صفحه اصلی / عمومی / تحلیل شرط‌بندی؛ اولیویه ژیرو راهی اینتر خواهد شد یا بوردو؟

تحلیل شرط‌بندی؛ اولیویه ژیرو راهی اینتر خواهد شد یا بوردو؟

ad banner

در روزهای اخیر شایعاتی درباره تلاش اینتر برای جذب اولیویه ژیرو ، مهاجم فرانسوی چلسی مطرح شده بود و حالا مشخص شده که باشگاه فرانسوی بوردو هم تلاش برای به خدمت گرفتن او را شروع کرده و می‌خواهد ژیرو را در ماه ژانویه به فرانسه منتقل کند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

بوردو تمایل دارد ژیروی ۳۳ساله را به صورت قرضی به خدمت بگیرد. چلسی پیش از این به ژیرو اعلام کرده بود که در ماه ژانویه با خروج او از باشگاه مخالفت نخواهد کرد. ژیرو شخصا تمایل دارد به سرمربی سابقش آنتونیو کونته در اینتر ملحق شود ولی ممکن است در آن تیم هم در رقابت با لوکاکو و لائوتارو مارتینز، شانس کمتری برای حضور در ترکیب اصلی تیم داشته باشد. ضمن اینکه الکسیس سانچز نیز پس از مصدومیت به ترکیب این تیم اضافه خواهد شد. همین اواخر دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه به ژیرو توصیه کرده بود که برای مستحکم کردن جایگاهش در تیم ملی فرانسه برای رقابت های یورو ۲۰۲۰ چلسی را ترک کرده و به تیمی دیگر منتقل شود زیرا در چلسی و نیمکت نشینی او باعث می‌شود او از روزهای خوب خود فاصله بگیرد.
لازم به ذکر است او از سال ۲۰۱۲- ۲۰۱۸ در آرسنال روزهای درخشانی را پشت سر گذاشت و در سال ۲۰۱۸ از این تیم جدا و به چلسی پیوست اما با روی کار آمدن فرانک لمپارد در چلسی او به صورت کامل نیمکت نشین شده است.

56464546
در جام جهانی ۲۰۱۸ که با قهرمانی فرانسه به پایان رسید ژیرو به جز بازی اول، در همه بازی‌های فرانسه به عنوان بازیکن فیکس در میدان بود. او در رقابت های مقدماتی یورو ۲۰۲۰ هم از سوی دشان به عنوان یکی از مهاجمین ثابت مورد استفاده قرار گرفت. این در حالی است که ژیرو در چلسی داستان متفاوتی داشته و در سه فصل حضورش در این تیم نتوانسته کونته، ساری و حالا لمپارد را متقاعد کند که از او به عنوان مهاجم فیکس استفاده کنند.اولیویه ژیرو که در تیم ملی فرانسه بر خلاف چلسی، همواره به عنوان بازیکن ثابت به کار گرفته می شود، چندی پیش موفق شد تک گل فرانسه مقابل ترکیه را به ثمر برساند.

او پس از این دیدار درباره نیمکت نشینی اش در چلسی و احتمال جدایی از این تیم در آینده صحبت کرد و گفت:

من می‌خواهم برای جایگاه خود در چلسی بجنگم اما به طور کلی تصمیم قطعی خود را در ژانویه خواهم گرفت. من ۳۳ ساله هستم و هنوز هم در آمادگی کامل به سر می‌برم و از نظر بدنی نیز در فرم خوبی قرار دارم. من می‌خواهم بازی های بیشتری انجام دهم. اولویت من در حال حاضر چلسی است اما اگر مجبور به انتخاب شوم، مانند سال گذشته که آرسنال را ترک کردم، امسال نیز همین کار را انجام خواهم داد. لمپارد قطعا بازی های من را در تیم ملی تماشا کرده و من حالا با انگیزه فراوان به تمرینات چلسی باز می‌گردم. بعد از این خواهم دید که لمپارد در مورد من چه نظری دارد و آن زمان است که می‌توانم تصمیم درست را بگیرم چون تمایل به نشستن روی نیمکت را ندارم.

اینتر و بوردو در کمین اولیویه ژیرو

اینتر و بوردو در کمین اولیویه ژیرو
اولیویه ژیرو درباره حضورش در ترکیب فرانسه در دیدار مقابل ترکیه نیز گفت:

به دلایل مختلف من طی چند هفته اخیر کم‌تر بازی کرده ام اما حالا احساس خوبی دارم چرا که اکنون شرایط متفاوتی را تجربه می‌کنم. روز به روز سعی دارم تا بهتر شوم تا بتوانم روند خوب خود را ادامه دهم. من عاشق فوتبال هستم و دوست ندارم به این زودی کنار بکشم.

با وجود انتقادات فراوان از اولیویه ژیرو طی سالهای اخیر اما دیدیه دشان همواره یکی از حامیان بزرگ او بوده و ژیرو همواره در ترکیب اصلی این سرمربی حضور ثابت داشته است. ژیرو ۳۳ ساله ۹۷ بازی برای تیم ملی فرانسه انجام داده و ۳۹ گل نیز به ثمر رسانده است. او اما در رده باشگاهی چندان موفق نبوده؛ موضوعی که در فصل جدید به اوج خود رسیده ژیرو نتوانسته اعتماد فرانک لمپارد را جلب کند و تامی آبراهام گزینه اول این سرمربی انگلیسی در خط حمله بوده است.

وضعیت نه چندان خوب ژیرو در چلسی واکنش دیدیه دشان را به همراه داشته است. او در این باره گفت:

ژیرو ممکن است مانند دیگران نیاز به جابه جایی داشته باشد. وضعیت او در چلسی طی دو ماه اخیر تغییر نکرده است. او باید به باشگاهی برود که بتواند در آن جا بیشتر بازی کند؛ اگر ژیرو نتواند این کار را انجام دهد بهتر است که چلسی را ترک کند. این تصمیم اما به خود ژیرو مربوط می‌شود. من نمی‌دانم که او چه پیشنهادهایی دارد اما اگر ممکن باشد بهتر است برای او که بیشتر بازی کند. ما مدتها قبل یکدیگر را دیده‌ایم. مانند هر بازیکنی او تصمیم گیرنده است اما باید این موضوع را نیز متوجه بود که انتخاب بازیکنان برای فرانسه به عملکرد آنها در باشگاه هایشان بستگی دارد. ژیرو باید بهترین تصمیم را بگیرد تا بتواند فوتبال خود را در بهترین حالت ادامه دهد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *