صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ جدال دالاس ماوریکس و گلدن استیت واریرز

پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ جدال دالاس ماوریکس و گلدن استیت واریرز

ad banner

اگر از علاقمندان به پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ به خصوص بسکتبال NBA هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. تیم‌های بسکتبال گلدن استیت واریرز و دالاس ماوریکس ، یکشنبه ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد در چارچوب رقابت‌های بسکتبال NBA به مصاف هم می‌روند. این مسابقه به نوعی جدال صدرنشین و قعرنشین کنفرانس غرب به حساب می‌آید، چراکه گلدن استیت واریزر در صدر جدول قرار دارد و دالاس ماوریکس نیز در رده چهاردهم قرار دارد.

این بازی شاید برای دالاس ماوریکس که امیدی برای رسیدن به پلی‌آف ندارد اهمیت چندانی نداشته‌باشد، اما برای گلدن استیت که دنور را در یک قدمی خود می‌بیند بسیار حیاتی و مهم است. این بازی به میزبانی گلدن استیت واریرز و در ورزشگاه اُراکل آرنا (Oracle Arena ) برگزار می‌شود.

پیش بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش بینی مسابقات بسکتبال ؛ دالاس ماوریکس در فکر آینده

دالاس ماوریکس که در نیمه ابتدایی فصل با بازی‌های درخشان ستاره جوان خود لوکا دانچیچ توجه کارشناسان را به خود جلب کرده‌بود، پس از انجام نقل و انتقالات نیم فصل بسکتبال NBA دچار افت شدیدی شد. دالاس ماوریکس پیش از انجام نقل و انتقالات از شانس‌های کسب یکی از جایگاه‌های پلی‌آف بود اما اکنون با کسب تنها ۲۸ پیروزی و متحمل شدن ۴۴ شکست در رده چهاردهم کنفرانس غرب قرار دارد.

لوکا دانچیچ ستاره این تیم اما بدون شک یکی از کاندیدای اصلی برای کسب عنوان بهترین بازیکن جوان فصل سال ( Rookie Of The Year) به حساب می‌آید. لوکا دانچیچ در این فصل موفق شده میانگین  ۲۱امتیاز در هر بازی را ثبت کند و از این نظر بهترین بازیکن دالاس ماوریکس در این فصل باشد. او همچنین میانگین ۵ پاس منجر به گل و ۷ ریباند در هر بازی را نیز ثبت کرده که یکی از بهترین رکوردها در میان بازیکنان جوان بسکتبال NBA در این فصل به حساب می‌آید.

فصل ۱۹/۲۰۱۸ دیگر برای دالاس ماوریکس تمام شده‌است، اما آن‌ها با خرید بازیکنی مثل کریستاپس پورزینگیس و قرار دادن او در کنار لوکا دانچیچ امید بسیار زیادی برای فصول آینده دارند. پیش بینی مسابقات بسکتبال بسیار دشوار است اما بعید به نظر می‌رسد دالاس شانسی برای پیروزی در خانه گلدن استیت واریرز داشته‌باشد.

پیش بینی مسابقات بسکتبال

ترکیب احتمالی : لوکا دانچیچ – پاول – جکسون – کلبر – برانسون

گلدن استیت واریرز ؛ تاریخ سازی یا پایان دوره طلایی؟

گلدن استیت واریرز امسال در آستانه تاریخ سازی قرار دارد و در صورت کسب عنوان قهرمانی، پس از لیکرز و شیکاگو بولز به جرگه تیم هایی می‌پیوندد که توانسته اند ۳ دوره پیاپی قهرمان بسکتبال NBA شوند. شاگردان استیو کِر که توانستند پس از خرید کوین دورانت ۲ عنوان قهرمانی دیگر به دست بیاورند، امسال کار سختی برای قهرمانی سه باره خود دارند. فارغ از مسائل فنی، گلدن استیت در این فصل درگیر مشکلات زیادی از جمله اختلاف میان کوین دورانت و دریموند گرین بوده‌است. بسیاری از کارشناسان نیز بر این باورند که کوین دورانت در پایان این فصل از گلدن استیت جدا می‌شود و به نیویورک نیکس می‌پیوندد.

با وجود در اختیار داشتن استفن کری و کلی تامسون، هواداران گلدن استیت به خوبی می‌دانند که تقریبا بدون کوین دورانت تکرار عنوان قهرمانی تقریبا غیرممکن خواهد بود. او در این فصل موفق شده‌است میانگین ۲۷ امتیاز در هر بازی و ۵.۷ پاس منجر به گل را به نام خود ثبت کند و از این نظر یکی از بهترین‌های بسکتبال NBA باشد. گلدن استیت نیز تا به اینجا عملکرد خوبی داشته و توانسته با کسب ۴۹ پیروزی و متحمل شدن ۲۲ شکست در رده نخست کنفرانس غرب جای بگیرند. البته آن‌ها تنها یک پیروزی با دنور رده‌ دومی فاصله دارند.

پیش بینی مسابقات بسکتبال

پیش بینی مسابقات بسکتبال همیشه سخت بوده‌است، اما بعید به نظر می‌رسد گلدن استیت مشکلی برای از پیش رو برداشتن دالاس در خانه داشته‌باشد.

ترکیب احتمالی : استفن کری – کوین دورانت – کلی تامسون – دریموند گرین – دمارکوس کازینز

پیش بینی بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *