صفحه اصلی / عمومی /  پیش بینی رقابت‌های اوپن استرالیا : پیش بازی دنیس ایستومین- راجر فدرر

 پیش بینی رقابت‌های اوپن استرالیا : پیش بازی دنیس ایستومین- راجر فدرر

ad banner

 پیش بینی رقابت‌های اوپن استرالیا :  لذت تماشای دوباره اسطوره

با آغاز شدن یکی از مهم‌ترین رقابت‌های تنیس جهان یعنی اوپن استرالیا، دوباره چشم‌ها به زمین‌هایی دوخته خواهد شد که ستاره‌ها عرق خواهند ریخت و مبارزه خواهند کرد. مخصوصا اگر یک پای دیدار، راجر فدرر افسانه‌ای باشد، مردی که نماد تنیس به شمار می‌رود. مطابق انتظار، تمام توجهات در این بازی به فدرر سوئیسی خواهد بود. با توجه به پیش زمینه فدرر در این گرند اسلم،  پیش بینی رقابت‌های اوپن استرالیا کار چندان دشواری نخواهد بود.

پیش بینی رقابت‌های اوپن استرالیا در سایت بتکارت

دنیس ایستومین: غول‌کش، به دنبال یک غول دیگر

پروفایل ایستومین

سن: ۳۲ سال

قد: ۱۸۸ سانتی متر

وزن: ۸۵ کیلوگرم

دست: راست

مدت فعالیت: از سال ۲۰۰۴

رنک جهانی: ۹۹

ایستومین با شگفتی‌سازی در اوپن استرالیا غریبه نیست. او در رقابت‌های آزاد استرالیا در سال ۲۰۱۷، توانست از پس نوواک جوکوویچ برآید و نامی برای خود دست و پا کند. این تنیسور ازبکستانی که ۳۲ سال سن دارد، تنها ۲ بار موفق به فتح عنوان شده است. همچنین در مصاف‌های پیشین میان ایستومین و فدرر، در هر شش بازی این مرد سوئیسی بود که موفق شد پیروز از زمین بیرون آید. با این حال نباید فراموش کرد ایستومین از آمادگی بدنی خوبی برخوردار است. او با سبک دفاعی خود، می‌تواند هر رقیبی را به چالش بکشد. برد مشهور وی برابر جوکوویچ هم از همین طریق به دست آمد و دفاع قابل تحسین او در برابر فورهندهای نوواک، از یادها نخواهد رفت. در چنین شرایطی، پیش بینی رقابت‌های اوپن استرالیا سخت می‌شود، اما فراموش نکنیم در مقابل او مردی خواهد ایستاد که تاریخ تنیس را نوشته است!

 پیش بینی رقابت‌های اوپن استرالیا

راجر فدرر: بدون حتی یک پلک زدن، باید به او خیره شد

پروفایل فدرر

سن: ۳۷ سال

قد: ۱۸۷ سانتی متر

وزن: ۸۵ کیلوگرم

دست: راست

مدت فعالیت: از سال ۱۹۹۸

رنک جهانی: ۳

مرد شماره سه تنیس جهان، در رقابت‌های اوپن استرالیا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود. فدررِ باتجربه که سابقه شش بار قهرمانی در این گرند اسلم را دارد، می‌خواهد به صدمین عنوان دوران بازیگری خود دست یابد و اگر به این مهم برسد، از یک منظر دیگر جاودانه خواهد شد. قطعا این مرد تمام نشدنی، حرف‌های بسیاری در این رقابت‌ها خواهد داشت، اما ابتدا باید از سد دنیس ایستومین عبور کند که خود فردی باتجربه در زمینه مقابله با ابرستاره‌هاست و همانطور که اشاره شد، در آزاد استرالیا سال ۲۰۱۷، موفق به حذف جوکوویچ شد. فدرر که در سال ۲۰۱۸ چهار عنوان قهرمانی کسب کرد و دقیقا هم یکی از نقاط اوجش، فتح همین اوپن استرالیا بود، تمایل دارد سال ۲۰۱۹ را با همان افتخارات آغاز کند. پیش بینی رقابت‌های اوپن استرالیا و مخصوصا دیدار راجر فدرر و دنیس ایستومین، بسیار جالب و هیجان انگیز خواهد بود.

 پیش بینی رقابت‌های اوپن استرالیا

بدون شک رویارویی اسطوره تنیس راجر فدرر مقابل ایستومین یکی از هیجان انگیز‌ترین گزینه های پیش بینی رقابت‌های اوپن استرالیا برای علاقه‌مندان این ورزش است.

 پیش بینی رقابت‌های اوپن استرالیا

مشخصات بازی

تاریخ برگزاری: دوشنبه ۲۴ دی ماه ۱۳۹۷-۱۴ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۱۲:۴۵ به وقت ایران

محل: راد لاور آرنا (ملبورن، استرالیا)

پیش‌بینی مسابقه دنیس ایستومین- راجر فدرر در سایت بتکارت

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *