صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی بسکتبال NBA ؛ شارلوت هورنتس – نیویورک نیکس

پیش بینی بسکتبال NBA ؛ شارلوت هورنتس – نیویورک نیکس

ad banner

در ادامه‌ی سری مسابقات لیگ NBA، ساعت 3:30 سه‌شنبه 9 بهمن ماه، تیم شارلوت هورنتس در ورزشگاه اختصاصی خود از نیویورک نیکس پذیرایی خواهد کرد. با توجه به اینکه در یک‌سوم پایانی دور گروهی لیگ بسکتبال آمریکای شمالی هستیم، پیش بینی بسکتبال NBA از هیجان مضاعفی برخوردار است. شارلوت هورنتس در بازی قبل خود مقابل قدرتمندترین تیم NBA یعنی میلواکی باکس قرار گرفت و در آن بازی خارج از خانه خوب ظاهر شد هرچند 99-108 مغلوب شد. در طرف دیگر نیویورک نیکس قرار دارد که عنوان ضعیف‌ترین تیم 10 بازی اخیر را کسب کرده و در آخرین بازی خود، بیرون از خانه مغلوب بروکلین نتس شد. شارلوت در رده‌ی 8 کنفرانس شرق و نیویورک در رتبه‌ی 14 کنفرانس شرق قرار دارند.

پیش بینی NBA در بتکارت

شارلوت هورنتس؛ امیدوار به روزهای بهتر

شارلوت هورنتس، در این فصل لیگ NBA هم مانند 4 فصل قبل، تیمی معمولی بوده که آمار بردهایش بین 40 تا 50 درصد در نوسان است. این تیم اکنون با 23 برد و 25 باخت و 48% برد در رده‌ی 8 کنفرانس شرق قرار دارد و به‌شرط استمرار فرم خوب خود می‌تواند به حضور در پلی‌آف خوشبین باشد. شارلوت هورنتس در 10 بازی اخیر خود 5 برد و 5 باخت بر جا گذارده و این در حالی است که 8 تای آن‌ بازی‌ها بیرون از خانه برگزار شده بودند. این تیم با قدرت‌نمایی در بیرون از خانه هواداران را خوشبین کرده که می‌تواند آمار خانگی خود را بهبود ببخشد. شارلوت از 24 بازی خانگی، 16 تا را برده است. این تیم با متوسط 112 امتیاز به‌لحاظ هجومی تیم 14 و با اعطای متوسط 111.5 امتیاز به‌لحاظ دفاعی تیم 19 لیگ NBA است. بهترین بازیکن این تیم کمبا واکر (25 امتیاز و 5.5 ریباند در هر بازی) است که در آل‌استار 2019 نیز جزو بازیکنان اصلی کنفرانس شرق خواهد بود ولی حضور او در این بازی در هاله‌ای از ابهام است. غیبت احتمالی او ضربه‌ی سنگینی به پیکر شارلوت خواهد بود.

پیش بینی بسکتبال NBA شارلوت هورنتس

نیویورک نیکس؛ هر روز بدتر از دیروز

نیویورک نیکس این فصل به‌شکل عجیبی شبیه نیویورک فصل 2015 شده است و آمار بردهای هردو به‌سختی به 20% می‌رسد. نیکس این فصل با 10 برد و 37 باخت در رده‌ی 14 کنفرانس شرق قرار دارد و با نوار طولانی 8 باخت پیاپی قدم به میدان شارلوت می‌گذارد. نیویورکی‌ها از 10 بازی اخیر خود 9 تا را باخته‌اند و کورسوی امیدی برای پلی‌آف باقی نگذارده‌اند. این تیم از 27 بازی خارج از خانه‌ی خود تنها 6 برد کسب کرده است و ضمناً در هیچ آماری عملکرد خوبی نداشته است و به‌لحاظ هجومی تیم 23 و به‌لحاظ دفاعی تیم 28 لیگ NBA است. بهترین بازیکنان نیویورک، تیم هارداوی (متوسط 19 امتیاز) و انس کانتر (متوسط 11 ریباند) هستند ولی بقیه‌ی بازیکنان در سطح این دو نیستند.

پیش بینی بسکتبال NBA

تا اینجای لیگ NBA هر تیم بیش از 50 بازی انجام داده و همین مسأله باعث شده پیش بینی بسکتبال NBA به روزهای اوج خود برسد. شانس شارلوت هورنتس برای پیروزی بیش از نیویورک نیکس است ولی حضور یا عدم حضور کمبا واکر می‌تواند توازن این بازی را به هم بزند. دو تیم در این فصل دو مرتبه بازی کرده‌اند که هر دو در خانه‌ی یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند. با توجه به اینکه در این فصل، بازی دو تیم یک‌بار به تساوی کشیده شده پیشنهاد می‌شود این بازی را در حالت دو گزینه‌ای (برد- باخت) و نه سه گزینه‌ای (برد- باخت- مساوی) شرط‌بندی کنید.

*آمارهای مربوط به نیویورک نیکس بدون توجه به بازی این تیم با میامی هیت است که پس از اتمام این پیش‌بازی انجام خواهد شد.

پیش بینی NBA در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *