صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بینی تنیس اوپن قطر ؛ کیکی برتنز – کارلا ناوارو

پیش‌بینی تنیس اوپن قطر ؛ کیکی برتنز – کارلا ناوارو

ad banner

پیش‌بینی تنیس اوپن قطر روز چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷، با شروع دور یک هشتم نهایی بسیار مهیج خواهد شد. در یکی از جذاب‌ترین دیدارهای این دور کیکی برتنز و کارلا ناوارو به مصاف هم می‌روند. برتنز شب گذشته موفق شد در دیداری بسیار دشوار کامیلا جورجی را دو بر یک شکست دهد. ناوارو کار راحت‌تری داشت و جابر را دو بر صفر برد. این دو پیش از این دو بار با هم روبرو شده‌اند که هر دو بار ناوارو برنده‌ی میدان بوده است. آخرین دیدار برتنز و ناوارو به سال ۲۰۱۴ بر می‌گردد و این دو پس از پنج سال بار دیگر برابر هم قرار می‌گیرند. البته در این مدت اوضاع دو تنیسور فرق کرده و حالا این برتنز است که در رنکینگ و فرم دست بالا را دارد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

پیش‌بینی تنیس اوپن قطر
پیش‌بینی تنیس اوپن قطر

پیش‌بینی تنیس اوپن قطر ؛ کیکی برتنز و چالش سخت برابر ناوارو

پروفایل برتنز :

سن: ۲۷ / قد: ۱۸۲ سانتیمتر / دست: راست/ سال‌های فعالیت: ۱۰ / رنکینگ جهانی: ۸ / ملیت: هلندی

کیکی برتنز از کودکی تنیس را شروع کرد.  سه سال پس از شروع تنیس حرفه‌ای، در سال ۲۰۱۲ فاتح اولین تور جهانی‌اش شد. تنیسور موفق هلندی تا امروز ۸ قهرمانی فردی و ده قهرمانی در مسابقات دوبل دارد.  او در بازی اولش در اوپن قطر برابر کامیلا جورجی حسابی به دردسر افتاد و درحالیکه تنها دو امتیاز تا شکست فاصله داشت، به بازی برگشت و دو بر یک رقیب قدیمی‌اش را شکست داد. نقطه اوج تنیس برتنز در سال گذشته‌ی میلادی، رسیدن به فینال اوپن مادرید با عبور از ۴ تنیسور برتر جهان بود. در ابتدای سال ۲۰۱۹ هم موفق شد یک نایب قهرمانی و یک قهرمانی (مسابقات سن پترزبورگ) بدست آورد و حالا در قطر به دنبال موفقیت‌های بیشتر است. او در ده بازی اخیرش هشت برد و دو باخت داشته و برد برابر جورجی پنجمین پیروزی متوالی‌اش بود. برتنز متخصص بازی در زمین خاک رس است.

پیش‌بینی تنیس اوپن قطر
پیش‌بینی تنیس اوپن قطر

کارلا ناوارو به امید بازگشت به روزهای اوج

پروفایل ناوارو:

سن: ۳۰ / قد: ۱۶۲ سانتیمتر / دست: راست / سال‌های فعالیت: ۱۵ / رنکینگ جهانی: ۲۶ / ملیت: اسپانیایی

کارلا ناوارو تا همین سه سال پیش در جمع ده تنیسور برتر در رنکینگ جهانی حضور داشت، اما افتی طولانی مدت باعث شده تا این تنیسور قدرتمند به رتبه‌ی بیست و ششم سقوط کند. برتنز در دور اول مسابقات اوپن قطر موفق شد در دو ست انس جابر از تونس را به راحتی شکست دهد. هر چند فرم اخیر ناوارو بسیار سینوسی بوده و او در ده بازی اخیرش پنج برد و پنج باخت داشته است. ناوارو در دوران فعالیت حرفه‌ایش فاتح دو تور جهانی و شش تورنمنت بین المللی شده است. توانایی منحصر به فرد او در زدن بک هندهای یک دستی است. در حالیکه تقریبا تمام تنیسورهای برتر جهان که هم دوره‌ی او هستند، این توانایی را ندارند. برتنز با امید قهرمانی و بازگشت به روزهای اوج پا به مسابقات گذاشته و به همین دلیل پیش بینی تنیس اوپن قطر و بازی‌های او بسیار جالب خواهد بود.

پیش‌بینی مسابقات تنیس اوپن قطر در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *