صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی تنیس دبی ؛ راجر فدرر – فرناندو ورداسکو

پیش بینی تنیس دبی ؛ راجر فدرر – فرناندو ورداسکو

ad banner

پیش بینی تنیس دبی روز چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ با حضور راجر فدرر بسیار جذاب خواهد بود. در چهارچوب دور یک شانزدهم نهایی، از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران، راجر فدرر از سوئیس برابر فرناندو ورداسکو از اسپانیا قرار می‌گیرد. فدرر پس از مصدومیت و افتی کوتاه، دوباره به جمع ۱۰ تنیسور برتر جهان برگشته و به چیزی جز قهرمانی در مسابقات دبی راضی نخواهد شد. ورداسکو هم فرصتی درخشان برای خلق شگفتی دارد و می‌خواهد جزو معدود تنیسورهایی باشد که فدرر افسانهای را شکست می‌دهد.  دو تنیسور پیش از این ۶ بار با هم روبرو شده‌اند که هر شش بار فدرر برنده بوده است. آخرین دیدار این دو ۳ سال پیش در همین مسابقات بوده و با برد دو برد صفر فدرر به پایان رسیده است. مسابقات دبی در تور جهانی ارزش ۵۰۰ دارد و مسئولانش جوایز نقدی ارزشمندی هم به تنیسورها اهدا می‌کنند. به این دلایل تنیسورهای رنک بالا هر سال در دبی حاضر شده و سعی می‌کنند بهترین نمایش خود را ارائه کنند.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش بینی تنیس دبی
پیش بینی تنیس دبی

پیش بینی تنیس دبی ؛ فصل جدید در افسانه‌ی جاودان راجر فدرر

پروفایل فدرر :

سن: ۳۷ / قد: ۱۸۵ سانتیمتر / وزن: ۸۵ کیلوگرم / مدت فعالیت: ۲۱ سال / رنکینگ جهانی : ۷ / ملیت: سوئیسی

راجر فدرر از موفق‌ترین و محبوب‌ترین ورزشکاران تاریخ است و شهرت او در تنیس خلاصه نمی‌شود. فدرر رکوردهای بی‌شماری را در جهان تنیس به نام خود زده است. ۲۰ قهرمانی فردی در مسابقات گرند اسلم، ۳۱۰ هفته حضور در صدر رنکینگ و ۵۵ قهرمانی در مسابقات تور جهانی تنها گوشه‌ای از موفقیت‌های فدرر است. او شش بار اوپن استرالیا، هشت بار تورنمنت ویمبلدون و پنج بار اوپن فرانسه را فتح کرده است. فدرر ۸۶ درصد کل بازی‌های دوران تنیس‌اش را برده و مجموعا ۹۹ قهرمانی در کارنامه دارد. او با کسب ۱۲۰ میلیون دلار جایزه‌ی نقدی، دومین تنیسور پردرآمد تاریخ (پس از نواک جکوویچ) است.

فدرر در سال ۲۰۱۹ فقط در مسابقات اوپن استرالیا شرکت کرد و در دور یک شانزدهم حذف شد. او در بازی اولش در دبیُ فیلیپ کولشرایبر را سه بر یک شکست داد. فدرر در ۱۰ بازی اخیرش ۸ برد و ۲ باخت داشته و شانس زیادی برای شکست دادن ورداسکو دارد.

پیش بینی تنیس دبی
پیش بینی تنیس دبی 

فرناندو ورداسکو و آخرین فرصت برای کسب اولین برد برابر فدرر

پروفایل ورداسکو:

سن: ۳۵ / قد: ۱۸۸ سانتیمتر / وزن: ۸۱ کیلوگرم / مدت فعالیت: ۱۸ سال / رنکینگ جهانی: ۲۶ / ملیت: اسپانیایی

فرناندو ورداسکو با آمادگی نسبی پا به دیدار برابر فدرر می‌گذارد. این تنیسور کهنه‌کار در ۱۰ بازی اخیرش ۶ برد ۴ شکست داشته است. بالاترین افتخار ورداسکو در تنیس، رسیدن به رتبه‌ی هفتم در رنکینگ جهانی بوده است. در قالب تیم ملی اسپانیا، ورداسکو سه بار قهرمان دیویس کاپ شده است. شکست سه بر دو او برابر رافائل نادال در نیمه نهایی اوپن استرالیا (۲۰۱۵) به عنوان یکی از بهترین بازی‌های تاریخ گرند اسلم شناخته می‌شود. رکورد برد این تنیسور اسپانیایی ۵۷ درصد است و هفت بار طعم قهرمانی را در مسابقات مختلف چشیده است. ورداسکو طرفدار پر و پا قرص تیم رئال مادرید است.

پیش‌بینی مسابقات تنیس دبی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *