صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی بسکتبال NBA ؛ بروکلین نتس – سن آنتونیو اسپرز

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ بروکلین نتس – سن آنتونیو اسپرز

ad banner

در ادامه‌ی سری مسابقات بسکتبال NBA، ساعت ۴ بامداد روز سه‌شنبه ۷ اسفند ماه، بروکلین نتس در ورزشگاه اختصاصی خود یعنی بارکلیز سنتر میزبان سن آنتونیو اسپرز خواهد بود. در دیدار تیم‌های ۶ کنفرانس شرق و ۷ کنفرانس غرب پیش بینی بسکتبال NBA بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. بروکلین نتس در آخرین بازی خود موفق شد خارج از خانه تیم شارلوت را با اختلاف دو امتیاز شکست دهد. سن آنتونیو اسپرز نیز علیرغم بازی خوب مقابل تورنتو راپتورز قدرتمند، خارج از خانه و با سه اختلاف امتیاز بازنده شد تا با شکست راهی نیویورک شده باشد.

پیش بینی در بتکارت

بروکلین نتس؛ تیم پنجاه پنجاه

بروکلین نتس نسبت به ۳ فصل گذشته جهش خوبی داشته و ۳۴٪ برد فصل گذشته را تا اینجا به رقم ۵۱٪ رسانده است. این تیم با ۳۱ برد و ۳۰ باخت در رده‌ی ۶ کنفرانس شرق قرار دارد و از شانس خوبی برای صعود به پلی‌آف برخوردار است. این تیم در ۱۰ بازی اخیر خود ۴ برد و ۶ باخت رقم زده که بدترین آمار در میان بالانشینان کنفرانس شرق است. بروکلین نتس اوایل سال جدید ۸ برد و ۱۸ باخت داشت ولی از آن‌موقع از ۳۵ بازی موفق به برد ۲۳ بازی شده است. به‌دلیل پراکندگی زیاد نتایج تیم بروکلین، پیش بینی این تیم کار سختی است و مثلاً اوایل سال ۲۰۱۹ بروکلین پس از ۸ باخت پیاپی توانست ۷ برد پشت‌سر هم کسب کند. احتمالاً مصدومیت اسپنسر دینویدی در این افت موثر بوده است. این پوینت‌گارد که ذخیره‌ی دی‌آنجلو راسل است دومین امتیازآور تیم است و در غیاب او نیویورکی‌ها ۵ برد و ۷ باخت داشته‌اند. ولی همه‌ی چشم‌ها به دی‌آنجلو راسل، ستاره‌ی همه‌کاره‌ی تیم، یارت آلن (بهترین ریباندکننده‌ی تیم) و جو هریس است که در کانتست ۳ امتیازی‌های ۲۰۱۹ توانست هفته‌ی پیش استفن کری را شکست دهد. آمار بروکلین نتس در خانه ۱۷ برد و ۱۴ باخت است.

پیش بینی بسکتبال NBA اسپرز

سن آنتونیو اسپرز؛ دور از انتظار!

سن آنتونیو اسپرز از وقتی با گرگ پوپویچ ۷۰ ساله کار می‌کند همیشه در قامت یک تیم بزرگ ظاهر شده است. امسال هم همینطور بود. ولی نتایج بد این تیم در بازی‌های اخیر فاصله‌ی آن با نیمه‌ی دوم جدول را تنها به ۱.۵ بازی تقلیل داده است. سن آنتونیو اسپرز با ۳۳ برد و ۲۷ برد و آمار ۵۵٪ برد در رده‌ی ۷ کنفرانس غرب قرار دارد. این تیم پس از ۵ پیروزی پیاپی، در ۶ بازی اخیر خود متحمل ۵ شکست شده است، گرچه آن باخت‌ها مقابل تیم‌های خوبی مانند یوتا و پورتلند و واریرز و تورنتو بوده است؛ هرچند از تیمی که به‌لحاظ هجومی تیم ۱۳ و به‌لحاظ دفاعی تیم ۱۶ لیگ است نمی‌توان انتظار نتایجی بهتر از این داشت. دمار دروزن بهترین بازیکن، امتیازآور، و توپ‌ربای اسپرز است ولی خبر بد آن است که ممکن است در این بازی لامارکوس آلدریج، دومین بازیکن خوب تیم را در کنار خود نداشته باشد. سن آنتونیو اسپرز در بازی‌های خارج از خانه نتیجه‌ی ضعیف ۱۱ برد و ۲۰ باخت را رقم زده است (بدترین آمار خارج از خانه‌ی بالانشینان کنفرانس غرب).

پیش بینی بسکتبال NBA

پیش بینی بسکتبال NBA در این بازی برابر بسیار هیجان‌انگیز است و قطعاً از ضرایب بالایی برخوردار است. اگر قصد شرط بندی روی این بازی را دارید حتماً از حضور یا عدم حضور آلدریج کسب اطلاع کنید. در نبود او شانس برد بروکلین افزایش خواهد یافت. سن آنتونیو اسپرز گربه‌سیاه بروکلین است و ۷ بازی رودرروی آخر بین دو تیم را برده است. از ۹۲ بازی رودررو بروکلین تنها ۲۱ بار موفق به برد شده است.

*آمار سن آنتونیو اسپرز صرف‌نظر از بازی این تیم با نیویورک نیکس است. آن بازی پس از پایان نگارش این مقاله آغاز خواهد شد.

پیش بینی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *