صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ گلدن استیت واریرز و هیوستون راکتس در بسکتبال NBA

پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ گلدن استیت واریرز و هیوستون راکتس در بسکتبال NBA

ad banner

اگر از علاقمندان به پیش بینی مسابقات بسکتبال به خصوص بسکتبال NBA هستید بازی هیوستون راکتس و گلدن استیت واریرز یکی از جذاب ترین بازی‌های ممکن برای این کار است. تیم‌های بسکتبال گلدن استیت واریرز و هیوستون راکتس روز یکشنبه ساعت ۵:۰۰ در چارچوب رقابت‌های بسکتبال NBA به مصاف هم خواهند رفت. این بازی به نوعی تکرار فینال کنفرانس غرب در فصل گذشته است که به بازی هفتم کشیده شد و در نهایت گلدن استیت در آن به پیروزی رسید.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

در این فصل نیز هردو تیم با ستاره‌های پرشماری که دارند در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی هستند. این بازی به میزبانی گلدن استیت واریرز و در ورزشگاه اوراکِل آرنا برگزار می‌شود.

پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ هیوستون راکتس با هاردن در فکر انتقام

هیوستون راکتس که فصل گذشته توانست گلدن استیت قدرتمند را حسابی به دردسر بیاندازد، این فصل نیز شاید بهترین شانس را برای شکست دادن شاگردان استیو کر داشته‌باشد. نمایش‌های درخشان جیمز هاردن و کریس پاول در فصل گذشته باعث شد گلدن استیت حتی در مقطعی از هیوستون عقب نیز بیافتد اما در نهایت مصدومیت کریس پاول در بازی هفتم برای راکتس گران تمام شد.

در این فصل اما هیوستون راکتس با انجام تغییراتی که به خصوص در بخش دفاعی داشت شروع بسیار بدی را تحربه کرد. فرم فوق‌العاده جیمز هاردن اما باعث شد شاگردان دی آنتونی خیلی زود مشکلات ابتدای فصل را پشت سر بگذارند و دوباره تبدیل به یکی از اصلی‌ترین مدعیان کنفرانس غرب شوند. جیمز هاردن در این فصل توانسته میانگین ۳۶.۵ امتیاز را در هربازی ثبت کند که نامش را در کنار بزرگانی چون مایکل جردن و کوبی برایانت قرار می‌دهد. جیمز هاردن حتی توانست رکورد ۳۰ بازی ۳۰ امتیازی را نیز ثبت کند که این رکورد به تنهایی در اختیار خود هاردن است.

پیش بینی مسابقات بسکتبال

هیوستون راکتس که دو شب پیش مغلوب لیکرز شد، اکنون با ۳۳ پیروزی و ۲۵ شکست در رده‌ی پنجم کنفرانس غرب قرار دارد و در تلاش است به رتبه‌های بالاتر نیز برسد. پیش بینی مسابقات بسکتبال همیشه سخت بوده‌است و انتظار بازی بسیار نزدیکی از سوی این دو تیم می‌رود.

ترکیب احتمالی : جیمز هاردن – کریس پاول – کلینت کاپلا – گوردون – پی جِی تاکر

گلدن استیت واریرز ؛ قهرمانی دوباره جنگجویان؟

گلدن استیت که در آغاز فصل به دلیل مصدومیت‌های پیاپی استفن کری و اختلافات میان دریموند گرین و کوین دورانت نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد، دوباره تبدیل به همان تیم ترسناک دو فصل قبل شده‌است. شاگردان استیو کِر در تیم گلدن استیت واریرز اکنون با کسب ۴۲ پیروزی و متحمل شدن تنها ۱۶ شکست در رده‌ی نخست کنفرانس سخت غرب قرار دارند. استفن کری گارد راس گلدن استیت در این فصل با ثبت میانگین ۲۸.۸ امتیاز در هربازی بهترین بازیکن تیمش بوده‌است. کوین دورانت نیز فاصله چندانی با استفن کری ندارد و توانسته میانگین ۲۷.۶ امتیاز را در این فصل از خود به جا بگذارد.

گلدن استیت واریرز که زعم بسیاری از کارشناسان بهترین تیم تاریخ بسکتبال را در اختیار دارد مثل چند فصل گذشته شانس اول قهرمانی در این فصل نیز به شمار می‌آید مگر اینکه اتفاق عجیبی رخ دهد. شاگردان استیو کِر، در زمینه‌ی پرتاب سه امتیازی بهترین تیم بسکتبال NBA هستند. آن‌ها در این فصل دِمارکوس کازینز را هم به خدمت گرفتند تا برای نخستین بار ۵ سوپراستار باهم در یک تیم حضور داشته‌باشند. به نظر می‌رسد گلدن استیت در این فصل نیز رقیبی نداشته‌باشد اما اگر تیمی بتواند ان‌ها را اذیت کند بدون شک آن تیم هیوستون راکتس است.

پیش بینی مسابقات بسکتبال

پیش بینی مسابقات بسکتبال همیشه دوشوار بوده‌است اما انتظار می‌رود گلدن استیت واریرز در خانه خود شانس خوبی برای پیروزی در این دیدار داشته‌باشد.

ترکیب احتمالی : کوین دورانت – استفن کری – کلِی تامسون – دِرِیموند گرین – دِمارکوس کازینز

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *