صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۳۱ فروردین

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۳۱ فروردین

ad banner

پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – لیگ برتر انگلیس؛ تاتنهام – منچستر سیتی

منچستر سیتی پس از حذف تلخ برابر تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا، در هفته سی و پنجم و در یک دیدار انتقامی میزبان سفیدپوشان لندنی خواهد بود. منچستر سیتی در ۵ بازی آخر خود در لیگ برتر برنده بوده و در رتبه دوم جدول قرار گرفته است. در سمت دیگر تاتنهام در ۵ بازی اخیر لیگ برتر ۲ بار به پیروزی رسیده، ۲ بار شکست خورده و ۱ مساوی داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ۴ بار منچستر سیتی به پیروزی رسیده و تاتنهام تنها ۱ بار موفق به شکست شاگردان گواردیولا شده است.

فوتبال – سری آ ایتالیا؛ آث میلان – پارما

آث میلان تیم رده چهارم جدول در هفته سی و سوم به مصاف تیم قدیمی و محبوب پارما خواهد رفت. آث میلان در ۵ بازی اخیر ۳ شکست، ۱ مساوی و ۱ پیروزی داشته و برای حفظ رتبه چهارم و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل بعد نیاز به ۳ امتیاز بازی امروز دارد. پارما در ۵ بازی اخیر ۳ شکست و ۲ مساوی داشته و در رتبه چهاردهم جدول قرار گرفته است. در ۵ رویارویی آخر آث میلان و پارما که هر دو تیم در آن گل زده‌اند و میانگین بیش‌تر از ۴ گل را داشته، ۳ بار آث میلان به پیروزی رسیده و ۲ بار پارما برنده بوده است.

فوتبال – سری آ ایتالیا؛ فیورنتینا – یوونتوس

یوونتوس صدرنشین مطلق سری آ ایتالیا فرصت این را خواهد داشت تا با کسب امتیاز در مسابقه امشب برابر فیورنتینا به مقام قهرمانی ایتالیا برسد. یوونتوس در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا انگیزه فراوانی برای دلجویی از هوادارانش دارد. در سمت دیگر فیورنتینا در ۵ بازی اخیر بدون پیروزی بوده و ۳ مساوی و ۲ شکست داشته است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم ۴ بار یوونتوس به پیروزی رسیده و فیورنتینا تنها موفق به کسب ۱ پیروزی شده است.

فوتبال – سری آ ایتالیا؛ آاس رم – اینتر میلان

در آخرین مسابقه امشب سری آ ایتالیا دو تیم مرعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. اینتر میلان در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته و در رتبه سوم جدول است و آاس رم در ۵ بازی آخر ۲ بار برنده بوده، ۲ بار شکست خورده و با ۱ مساوی در رتبه پنجم جدول قرار گرفته است. در ۵ رویارییی قبلی اینتر میلان و آث رم که همیشه بازی‎‌های پرگلی بوده و هر دو تیم در آن گل زده‌اند، ۲ بار آاس رم به پیروزی رسیده، ۲ بازی مساوی شده و ۱ بار اینتر میلان برنده بوده است.

فوتبال – بوندسلیگا آلمان؛ وردر برمن – بایرن مونیخ

بایرن مونیخ صدرنشین بوندسلیگا برای حفظ صدرنشینی در خانه نیاز به پیروزی برابر وردربرمن دارد. بایرن مونیخ در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی و ۱ مساوی داشته و در ۵ بازی آخر خانگی در بوندسلیگا مقتدرانه به پیروزی رسیده است. در طرف دیگر وردر برمن در ۱۰ بازی اخیر بدون شکست بوده و ۶ پیروزی و ۴ مساوی داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، بایرن مونیخ موفق شده وردر برمن را شکست دهد.

فوتبال – لا لیگا اسپانیا؛ اتلتیکو مادرید – ایبار

اتلتیکو مادرید تیم دو جدول در غیاب ۲ مهاجم اصلی خود آنتونیو گریزمان و دیگو کاستا در هفته سی و سوم لالیگا به مصاف ایبار خواهد رفت. اتلتیکو مادرید در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و ایبار رده سیزدهمی در ۵ بازی اخیر ۱ پیروزی، ۲ مساوی و ۲ شکست داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ۳ بار بازی مساوی شده و ۲ بار اتلتیکو مادرید موفق به کسب پیروزی شده است.

بسکتبال – ان‌بی‌ای آمریکای شمالی؛ بروکلین نتس – فیلادلفیا سونتی‌سیکسرز

فیلادلفیا سونتی‌سیکسرز در چهارمین بازی پلی آف مرحله یک هشتم نهایی در شرایطی به مصاف بروکلین نتس خواهد رفت که در مجموع ۲-۱ از این تیم پیش است. نکته جالب اینکه، هر دو تیم در ۵ بازی اخیر با کسب نتایجی مشابه ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته‌اند. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم ۳ بار فیلادلفیا سونتی‌سیکسرز به پیروزی رسیده و بروکلین نتس ۲ بار برنده بوده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *