صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی؛ پیش بازی لس آنجلس لیکرز و هیوستون راکتس

پیش بینی بسکتبال NBA آمریکای شمالی؛ پیش بازی لس آنجلس لیکرز و هیوستون راکتس

ad banner

لس آنجلس لیکرز و هیوستون راکتس از سری رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA در ورزشگاه استاپلس سنتر (ورزشگاه خانگی لس آنجلس لیکرز ) بامداد جمعه ساعت ۷:۰۰ مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند. این بازی رقابت بین تیم‌های دهم و پنجم کنفرانس غرب خواهد بود. ۶ بازی آخر دو تیم، ۱ برد برای لس آنجلس لیکرز و ۵ برد برای هیوستون راکتس را در پی داشته است. با توجه به جایگاه دو تیم در جدول این مسابقه و سحضور ستارگانی چون لبران جیمز و جیمز هاردن این بازی از جذاب‌ترین بازی‌ها برای پیش بینی بسکتبال NBA خواهد بود.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ لس آنجلس لیکرز: بیشتر از هر زمان دیگری پادشاه ویاران برد نیاز دارند

تیم لس آنجلس لیکرز اکنون در رده دهم جدول کنفرانس غرب بسکتبال NBA قرار دارد و برای صعود به پلی آف لیگ بسکتبال NBA باید خود را در جمع هشت تیم برتر کنفرانس غرب قراردهد. از این رو تیم لس آنجلس لیکرز در بازی‌های آینده خود نیاز به برد در هر بازی دارد. آنها از ۵ بازی آخرشان فقط توانستند ۱ برد کسب کنند و ۴ دفعه شکست خورده‌اند، همین باعث می‌شود پیش بینی بسکتبال NBA براین بازی سخت شود. تنها برد آنها نیز به بازی مقابل بوستون سلتیکس بازمی‌گردد که توانستمد با نتیجه بسیار نزدیک ۱۲۹-۱۲۸ حریف را با درخشش لبران جیمز شکست دهند. آخرین بازی آنها در لیگ بسکتبال NBA در خانه آتلانتا هاوکس بود که لیکرز در عین ناباوری بازی را با نتیجه ۱۱۷-۱۱۳ واگذار کرد تا کار را بیش ازپیش سخت کند، در این بازی لبران جیمز توانست ۲۸ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۱۶ پاس منجر به امتیاز ثبت کند اما همه اینها نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد. خبر‌ها حاکی از این است که لونزو بال گارد راس این تیم بعد مدت‌ها مصدومیت می‌تواند در این بازی برای تیمش به میدان برود.

پیش بینی بسکتبال NBA

ترکیب احتمالی لیکرز: راخون روندو، براندن اینگرام، لبران جیمز، کایل کوزما، یاوال مگیی

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ هیوستون راکتس: به دنبال ششمین برد پیاپی مقابل ساکنین هالیوود

تیم هیوستون راکتس اکنون در رده پنجم لیگ بسکتبال NBA قرار دارد و این جایگاه نسبتا محکمی برای صعود به پلی آف لیگ بسکتبال NBA محسوب می‌شود. هیوستون راکتس از MVP سال گذشته بسکتبال NBA و مدعی اصلی عنوان MVP امسال یعنی جیمز هاردن در ترکیب خود بهره می‌برد. می‌توان گفت جدال لبران جیمز و جیمز هاردن به دشواری پیش بینی بسکتبال NBA برای این بازی می‌افزاید. هاردن در این فصل میانگین آمار خیره کننده ۳۶.۶ امتیاز، ۶.۷ ریباند، ۷.۷ پاس منجر امتیاز در هربازی را ثبت کرده‌است. در آخرین بازی هیوستون راکتس در لیگ بسکتبال NBA درخانه مینسوتا تیمبروولز که به باخت راکتس منجر شد، او باز هم درخشید و توانست به تنهایی ۴۲ امتیاز کسب کند.با بازگشت کریس پال از مصدومیت، کمی از بار روی شانه‌های اوکمتر شده و در تیم دیگر کاملا تنها نیست. باید دید آیا او این عملکرد را در مقابل لس آنجلس لیکر ادامه خواهدداد یاخیر.

پیش بینی بسکتبال NBA

ترکیب احتمالی راکتس:پی جی تاکر، کنث فرید، کریس پال، جیمز هاردن، اریک گوردون

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *