صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بینی تنیس ؛پیش‌بازی دیدار راجر فدرر – فرانسیس تیافو

پیش‌بینی تنیس ؛پیش‌بازی دیدار راجر فدرر – فرانسیس تیافو

ad banner

پیش‌بینی تنیس ؛ راجر فدرر جدال اسطوره و پدیده

دوشنبه ظهر از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت ایران در ادامه مسابقات هاپمن کاپ، راجر فدرر کهنه‌کار و فرانسیس تیافو به مصاف هم می‌روند. این دو تاکنون سه بار با هم روبرو شده‌اند که هر سه بازی با برد فدرر به پایان رسیده است. با این حال تیافو از پدیده‌های حال حاضر تنیس است و این مساله به دشواری پیش‌بینی تنیس بین این دو می‌افزاید. این دو چند روز بعد در قالب دیدار تیمی سوئیس و آمریکا به مصاف هم خواهند رفت. هم تیمی تیافو سرنا ویلیامز، از بهترین تنیسورهای زن در تاریخ است و فدرر در کنار بنیچ بازی می‌کند. فدرر در پنج بازی اخیرش سه برد و دو باخت داشته و حاصل کار تیافو در پنج بازی اخیرش دو برد و سه باخت بوده است. هر دو مبارز سال متوسطی داشته‌اند، اما به اعتقاد کارشناسان، فدرر به دلیل تجربه‌‌اش شانس بیشتری دارد.

پیش‌بینی رقابت‌های تنیس در سایت بتکارت

راجر فدرر، به دنبال غروبی درخشان! 

پروفایل فدرر به گزارش سایت رسمی تنیس:

سن:  ۳۷

قد: ۱۸۵ سانتیمتر

وزن: ۸۵ کیلوگرم

دست: راست

سال‌های فعالیت: ۲۱

رنکینگ جهانی: ۳

راجر فدرر در ۳۷ سالگی هم ستاره‌ای بی چون و چراست. او در سال ۲۰۱۸ چهار عنوان قهرمانی بدست آورد و نقطه اوج کارش فتح اوپن استرالیا بود. آمار برد ستاره سوئیسی در سال گذشته ۴۸ برد بود. هر چند که در نیمه نهایی آخرین مرحله‌ی تور جهانی برابر زورف مغلوب شد. فدرر قرار است در مسابقات جمعی، در قالب تیم دو نفره‌ی سوئیس به مصاف تیافو و سرنا ویلیامز برود. فدرر در مصاحبه‌ای گفته که از مصافش با سرنا ویلیامز بسیار هیجان زده است و سعی می‌کند احساسات خود را پیش از بازی کنترل کند. همچنین ابراز امیدواری کرده که مصدومیتی برای هیچ کدام از چهار تنیسور پیش نیاید تا در مسابقات معتبرتر سال ۲۰۱۹ حضور داشته باشند. پیش‌بینی تنیس  هیچ گاه کار آسانی نبوده و برای چنین بازی‌هایی باید دقت زیادی به خرج داد. جدال فدرر و تیافو را می‌توان مبارزه جوانی و تجربه دانست. به خصوص که فدرر یک سال قبل از اینکه حتی تیافو متولد شود، تنیس حرفه‌ای را شروع کرده بود!

پیش‌بینی تنیس

فرانسیس تیافو به دنبال یک شگفتی بزرگ

پروفایل فرانسیس تیافو به گزارش سایت رسمی تنیس:

سن:  ۲۰

قد: ۱۸۸ سانتیمتر

وزن: ۷۷ کیلوگرم

دست: راست

سال‌های فعالیت:  ۴

رنکینگ جهانی:  ۳۹

تیافو با توجه به سن کمش موفقیت‌های زیادی داشته و در رنکینگ جهانی تا رتبه‌ی سی و نهم توانسته بالا بیاید. در واقع او چهارمین تنیسور جوان در جمع ۵۰ نفر برتر است. با این حال او در سال اخیر افت زیادی داشته و آمارش در مجموع ۲۶ برد و ۲۴ شکست بوده است. مشکل اصلی تیافو در زمین‌های سخت بوده که ۱۹ باخت برایش به همراه داشته است. نکات جالب در زندگی تیافو این است که خانواده‌اش مهاجرانی بودند که از سیرالئون به آمریکا آمدند. در کودکی فقیر بوده و در سالن متروکه تنیس می‌خوابیده است. این مساله به محبوبیت او بین علاقه‌مندان کمک کرده است. قدم بعدی برای تیافو می‌تواند بردی تاریخی برابر فدرر باشد، تا سال ۲۰۱۹ را به بهترین شکل شروع کند. با این حال فدرر بسیار پخته‌تر است و پیش‌بینی تنیس بین این دو به هیچ وجه آسان نیست.

پیش‌بینی تنیس

پیش‌بینی رقابت‌های تنیس در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *