صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی بسکتبال NBA ؛ پیش‌بازی رقابت بوستون سلتیکس و فیلادلفیا سونی سیکسرز

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ پیش‌بازی رقابت بوستون سلتیکس و فیلادلفیا سونی سیکسرز

ad banner

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ نبرد فوق حساس کنفرانس شرق در بوستون

بوستون سلتیکس و فیلادلفیا سونی سیکسرز از سری رقابت‌های بسکتبال NBA در ورزشگاه تی دی گاردن (ورزشگاه خانگی بوستون سلتیکس ) بامداد چهارشنبه ساعت ۲:۰۰ مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند. این بازی رقابت بین تیم‌های پنجم و چهارم جدول کنفرانس شرق خواهد بود. ۶ بازی آخر دو تیم، ۵ برد برای بوستون سلتیکس و ۱ برد برای فیلادفیا سونی سیکسرز را در پی داشته است. این بازی را می‌توان از دشوارترین بازی‌ها برای پیش بینی بسکتبال NBA  به شمار آورد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

بوستون سلتیکس: سبز‌ها در خانه فقط برد می‌خواهند

تیم بوستون سلتیکس که در این فصل از شانس‌های اصلی صعود به مرحله پلی آف است و در رده پنجم جدول کنفرانس شرق قرار دارد، در یکی از سخت‌ترین بازی‌ها برای پیش بینی بسکتبال NBA به مصاف فیلادلفیا سونی سیکسرز چهارم جدولی می‌رود. بوستون سلتیکس در این روزها در فرم خوبی قرار ندارد، آنها در ۵ بازی اخیرشان تنها ۲ برد کسب کرده‌اند و ۳ بازی با شکست میدان مسابقه را ترک کردند. این تیم حتی مقابل فینیکس سانز، تیمی که در قعر جدول کنفرانس غرب قرار دارد با نتیجه ۱۰۳-۱۱۱ شکست خوردند. بوستون سلتیکس در آخرین دیدارشان، مقابل شارلوت هورنتس با نتیجه ۱۱۹-۱۰۳ به پیروزی رسیدند تا با روحیه مضاعف پا به میدان این مسابقه بگذارند. کایری اروینگ در این مسابقه ستاره میدان و تیمش بود توانست ۲۵ امتیاز، ۴ ریباند، ۵ پاس گل را برای خود و تیمش ثبت کند. از آمارهای خوب این تیم دراین فصل می‌توان به میانگین امتیاز به حریف در هربازی یاد کرد. بوستون سلتیکس ۱۰۴.۸ امتیاز در هر بازی به حریف داده که از این نظر در رده چهارم لیگ بسکتبال NBA قرار دارد.

ترکیب احتمالی: جیسون تیتوم، کایری اروینگ، مارکوس اسمارت، مارکوس موریس، آل هورفورد

پیش بینی بسکتبال NBA

فیلادلفیا سونی سیکسرز: در پی انتقام شکست‌های گذشته

تیم فیلادلفیا سونی سیکسرز با دو برد پیاپی پا به میدان این مسابقه می‌گذارد و تلاش می‌کند سومین برد متوالی خود را به دست آورد. همین موضوع این بازی از سخت ترین بازی ها برای پیش بینی بسکتبال NBA می‌کند. فیلادلفیا در آخرین دیدارشان، مقابل تورنتو رپترز، صدرنشین کنفرانس شرق، بانتیجه ۱۲۶-۱۰۱ به پیروزی رسیدند. جوئل امبید و بن سیمونز توانستند مجموعا ۵۳ امتیاز، ۲۳ ریباند و ۹ پاس گل ثبت کردند و باعث پیروزی این تیم در این بازی بزرگ شدند. این تیم در این فصل میانگین ۱۱۴.۶ امتیاز درهر بازی را کسب کرده که از این نظر در رده ششم لیگ بسکتبال NBA قرار دارند و همچنین میانگین ۱۱۱.۷ امتیاز درهربازی به حریف داده‌اند، که از نظر آمار خوبی ندارند و در رده بیست وسوم لیگ بسکتبال NBA  قرار دارند. فیلادلفیا با برد در این بازی می‌ تواند به رده دوم کنفرانس شرق صعود کند. حال باید دید کدام تیم پیروز این مسابقه حساس خواهد شد.

ترکیب احتمالی: جوئل امبید، مایک موسکالا، جی جی ردیک، جیمی باتلر، بن سیمونز

پیش بینی بسکتبال NBA

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *