صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۳۱ اردیبهشت در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۳۱ اردیبهشت در سایت بتکارت

ad banner

مسابقات ورزشی

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا‌‌؛ بیجینگ گوان – اوراوا ردز

در حساس‌ترین بازی از مسابقات منطقه شرق لیگ قهرمانان آسیا و در آخرین بازی مرحله گروهی، دو تیم ۷ امتیازی اوراوا ردز ژاپن و بیجینگ گوان چین به مصاف هم خواهد رفت. هر دو تیم در ۵ بازی قبلی با کسب نتایجی مشابه ۲ پیروزی، ۱ مساوی و ۲ شکست داشته‌اند. در ۳ رویارویی قبلی این دو تیم ۲ بازی مساوی شده و ۱ بار بیجینگ گوان موفق به شکست قهرمان سابق آسیا شده است. نکته جالب اینکه در صورت پیروزی هر کدام از دو تیم، تیم برنده صعود خواهد کرد و در صورت تساوی بدون گل اوراوا ردز راهی مرحله بعدی خواهد شد اما در صورت مساوی همراه با گل، بیجینگ گوان موفق به صعود از گروه هفتم مسابقات خواهد شد.

بسکتبال – لیگا آ‌س‌ب اسپانیا؛ والنسیا – رئال مادرید

تیم بسکتبال رئال مادرید صدرنشین لیگا آ‌س‌ب اسپانیا در هفته سی و سوم میزبان والنسیا خواهد بود که در رده چهارم جدول قرار گرفته است. هر دو تیم در ۱۰ بازی اخیر با کسب نتایجی مشابه ۹ پیروزی و تنها ۱ شکست داشته‌اند. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ۴ بار رئال مادرید به پیروزی رسیده و ۱ بار والنسیا برنده بوده است.

هاکی روی یخ – قهرمانی جهان‌؛ روسیه – سوئد

روسیه صدرنشین گروه دوم مسابقات هاکی روی یخ قهرمانی جهان، در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف سوئد خواهد رفت که در رتبه سوم جدول قرار دارد. روسیه در ۶ بازی اخیر ۶ پیروزی کسب کرده و از مدعیان جدی قهرمانی است. در سمت دیگر سوئد در ۶ مسابقه قهرمانی جهان ۵ پیروزی و ۱ شکست داشته و با ۳۲ گل زده بهترین خط حمله گروه را دارد. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم، ۳ بار سوئد به پیروزی رسیده و ۲ بار روسیه برنده بوده است.

هاکی روی یخ – قهرمانی جهان‌؛ ایالات متحده آمریکا – کانادا

تیم‌های دوم و سوم گروه اول مسابقات هاکی روی یخ قهرمانی جهان‌ در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف هم خواهند رفت. ایالات متحده آمریکا در ۶ بازی قبلی ۵ پیروزی و ۱ شکست داشته و در رتبه دوم جدول است و کانادا در ۵ مسابقه قبلی ۴ بار برنده بوده و ۱ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ۳ بار ایالات متحده آمریکا برنده شده و کانادا ۲ بار به پیروزی رسیده است.

تنیس – ای‌تی‌پی ژنو سوئیس؛ لئوناردو مایر – ژواو سوسا

لئونارد مایر نفر شماره ۶۸ دنیای تنیس در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات تنیس ای‌تی‌پی ژنو سوئیس، به مصاف ژواو سوسا خواهد رفت که در رتبه ۷۰ جهان قرار گرفته است. هر دو تنیسور در ۱۰ مسابقه اخیر با کسب نتایجی مشابه، ۴ پیروزی و ۶ شکست داشته‌اند. در ۲ رویارویی قبلی این دو تنیسور، هر کدام ۱ بار موفق به شکست رقیب شده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *