صفحه اصلی / پیش بینی فوتبال امشب / راهنمای شرط‌بندی؛ پیش‌بینی نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا بین میلان و یوونتوس

راهنمای شرط‌بندی؛ پیش‌بینی نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا بین میلان و یوونتوس

ad banner

تیم‌های فوتبال میلان و یوونتوس امشب ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، در بازی رفت از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران، در ورزشگاه سن سیرو به مصاف یکدیگر می‌روند. در آستانه این بازی به شرایط دو تیم، بازیکنان و اظهارنظر مربیان دو تیم می‌پردازیم تا یک شرط‌بندی آگاهانه برروی این بازی مهم داشته باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

در سایت‌های شرط‌بندی اکثریت افراد این بازی را ۲-۱ به نفع یوونتوس پیش‌بینی کرده‌اند

امشب دو تیم میلان و یوونتوس از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت و یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل خود را برگزار می‌کنند تا راهی را برای صعود خود به فینال جام حذفی هموار کنند. در حال حاضر با شکست یوونتوس در بازی قبل سری آ و پیروزی نراتزوری در دربی میلان، شاگردان مائوریسیو ساری پس از چند هفته صدرنشینی جای خود را به اینتر دادند و در تلاش هستند تا جایگاه از دست رفته در سری آ را بازگردانند و البته در این مسابقات نیز بتوانند با شکست میلان در بازی رفت و برگشت، به فینال صعود کنند. از طرف دیگر میلان که با آمدن زلاتان ابراهیموویچ جانی دوباره گرفته بود، در بازی قبلی، نتیجه را ۴-۲ به اینتر واگذار کرده تا در بازی پیشرو با جدیت بیشتری کار خود را ادامه دهند و بتوانند حداقل در جام حذفی ایتالیا حرفی برای گفتن داشته باشند. جام اسکودتو در این فصل که برای میلان از دست رفته و شاگردان استفانو پیولی در تلاش هستند تا این جام را نیز واگذار نکنند.

میلان یوونتوس
دیگر مسابقه نیمه نهایی در بازی رفت: اینتر- ناپولی
پیش‌بینی‌های انجام شده در بنگاه‌های شرط‌بندی: ۲-۱ به نفع اینتر
نتیجه بدست آمده: اینتر ۰-۱ ناپولی

شاگردان کونته که این هفته در دربی شهر میلان با نتیجه ۴-۲ به پیروزی رسیده بودند، شب گذشته در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا میزبان ناپولی بودند و در نهایت با یک گل مغلوب حریف شدند. دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند اما در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد نشد. پس از سپری شدن این دقایق بازیکنان ناپولی بودند که تا اندازه‌ای توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما این اینتری‌ها بودند که در دقایق ۱۷ و ۱۸، صاحب دو موقعیت خوب شدند اما لائوتارو مارتینز هر دو فرصت را از دست داد. در ادامه این بازیکنان اینتر بودند که بر بازی مسلط شدند و چیزی نمانده بود که در دقیقه ۲۶، روی اشتباه اوسپینا به گل برسند اما دیگو دمه دروازه تیمش را نجات داد. نیمه اول با همین شرایط به پایان رسید. نیمه دوم را اینتر بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه ۵۰، لوکاکو با ضربه سر دروازه ناپولی را باز کند اما واکنش خوب اوسپینا، مانع از گلزنی ستاره بلژیکی نرآتزوری شد. برتری اینتری‌ها ادامه داشت اما این تیم میهمان بود که در دقیقه ۵۷ به گل رسید. فابین روئیز که پشت محوطه جریمه اینتر صاحب توپ شده بود، بعد از یک و دو با دی لورنزو، با شوتی تماشایی توپ را به گوشه دروازه اینتر فرستاد. بعد از این گل بازی برای دقایقی متعادل دنبال شد اما پس از آن بازیکنان اینتر بودند که پیش کشیدند و چیزی نمانده بود که در دقیقه ۶۷ به گل تساوی برسند ولی ضربه سر دی لورنزو به سمت دروازه خودی، با اختلاف کمی به بیرون رفت. ۵ دقیقه بعد نوبت کریستین اریکسن بود که شانس خود را برای باز کردن دروازه ناپولی امتحان کند اما ضربه او هم به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. تلاش بازیکنان اینتر برای زدن گل تساوی ادامه داشت و چیزی نمانده بود که این تیم در آخرین ثانیه‌های وقت های اضافه بازی به این هدف برسد اما واکنش عالی اوسپینا روی ضربه دی آمبروسیو، مانع باز شدن دروازه ناپولی شد و بازی با همان یک گل به سود شاگردان گنارو گتوزو به پایان رسید.

رکورد جالبی که باید از این بازی در خصوص تیم ناپولی بدانید این است که از سال ۱۹۹۱ تاکنون ناپولی نتوانسته بود در نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا به پیروزی دست پیدا کند و شاگردان گتوزو بعد از ۲۹ سال توانستند در دیدار رفت نیمه نهایی پیروز شوند. دیدار برگشت دو تیم ۵ مارس در ورزشگاه خانگی ناپولی برگزار خواهد شد.

5f850d84a7a038e12e53eba1f2184579 3
وضعیت تیم‌ها در جدول رده‌بندی سری‌آ

در حال حاضر در جدول رده‌بندی سری‌آ اینتر با ۵۴ امتیاز از ۲۳ مسابقه در صدر جدول قرار دارد. یوونتوس با همین امتیاز ۵۴ و برحسب تفاضل گل کمتر در رده دوم و لاتزیو از ۲۳ بازی ۵۳ امتیاز بدست آورده و در رده سوم جای دارد.
ناپولی حریف اینتر نیز با ۳۰ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد.
سهم یوونتوس تا به اینجا از ۲۳ مسابقه برگزار شده، ۱۷ پیروزی، ۳ تساوی و ۳ شکست بوده است و میلان ۹ پیروزی، ۵ تساوی و ۹ شکست را برای خود به ثبت رسانده است.

یک شرط‌بندی آگاهانه با داشتن اطلاعات مورد نیاز در خصوص این بازی مهم و شرایط دو تیم میلان و یوونتوس

این بازی در استادیوم خانگی میلان، سن سیرو برگزار خواهد شد.

اخبار دیگری که پیرامون باشگاه میلان به گوش می‌خورد این است که باخت در دربی دلامادونینا صرف نظر از تمام تلخی‌اش، پیامد بد دیگری هم برای این تیم داشت و آن مصدومیت لوکاس بیلیا از ناحیه زانو است. در تازه‌ترین اخبار منتشر شده مشخص شد که هافبک با تجربه و آرژانتینی روسونری از ناحیه رباط زانوی پای راستش دچار آسیب دیدگی شده است. شدت این صدمه در دست بررسی است و پس از آن می‌توان مدت دوری هافبک پیشین لاتزیو از میادین را تخمین زد. این بازیکن به دلیل مصدومیت‌های مختلف، در فصل جاری فقط ۷ بار برای تیمش بازی کرده است و این بار نیز نمی‌تواند میلان را در نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا همراهی کند و باید منتظر اعلام خبر مدت دوری او از میادین باشیم.

مائوریسیو ساری سرمربی یووه پیش از بازی در مصاحبه با خبرنگاران صحبت‌هایی را در خصوص شرایط مسابقه و بازیکنان مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

6fe2f79e2de9ffba0663813e9b4ab081
بازی با میلان را چطور می‌بینید؟

این طبیعی است که حرفه من همیشه مورد بررسی موشکافانه قرار بگیرد. ما در ماه فوریه (ماه جاری میلادی) در هر رقابتی که بوده‌ایم، به دردسر افتاده‌ایم و این هم درست است که ما از یک بازی بد (شکست ۲ بر یک در خانه هلاس ورونا) به مصاف میلان خواهیم رفت. دیدار من با آنیلی قرار بود بعد از بازی با فیورنتینا انجام شود اما با توجه به شرایط، این دیدار شام یک هفته به تعویق افتاد. این یک برنامه طبیعی بود و گاهی رییس را در باشگاه و گاهی اوقات در ضیافت شام می‌بینم. در خصوص میلان نیز باید بگویم این تیم اخیراً پیشرفت زیادی کرده و آنها در حالی پا به این بازی می‌گذارند که در دربی دلامادونینا بازی خوبی را مقابل اینتر ارائه کردند. به نظرم بازی سخت و پیچیده‌ای را شاهد خواهیم بود. از نقاط ضعف و قوت تیم میلان آگاهی داریم و با بازیکنان در این رابطه صحبت‌هایی را انجام دادیم. قطعا آنها با انگیزه مضاعف برای پیروزی خواهند آمد و باید حواسمان به همه چیز باشد. یوونتوس عالی و سخت تمرین می‌کند و باید بگویم تمرینات ما در سطح استاندارد بسیار بالایی است. ما در یوونتوس در محیطی عالی با ساختار و با روابطی خوب کار می‌کنیم.

شرایط بازیکنان؟

میرالم پیانیچ شروع فوق‌العاده‌ای در این فصل داشت و اطمینان دارم او دوباره بازیکنی تأثیرگذار برای یووه خواهد بود. کریستیانو رونالدو به من گفته است که در حال حاضر وضعیت خوبی دارد. ما وضعیت رونالدو را بازی به بازی بررسی خواهیم کرد. روند ریکاوری کیه‌لینی خوب به نظر  می‌رسد اما او به تست‌های بیشتری برای مشخص شدن سطح پیشرفتش نیاز دارد. رمزی هم از حیث فیزیکی و هم از نظر روانی پیشرفت کرده است. سازگاری با شرایط جدید در یوونتوس برای او آسان نبود چون او از لیگی متفاوت به نام لیگ برتر انگلیس و پس از یک مصدومیت بد به اینجا آمد.

استفانو پیولی سرمربی میلان پیش از بازی در مصاحبه با خبرنگاران صحبت‌هایی را در خصوص شرایط مسابقه و بازیکنان مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

1c82a8c42188667eec9a1c94a9c54b2c
بازی با یووه را چطور می‌بینید؟

آنها تیم بسیار خطرناک و غیرقابل پیش‌بینی شده هستند. تمام تلاش خود را برای صعود به فینال انجام خواهیم داد. جام حذفی برای همه باشگاه های بزرگ و با پرستیژ، رقابت مهمی است. همه می خواهند در این تورنمنت، عملکرد خوبی داشته باشند. تاکنون با رسیدن به نیمه نهایی به دستاوردی خوبی رسیده ایم اما کافی نیست چون می خواهیم تا انتها پیش برویم. باید با تمرکز و آماده بمانیم و از نظر فنی نسبت به بازی با اینتر، بهتر کار کنیم. می‌دانیم که با صدرنشین سری‌آ بازی داریم و قطعا بازی دشواری برای ما خواهد بود. امیدوار هستم بازیکنان بتوانند آنچه که به آنها گفته شده در زمین به خوبی پیاده کنند و بازی خوبی را شاهد باشیم. از کیفیت و توانایی لازم برای به دردسر انداختن یوونتوس برخوردار هستیم و می‌توانیم پس از بازی مهمی چون دربی، در شرایط مناسبی برای یک دیدار مهم دیگر آماده شویم. مقابل بهترین تیم ایتالیا و یکی از بهترین تیم‌های اروپا قرار می‌گیریم و فرصت داریم ثابت کنیم که در سطح یوونتوس هستیم. با وجود اینکه معمولا بازی های برگشت تعیین کننده می‌شود اما بازی رفت برای ما مهم است چون می‌خواهیم با برتری به تورین برویم.

وضعیت بازیکنان و شکست در دربی میلان؟

بازیکنان شرایط خوبی دارند و مشکل خاصی نیست. مصدومیت برای همه بازیکنان پیش می‌آید و با این موضوع ناآشنا نیستیم. شکست مقابل اینتر با توجه به شرایط بازی و عملکرد تیم، سنگین بود اما بازیکنان مصمم هستند بلافاصله برابر تیم بزرگ دیگری چون یوونتوس واکنش نشان بدهند. باخت در دربی واقعا دردناک بود اما بازی با یوونتوس در زمان مناسبی فرا رسید. می‌توانیم بلافاصله آن شکست را پشت سر بگذاریم و فقط به این بازی فکر کنیم. فکر کردن به بازی‌های قبل فقط کار ما را در بازی‌های بعد دچار مشکل می‌کند. درست این است که از بازی‌ها درس بگیریم.

a7271acec424e8c5f41f5cf2f9a4af4b 1
در خصوص آمار دو تیم میلان و یوونتوس بدانید:

  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم میلان، استفانو پیولی شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۴.۴.۲ به زمین مسابقه بفرستد.
  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم یوونتوس، مائوریسیو ساری شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۴.۳.۳ به زمین مسابقه بفرستد.
  • برترین گلزن تیم میلان در جام حذفی هاکان چالهان اوغلو با ۲ گل زده می‌باشد.
  • برترین پاسور میلان در جام حذفی چهار بازیکن از این تیم به صورت مشترک با ۱ پاس گل می‌باشند.
  • بیشترین خطا انجام شده میلان در جام حذفی توسط آندره‌آ کونتی با ۶ خطا بوده است.
  • برترین گلزن یوونتوس در جام حذفی پائولو دیبالا با ۲ گل زده می‌باشد.
  • برترین پاسور یوونتوس در جام حذفی گونزالو هیگواین با ۲ پاس گل می‌باشد.
  • بیشترین خطا انجام شده یوونتوس در جام حذفی توسط رودریگو بنتانگو با ۵ خطا بوده است.
  • میلان تاکنون در سری آ با ۲۵ گل زده و ۳۱ گل خورده تفاضل -۶ را به نام خود ثبت کرده است.
  • میلان تاکنون در جام حذفی ۷ گل زده و ۲ گل خورده است.
  • یوونتوس تاکنون با ۴۴ گل زده و ۲۳ گل خورده تفاضل +۲۱ را به نام خود ثبت کرده است.
  • یوونتوس تاکنون در جام حذفی ۷ گل زده و ۱ گل خورده است.
  • میلان در بازی قبلی خود در سری‌آ برابر اینتر با نتیجه ۴-۲ بازی را واگذار کرده است.
  • یوونتوس در بازی قبلی خود در سری‌آ برابر هلاس ورونا ۲-۱ بازی را واگذار کرده است.
  • یوونتوس در ۹ بازی قبلی خود مقابل میلان پیروز شده است.
  • یوونتوس در ۹ بازی از ۱۰ بازی قبلی خود در جام حذفی پیروز شده است.
  • در ۸ بازی از ۹ بازی قبلی خانگی میلان مقابل یوونتوس کمتر از ۲.۵ گل زده شده است.
  • یوونتوس در ۵ بازی از ۷ بازی قبلی خارج از خانه خود مقابل میلان موفق به کلین شیت شده است.
  • در ۳ بازی قبلی یوونتوس در جام حذفی بیش از ۲.۵ گل زده شده است.
  • پنج بازی اخیر میلان در رقابت‌های مختلف با سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست همراه بوده است.
  • پنج بازی اخیر یوونتوس در رقابت‌های مختلف با سه پیروزی و دو شکست همراه بوده است.

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای در بازی تیم‌های میلان و یوونتوس که امشب ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران، در ورزشگاه سن سیرو برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!

با شرط‌بندی بازی‌های جذاب و مهم جام حذفی ایتالیا را همراه ما باشید
بت کارت منتظر پیش‌بینی شما است

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

ناتینگهام فارست چلسی

راهنمای شرط بندی بازی ناتینگهام فارست – چلسی

دیدار دو تیم ناتیگهام فارست – چلسی در قالب رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلستان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *