صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ نبرد حساس بروکلین نتس و بوستون سلتیکس

پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ نبرد حساس بروکلین نتس و بوستون سلتیکس

ad banner

با نزدیک شدن به بخش انتهایی فصل، پیش بینی مسابقات بسکتبال جذاب‌تر از همیشه دنبال می‌شود، پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. تیم‌های بسکتبال بوستون سلتیکس و بروکلین نتس این هفته یکی از حساس‌ترین بازی‌های کنفرانس شرق بکستبال NBA را برگزار خواهند کرد. این بازی برای هر دو تیم از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. هر دو تیم از مدعیان کسب جایگاه پلی آف به شمار می‌آیند و این بازی تاثیر بسیار در رتبه هر کدام از دو تیم در جدول رده‌بندی دارد.

این دو تیم فاصله چندانی نیز در جدول رده‌بندی باهم ندارند. بوستون سلتیکس اکنون در رده پنجم و بروکلین نتس در رده هفتم بسکتبال NBA در کنفرانس شرق قرار دارند. این مسابقه به میزبانی بروکلین نتس و در ورزشگاه بارکلیز آرنا برگزار می‌گردد.

پیش بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ بوستون سلتیکس در اوج بی ثباتی

بوستون سلتیکس در این فصل یکی از عجیب‌ترین نتایج بسکتبال NBA را کسب کرده‌است. آن‌ها در روز خوبشان موفق شدند گلدن استیت قدرتمند را با همه ستارگانش در خانه به راحتی شکست دهند و در روز بدشان به آتلانتا هاوکس تیم انتهای جدولی بازی را واگذار کردند. بسوتون سلتیکس که یکی از بهترین بازیکنان بسکتبال NBA ، کایری اروینگ را در اختیار دارد یکی از مدعیان اصلی کنفرانس شرق به حساب می‌آید.

کایری اروینگ در این فصل توانسته با کسب ۲۴ امتیاز در هر بازی و فراهم کردن ۷ پاس منجر به گل، با اختلاف بهترین بازیکن تیمش باشد. سایر هم تیمی‌های کایری اروینگ در تیم بوستون اما عملکرد چندان خوبی نداشته‌اند. جیسون تیتم و مارکوس موریس هیچکدام در حد و اندازه‌های خود ظاهر نشدند و همین امر باعث شده که آن‌ها اکنون با کسب ۴۳ پیروزی و متحمل شدن ۳۰ شکست در رده پنجم کنفرانس شرق قرار بگیردند. شاگردان برد استیونس اما با وجود همه مشکلاتی که دارند باز هم یکی از خطرناک‌ترین تیم‌های کنفرانس شرق در پلی آف خواهند بود. پیش بینی مسابقات بسکتبال همیشه دشوار بوده‌است و انتظار می‌رود بوستون سلتیکس شب سختی را در خانه بروکلین نتس داشته باشد.

پیش بینی مسابقات بسکتبال

ترکیب احتمالی : کایری اروینگ – مارکوس موریس – جیسون تیتم – تایس – مارکوس اسمارت

بروکلین نتس ؛ در حال تبدیل شدن به تیم اول نیویورک

بروکلین نتس که همیشه در سایه نیویورک نیکس به عنوان تیم دوم شهر نیویورک شناخته می‌شده، در این فصل به طور کامل این شرایط را تغییر داده است. آن‌ها در ابتدای فصل دی آنجلو راسل را از لیکرز به خدمت گرفتند. دی آنجلو راسل که به عنوان انتخاب شماره ۲ درفت به لیکرز پیوسته بود در این تیم دوران کابوس واری را تجربه کرد. دی آنجلو راسل اما در این فصل تمام معادلات را برهم زد و توانست با عملکرد درخشان خود، در تیم منتخب ستارگان بسکتبال NBA نیز جای گیرد. راسل در این فصل موفق شده میانگین ۲۰.۷ امتیاز و ۶.۹ پاس منجر به گل را در هر بازی ثبت کند و یکی از بهترین گارد راس های لیگ باشد.

بروکلین نتس نیز در قامت یک تیم با سرمربیگری کنی اتکینسون فراتر از حد انتظار ظاهر شده و با ادامه همین روند می‌تواند به پلی آف نیز صعود کند. آن‌ها اکنون با کسب ۳۸ پیروزی و متحمل شدن ۳۶ شکست در رده هفتم کنفرانس شرق قرار دارند و با کسب پیروزی در این دیدار می‌توانند جای دیترویت پیستونز را در رده ششم بگیرند.

پیش بینی مسابقات بسکتبال به خصوص بسکتبال NBA همیشه دشوار بوده است اما با وجود فرم فوق‌العاده دی آنجلو راسل و همچنین بازی خانگی بروکلین نتس، انتظار می‌رود آن‌ها شانس خوبی برای شکست دادن بوستون سلتیکس داشته‌باشند.

پیش بینی مسابقات بسکتبال

ترکیب احتمالی : دی آنجلو راسل – جو هریس – جرت الن – دمار کارول – رادیونس کوروس

پیش بینی بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *