صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی سری آ ایتالیا : پیش بازی آتالانتا – یوونتوس

پیش بینی سری آ ایتالیا : پیش بازی آتالانتا – یوونتوس

ad banner

پیش بینی سری آ ایتالیا : برگامو جای خوبی برای تعطیلات نیست

از هفته هجدهم رقابت‌های سری آ ایتالیا، دو تیم یوونتوس و آتالانتا در باکسینگ دی کالچو، به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ (به وقت ایران) روز چهارشنبه ۵ دی ماه، در ورزشگاه اتلتی آتزوری شهرِ برگامو برگزار خواهد شد. تیم آتالانتا که تا پیش از شکست برابر جنوا، جایگاه مناسبی در جدول رقابت‌ها داشت، می‌خواهد با ایستادگی برابر یوونتوسِ قدرتمند، کار را برای علاقه‌مندان به پیش بینی سری آ ایتالیا سخت کند.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

آتالانتا: سرسخت و گاهی بی‌رحم

بی‌رحمی مردان گاسپرینی جایی اثبات شد که توانستند در یک بازیِ یک طرفه، نراتزوری را با نتیجه‌ای سنگین درهم بکوبند. روزهای بد شاگردان اسپالتی هم دقیقا از آن بازی به بعد آغاز شد. با این حال، آتالانتا اهداف بزرگی در سر دارد. در چند هفته ابتدایی فصل، به قدری خوب نتیجه کسب کردند که کارشناسان از آن‌ها به عنوان مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نام بردند، اما فاقد ثبات، بالاخره ضربه خود را وارد کرد. شکست ۳-۱ هفته پیش‌شان برابر جنوا، قطعا مردان اهل برگامو را تحریک کرده واکنش خوبی از خود نشان دهند. پیش بینی سری آ ایتالیا همواره سخت و دشوار بوده، اما این مصاف و نبرد، رنگ و بوی دیگری می‌دهد. آیا آتالانتا خواهد توانست دست به کار بزرگی بزند و اولین تیمی در سری آ ایتالیا باشد که یوونتوس را شکست می‌دهد؟ باید منتظر بازی فردا عصر باشیم.

پیش بینی سری آ ایتالیا

یوونتوس: اولین دیدار بدون CR7

یوونتوس فصل را مطابق انتظار آغاز کرد، اما کسی فکر نمی‌کرد این فرم خوب بیانکونری، تا این حد ادامه دار باشد. هشت امتیاز اختلاف با تیم دوم یعنی ناپولی، آن هم تا هفته هفدهم، به خودیِ خود گویای بسیاری چیزهاست، اما هرگز در سری آ ایتالیا نباید ناامید شد؛ این اصل را طرفدارانِ پیش بینی سری آ ایتالیا خوب می‌دانند. یوونتوس در باکسینگ دی باید به برگامو برود، جایی که کابوس اکثر تیم‌های سری است. اینتر در برابر آتالانتا ۴-۱ شکست خورد و همین نشان می‌دهد دست کم گرفتن شاگردان گاسپرینی، بزرگ‌ترین اشتباه ممکن خواهد بود.

انتظار می‌رود ماسیمیلیانو الگری، به سوپراستار پرتغالی تیم، استراحت دهد و این اولین باری خواهد بود که کریستیانو رونالدو قرار نیست برای یوونتوس بازی کند. الگری خوب آگاه است که یک لحظه غفلت، ممکن است شاگردان کارلو آنچلوتی را به فتح اسکودتو امیدوارتر و ترغیب‌تر کند، بنابراین سعی خواهد کرد با رویکردی دفاعی، ابتدا حملات آتشین آتالانتا را خنثی کند و سپس روی ضدحملات که یوونتوس در آن تبحر دارد، به گل برسد. از مصدومان بانوی پیر می‌توان به ژائو کانسلو اشاره کرد که با توجه به نبود این فولبک هجومی، ماتیا دی‌شیلیو از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش قرار خواهد گرفت. همچنین آندره‌آ بارزالی و خوان کوادرادو در لیست بازیکنان دعوت شده به این دیدار حضور ندارند.

پیش بینی سری آ ایتالیا

پیش‌بینی مسابقات سری آ ایتالیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *