۱ پیروزی داشته است. در ۳ رویارویی قبلی این دو تیم ۲ بار پارس جنوبی استقلال را شکست داده و ۱ بار استقلال موفق شده در تهران ۴-۰ پیروز شود.

فوتبال – لیگ اروپا‌؛ سویا – لاتزیو

در دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، سویا که در بازی رفت ۱-۰ پیروز شد، میزبان لاتزیو خواهد بود. سویا این روزها نتایج خوبی نگرفته و در ۵ بازی اخیر ۳ شکست، ۱ مساوی و تنها ۱ پیروزی داشته است. در سوی دیگر لاتزیو در ۵ بازی اخیر ۲ بار به پیروزی رسیده، ۱ بار مساوی داشته و در ۲ بازی شکست خورده است.

فوتبال – لیگ ۱ فرانسه؛ پاری سن ژرمن – مون‌پلیه

پاری سن ژرمن صدرنشین مطلق لیگ ۱ فرانسه در یک بازی عقب افتاده میزبان مون‌پلیه تیم رده ششم خواهد بود. مون‌پلیه در ۵ هفته اخیر بدون شکست بوده و ۴ مساوی و ۱ پیروزی داشته است. در سوی دیگر پاری سن ژرمن در ۵ بازی اخیر ۴ بار برنده بوده و در ۱ بازی شکست خورده است. در ۵ رویارویی اخیر پاری سن ژرمن و مون‌پلیه که هیچگاه در آن هر دو تیم گل نزده‌اند؛ ۲ بار پاری سم ژرمن برنده بوده، ۲ بازی مساوی شده و در ۱ بازی مون‌پلیه موفق شده ۳-۰ رقیب قدرتمند خود را شکست دهد.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا‌؛ شالکه ۰۴ – منچستر سیتی

در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شالکه آلمان میزبان منچستر سیتی خواهد بود. شالکه این روزها در شرایط خوبی به سر نمی‌برد و در ۵ بازی اخیر تنها ۱ پیروزی داشته و ۲ بار شکست خورده و ۲ بازی نیز مساوی کرده است. در سوی دیگر منچستر سیتی یکی از مدعیان جدی قهرمانی، در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته است. در آخرین رویارویی این دو تیم منچیتز سیتی موفق شد با نتیجه ۲-۰ شالکه را شکست دهد.

فوتبال – لیگ قهرمانان اروپا‌؛ اتلتیکو مادرید – یوونتوس

اما در حساس‌ترین مسابقه امشب اروپا، اتلتیکو مادرید میزبان یوونتوس خواهد بود. اتلتیکو مادرید که در سال‌های اخیر همیشه نتایج خوبی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته است. در سوی دیگر یوونتوس که امسال یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته است. در آخرین رویارویی این دو تیم در لیگ قهرمانان ۵ سال قبل، ۱ بازی مساوی شد و در یک بازی اتلتیکو مادرید به پیروزی رسیده و موفق شد به مرحله بعدی صعود کند.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *