صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بینی بسکتبال NBA : اوکلاهاما سیتی تاندر و شیکاگو بولز

پیش‌بینی بسکتبال NBA : اوکلاهاما سیتی تاندر و شیکاگو بولز

ad banner

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ دیدار یاران وستبروک با گاو‌های خشمگین

دو تیم اوکلاهاما سیتی تاندر و شیکاگو بولز، از سری رقابت‌های بسکتبال NBA، به مصاف یکدیگر می‌روند. اگر می‌خواهید بدانید که پیش‌بینی بسکتبال NBA همیشه آسان نیست، به دیدار گذشته این دو تیم با یکدیگر نگاهی بیندازید. جایی که کمتر کسی انتظار برد شیکاگو بولز را داشت اما این تیم جوان موفق شد تا یکی از مدعیان کنفرانس غرب را از پیش رو بردارد. حالا یاران راسل وستبروک در خانه به دنبال انتقام آن شکست تلخ هستند. مانند بازی گذشته، همه آمار به نفع آن‌هاست ولی آیا شیکاگو بولز باز هم حریف قدرتمندش را غافلگیر می‌کند؟

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

اوکلاهاما سیتی تاندر: تیمی عجیب اما قدرتمند

اگر از شخصی که سابقه زیادی در دنبال کردن بسکتبال NBA  دارد، درباره این لیگ سوال کنید، قطعا در میان گفته‌هایش به شما خواهد گفت که پیش‌بینی بسکتبال NBA، به خصوص در مورد بازی‌های تیمی چون اوکلاهاما سیتی تاندر، به هیچ وجه ساده نیست. او کی سی از تیم‌هایی است که هر لحظه می‌توان انتظار باخت آن به تیمی ضعیف‌ را داشت و هیچ وقت هم نباید منکر قدرت این تیم شد. رعایت کردن احتیاط درباره‌ این تیم، شاید بهترین تاکتیک باشد. یاران راسل وستبروک و پال جرج، با ۱۸ پیروزی و ۱۰ شکست، در رده سوم کنفرانس غرب دارند و یکی از مدعیان هستند. باید دید نفوذهای سریع راسل وستبروک و پرتاب‌های منطقه‌ای پال جرج، می‌تواند باعث پیروزی او کی سی در خانه شود یا خیر.

پیش‌بینی بسکتبال NBA

شیکاگو بولز: گاو‌های جوان در پی شگفتی دوباره

شیکاگویی‌ها در قعر جدول کنفرانس شرق قرار دارند اما تیم بدی نیستند. کم تجربگی و احساسی شدن آن‌ها، در مواقع حساس بازی گاهی کار دستشان می‌دهد و بعضی اوقات نیز درست مانند بازی گذشته مقابل اوکلاهاما سیتی تاندر، به کمکشان می‌آید. در پیش‌بینی بسکتبال NBA، سنجیدن کوچک‌ترین موارد نیز جایگاه خاص خود را دارد. شیکاگو بولز پس از چند باخت متوالی، با یک بازگشت دیدنی موفق شد تا سن آنتونیو اسپرز را شکست دهد. پس نمی‌توان آن‌ها را تیم کم‌خطری نامید، هر چند همه توقع باخت آن‌ها را دارند. دو ستاره این تیم، جباری پارکر و زک لاوین هستند، که اولی از معدود با تجربه‌های شیکاگو بولز و دومی بازیکنی جوان و آینده‌دار است. باید دید شیکاگو بولز توان شگفتی‌سازی دوباره را دارد یا خیر.

مشخصات بازی

ورزشگاه: چیس پیک انرژی آرنا ( استادیوم خانگی اوکلاهاما سیتی تاندر)

تاریخ: سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷- ۱۸ دسامبر ۲۰۱۸

ساعت: ۴:۳۰ بامداد

پیش‌بینی بسکتبال NBA

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *