صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۳ آبان در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۳ آبان در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مسابقات ورزشی

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۳ آبان ماه

فوتبال – لیگ برتر ایران

در نخستین دیدار هفتۀ هشتم نوزدهمین دورۀ لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم ماشین سازی تبریز و نفت مسجد سلیمان به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار به میزبانی ماشین سازی و در ورزشگاه بنیاد دیزل شهر تبریز برگزار خواهد شد. شاگردان مهدی تارتار در حالی مقابل ماشین سازی قرار می‌گیرند که با عملکرد خوب خود به خصوص در برابر مدعیان لیگ، هنوز باختی را تا بدین‌جای فصل تجربه نکرده‌اند. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان به ترتیب در جایگاه‌های یازدهم و هفتم قرار گرفته‌اند. تیم ماشین سازی تبریز در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست دست یافته و نفت مسجد سلیمان نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، نفت مسجد سلیمان و ماشین سازی هر کدام موفق به ثبت یک پیروزی مقابل یکدیگر شده‌اند و ۳ دیدار میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی به پایان رسیده است.

فوتبال – لیگ برتر ایران

در ادامۀ دیدارهای هفتۀ هشتم نوزدهمین دورۀ لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم سپاهان اصفهان و سایپای تهران به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار به میزبانی سپاهان و در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد. سپاهان صدرنشین مسابقات لیگ نوزدهم به حساب می‌آید و تا اینجای فصل این تیم نه تنها شکستی را پذیرا نشده بلکه دروازۀ خود را نیز بسته نگه داشته است. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، سپاهان اصفهان و ساپیا تهران به ترتیب در جایگاه‌های اول و دوازدهم قرار گرفته‌اند. تیم سپاهان اصفهان در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ تساوی دست یافته و سایپا نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۱ پیروزی و ۴ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، سپاهان در ۳ دیدار مقابل سایپا به پیروزی رسیده و دو بازی دیگر میان آنها نیز با تساوی خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر ایران

در یکی دیگر از دیدار نخست هفتۀ هفتم نوزدهمین دورۀ لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم پیکان تهران و ذوب آهن به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار به میزبانی پیکان و در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار خواهد شد. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، پیکان و ذوب آهن به ترتیب در جایگاه‌های سیزدهم و چهاردهم قرار گرفته‌اند. سبز قامتان ذوب آهن در این فصل هنوز رنگ برد را به خود ندیده‌اند و اگر در این دیدار هم شکست بخورند، به احتمال فراوان شاهد تغییراتی در کادر فنی این تیم خواهیم بود. تیم پیکان تهران در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست دست یافته و ذوب آهن اصفهان نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، ذوب آهن در ۳ دیدار مقابل پیکان به پیروزی رسیده و دو بازی دیگر میان آنها نیز با تساوی خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر ایران

پرسپولیس تهران در هفتۀ هشتم نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، میهمان تیم قعرنشین شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود. این دیدار به میزبانی شاهین و در ورزشگاه شهید بهشتی شهر بوشهر برگزار خواهد شد. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، شاهین شهرداری بوشهر و پرسپولیس تهران به ترتیب در جایگاه‌های شانزدهم و ششم قرار گرفته‌اند. سرخپوشان پایتخت برای جا نماندن از کورس مدعیان عنوان قهرمانی، محکوم به شکست دادن تیم قعرنشین لیگ برتر هستند. تیم شاهین شهرداری بوشهر در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی و ۳ شکست دست یافته و پرسپولیس تهران نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، پرسپولیس سه بار مقابل شاهین به پیروزی رسیده و دو دیدار میان آنها نیز با نتیجۀ تساوی خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر ایران

در ادامۀ دیدارهای هفتۀ هشتم نوزدهمین دورۀ لیگ برتر فوتبال ایران، فولاد خوزستان در ورزشگاه فولاد آرنای شهر اهواز میزبان تیم نساجی مازندران خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، فولاد خوزستان و نساجی مازندران به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و نهم قرار گرفته‌اند. تیم فولاد خوزستان در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و نساجی مازندران نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ تساوی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. این دو تیم تاکنون ۲ بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که سهم هر کدام از دو تیم فولاد و نساجی یک پیروزی مقابل یکدیگر بوده است.

فوتبال – لیگ برتر ایران

در یکی از دیدارهای حساس هفتۀ هشتم نوزدهمین دورۀ لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم صنعت نفت آبادان و تراکتور به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار به میزبانی صنعت نفت و در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، صنعت نفت و تراکتور به ترتیب در جایگاه‌های پنجم و دوم قرار گرفته‌اند. تراکتور نیز همانند سپاهان جزو تیم‌های صدرنشین لیگ تا پایان هفتۀ هفتم به شمار می‌آید و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در مکان دوم قرار دارد. هرچند کار این تیم پرطرفدار در شهر آبادان و مقابل تیم سخت‌کوش صنعت نفت آسان نخواهد بود‌. صنعت نفت در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ تساوی دست یافته و تیم تراکتور نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۵ پیروزی متوالی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، صنعت نفت ۲ و تراکتور ۱ بار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۲ دیدار میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر ایران

در دیگر دیدار هفتۀ هشتم نوزدهمین دورۀ لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال تهران در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم پارس جنوبی جم خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، استقلال تهران و پارس جنوبی جم به ترتیب در جایگاه‌های هشتم و دهم قرار گرفته‌اند. پیشرفت در نحوۀ بازی شاگردان آندره‌آ استراماچونی، هر هفته نمود بیشتری پیدا می‌کند و آنها پس از کسب یک پیروزی پرگل چهار گله مقابل سایپا با روحیه‌ای مضاعف در خانه به مصاف پارس جنوبی می‌روند. تیم استقلال تهران در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ تساوی دست یافته و پارس جنوبی جم نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۴ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، صنعت نفت و پارس جنوبی هر کدام موفق به ثبت ۲ پیروزی مقابل یکدیگر شده‌اند.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در نخستین دیدار هفتۀ دهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، ساوتهمپتون در ورزشگاه سنت مری میزبان تیم لستر سیتی خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلستان، ساوتهمپتون و لستر سیتی به ترتیب در جایگاه‌های هفدهم و سوم قرار گرفته‌اند. لستر برای تداوم حضورش در رده‌های بالای جدول و همچنین نیم نگاهی به جایگاه دوم منچسترسیتی به مصاف ساوتهمپتون می‌رود. تیم ساوتهمپتون در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست دست یافته و لستر سیتی نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، لستر سیتی در ۲ و ساوتهمپتون در ۱ دیدار برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۲ بازی میان آنها نیز با نتیجه مساوی خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ ۱ فرانسه

در نخستین دیدار هفتۀ یازدهم لیگ باشگاهی دسته اول فوتبال فرانسه ملقب به لوشامپیونه، نانت در ورزشگاه دو لا بوژوار میزبان تیم موناکو خواهد بود. در جدول رده‌بندی لوشامپیونه، نانت و موناکو به ترتیب در جایگاه‌های دوم و چهاردهم قرار گرفته‌اند. موناکو به هیچ وجه شرایط خوبی در جدول لیگ فرانسه نداشته و این تیم چاره‌ای جز پیروزی در خانه نانت ندارد. تیم نانت در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ شکست دست یافته و موناکو نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار مشابه ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، موناکو ۴ و نانت نیز در ۱ بازی مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *