صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بینی تنیس اوپن استرالیا ۲۰۱۹؛ پیش‌بازی دیدار رافائل نادال و جیمز داکورث

پیش‌بینی تنیس اوپن استرالیا ۲۰۱۹؛ پیش‌بازی دیدار رافائل نادال و جیمز داکورث

ad banner

پیش‌بینی تنیس اوپن استرالیا ۲۰۱۹ ؛ رافا فقط پیروزی می‌خواهد، حتی برابر مرد استرالیایی!

در چارچوب رقابت‌های تنیس اوپن استرالیا و در اولین گام، رافائل نادال و جیمز داکورث به مصاف هم می‌روند. این اولین مصاف دو تنیسور با هم است. با توجه به اینکه داکورث برابر رقیب بزرگی بازی می‌کند، کار بسیار مشکلی دارد اما او اکنون انگیزه‌ی بالایی برای رقابت با نادال دارد. همین مسئله باعث ایجاد سختی در پیش‌بینی تنیس اوپن استرالیا می‌شود.

پیش‌بینی تنیس استرالیا در سایت بتکارت

رافائل نادال: قهرمانی، کمترین خواسته‌ی اسپانیایی‌ها است

پروفایل رافائل نادال

سن: ۳۲

قد: ۱۸۵

وزن: ۸۵

دست: چپ

مدت فعالیت: از سال ۲۰۰۱

رنک جهانی: ۲

رافائل نادال، تنیسور اسپانیایی و چپ دست مشهور جهان در اولین مصافش در رقابت‌های تنیس اوپن استرالیا، در برابر رقیبی قرار می‌گیرد که در خانه بازی می‎‌کند. رافا پیش از این دیدار، در مسابقات تنیس سیدنی به مصاف نیک کیریوس رفت و در یک دیدار بسیار مشکل با حساب ۲-۱ مغلوب این تنیسور اهل استرالیا شد. اکنون مسابقات اوپن استرالیا زمان خوبی است تا نادال به فرم خوب خود باز گردد. او در سال ۲۰۱۸ یکی از بهترین سال‌های دوران ورزشی‌اش را سپری کرد. نادال ابتدا در مسابقات ریلوکس مونته در موناکو قهرمان شد. پس از آن رافا در مسابقات بارسلونا حضور یافت، جایی که او در ۱۱ دوره قهرمان آن بود. در فینال مسابقات نادال برابر استفانوس تیتیپاس قرار گرفت و این رقیب را نیز از پیش رو برداشت تا قهرمانی‌هایش در مسابقات اوپن بارسلونا را به ۱۲ برساند. سپس او قهرمان رقابت‌های رم در ایتالیا شد. شاید مهم‌ترین قهرمانی رافائل در سال ۲۰۱۸ به مسابقات رولند گاروس بازگردد. جایی که او دومینیک تیم را شکست داد. در آخرین اتفاق مهم برای رافا، او قهرمان مسابقات تنیس مسترز کانادا شد. با این اوصاف و موفقیت‌های اخیر نادال، پیش‌بینی تنیس اوپن استرالیا موضوعی جذاب است.

پیش‌بینی تنیس اوپن استرالیا

جیمز داکورث: در پی تاریخ‌سازی در خانه

پروفایل جیمز داکورث

سن: ۲۶

قد: ۱۸۳

وزن: ۸۲

دست: راست

مدت فعالیت: از سال ۲۰۱۰

رنک جهانی: ۲۳۸

جیمز داکورث در اولین گامِ خود در مسابقات اوپن استرالیا با قرعه‌ای بسیار سخت رو به رو شد. تنیسور استرالیایی باید برابر مردِ اولِ تنیس اسپانیا قرار بگیرد. شکست دادن نادال کار سختی است اما قطعا موضوعی دست نیافتنی نیست. به ویژه زمانی که متوجه می‌شویم داکورث باید در خانه برابر نادال قرار بگیرد. داکورث تنیسور بی تجربه‌ای در دنیای توپ و راکت نیست اما همواره رقیبی ساده برای بزرگان ارزیابی می‌شود. اکنون شاید بهترین زمان برای آن است تا داکورث دوران ورزشی خود را دچار تغییر کند. این تنیسور هیچ افتخاری در ورزش حرفه‎‌ای ندارد اما با توجه به قرعه‌ای که با آن رو به رو است، می‌تواند شگفتی‌سازی کند. به شرطی که از جو حاضر در ورزشگاه به سود خود استفاده کند. قطعا به لحاظ فنی او رقیب نادال نمی‌شود اما زمانی که سالنی چند هزار نفری شما را تشویق کنند، بُعد روحی می‌تواند بر بعد فنی ورزشکاران غلبه کند. با این اوصاف، پیش‌بینی تنیس اوپن استرالیا موضوعی سخت است.

پیش‌بینی تنیس اوپن استرالیا

مشخصات بازی

تاریخ: دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷- ۱۴ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۰۴:۴۵ ( تقریبی است)

محل برگزاری: رود لاور آرنا ( ملبورن، استرالیا)

پیش‌بینی مسابقه رافائل نادال و جیمز داکورث در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *