صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ اوکلاهوما سیتی تاندر و مینه سوتا تیمبروولوز

پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ اوکلاهوما سیتی تاندر و مینه سوتا تیمبروولوز

ad banner

اگر از علاقمندان به پیش بینی مسابقات بسکتبال هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. تیم‌های بسکتبال اوکلاهوما سیتی تاندر و مینه سوتا تیمبروولوز یکشنبه ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در قالب رقابت‌های بسکتبال  NBA به مصاف هم می‌روند. این بازی برای مینه سوتا که در رده یازدهم کنفرانس غرب قرار دارد، اهمیت چندانی ندارد چراکه آن‌ها نمی‌توانند به پلی‌آف صعود کنند. اما اوکلاهوما سیتی تاندر به پیروزی در این دیدار نیاز مبرم دارد تا بتواند از قرعه سخت گلدن استیت در دور اول دوری کند.

این بازی به میزبانی مینه سوتا تیمبروولوز و در وزشگاه تارگت سنتر )  Target Center ) برگزار می‌شود.

پیش بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ گرگ‌های بی دندان مینه سوتا

مینه سوتا تیمبروولوز اکنون تبدیل به تیمی شده‌است که در ابتدای هر فصل قرار است بالاخره شکوفا شود. آن‌ها با در اختیار داشتن بازیکنانی مثل کارل آنتونی و اندرو ویگینز همیشه جز تیم‌هایی هستند که آینده درخشانی در انتظارشان است. آن‌ها فصل گذشته جیمی باتلر را نیز به این جمع اضافه کردند تا تیم نسبتا کاملی برای رقابت در بسکتبال  NBA داشته‌باشند. اما اوضاع برای آن‌ها اصلا خوب پیش نرفت و اختلافات میان جیمی باتلر و کارل آنتونی باعث شد در انتها، باتلر به فیلادلفیا فروخته شود.

در ادامه فصل اما آن‌ها چندان هم بد کار نکردند. عملکر خیره کننده درک رُز باعث شد مینه سوتا تیمبروولوز حتی به کسب جایگاه پلی‌آف نیز امیدوار باشند. کارل آنتونی نیز با ثبت میانگین ۲۴.۴ امتیاز در هربازی و ۱۲.۵ ریباند بهترین بازیکن تیم در این فصل بوده‌است. البته به نظر می‌رسد آمار خیره کننده کارل آنتونی تاثیری در وضعیت مینه سوتا در این فصل نداشته‌است. آن‌ها اکنون با کسب ۳۴ پیروزی و متحمل شدن ۴۳ شکست در رده یازدهم کنفرانس غرب قرار دارند. بدون شک این رتبه برای تیمی که این تعداد ستاره در ترکیب خود دارد اصلا مناسب نیست. پیش بینی مسابقات بسکتبال به خصوص بسکتبال  NBA همیشه دشوار بوده‌است، و انتظار می‌رود مینه سوتا تمیبروولوز کار سختی را در مقابل اوکلاهوما سیتی تاندر داشته‌باشد.

پیش بینی مسابقات بسکتبال

ترکیب احتمالی : داریو ساریچ – کارل انتونی – اندرو ویگینز – جاش اوکوجی – جونز

اوکلاهوما سیتی تاندر ؛ فرار از رویارویی با گلدن استیت

اوکلاهوما سیتی تاندر اکنون ممکن است دقیقا به سرنوشت سال گذشته خود دچار شود. آن‌ها فصل گذشته در دور نخست پلی‌آف مغلوب تیم خوب یوتا جاز شدند و خیلی زود از دور رقابت‌ها کنار رفتند. اکنون اگر اوکلاهوما سیتی تاندر در رتبه هشتم باقی بماند و گلدن استیت نیز رتبه نخست کنفرانس غرب را کسب کند، تاندر مجبور است در همان دور اول با گلدن استیت روبه رو شود و بدون شک نتیجه‌ای جز شکست در انتظار پاول جرج و وستبروک نخواهد بود.

اوکلاهوما سیتی تاندر فصل را فوق‌العاده آغاز کرد اما عملکرد ضعیف آن‌ها در دوماه گذشته و آن هم در حساس‌ترین مقطع فصل باعث شد از جمع بالانشینان کنفرانس غرب خارج شوند. البته مصدومیت بدموقع پاول جرج نیز در این افت بی‌تاثیر نبود. پاول جرج در این فصل یکی از بهترین بازیکنان بسکتبال  NBA بوده‌است و توانسته میانگین ۲۸.۲ امتیاز در هر بازی را ثبت کند. راسل وستبروک نیز با ثبت میانگین ۱۱ ریباند و ۱۰.۴ پاس گل در هر بازی، از بهترین گارد راس‌های بسکتبال  NBA بوده‌است. با وجود عملکرد خوب این دو ستاره در این فصل اوکلاهوما اکنون با کسب ۴۴ پیروزی و متحمل شدن ۳۳ شکست در رده هشتم قرار دارد و اگر جدول به همین شکل باقی بماند، باید در دور اول با گلدن استیت رو به رو شوند.

پیش بینی مسابقات بسکتبال

پیش بینی مسابقات بسکتبال همیشه دشوار بوده‌است اما به نظر می‌رسد اوکلاهوما سیتی تاندر امشب شانس خوبی برای پیروزی در این دیدار حساس مقابل مینه سوتا داشته‌باشد.

ترکیب احتمالی : پاول جرج – راسل وستبروک – استیون آدامز – ترنس فرگوسن – جرمی گرنت

پیش بینی بسکتبال  NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *