صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی یو اف سی ؛ درک لوئیس – جونیور دوس سانتوس

پیش بینی یو اف سی ؛ درک لوئیس – جونیور دوس سانتوس

ad banner

پیش بینی یو اف سی از بامداد یکشنبه به وقت ایران و با برگزاری رویداد یو اف سی فایت نایت ۱۴۶ بسیار مهیج خواهد شد. در مهمترین مبارزه‌ی این رویداد درک لوئیس برابر جونیور دوس سانتوس در سنگین وزن به میدان می‌رود.

پیش بینی این مبارزه در سایت بتکارت

لیست کامل باقی مبارزات دور اصلی به ترتیب زیر است:

الیزو دوس سانتوس – کورتیس میلندر (نیمه سبک وزن)

تیم مینز – نیکو پرایس (نیمه سبک وزن)

بلاگوی ایوانوف – بن روث ول (سنگین وزن)

بنیل داریوش – درو دابر (سبک وزن)

تیم بوش – اوماری اخمتوف (میان وزن)

درک لوئیس طی سال‌های اخیر روند رو به رشدی داشته و در صورت برد در این مبارزه می‌تواند به گرفتن مبارزه سر کمربند قهرمانی امیدوار باشد. جونیور دوس سانتوس هم پس از دوران درخشانش اخیرا دچار افت شده و می‌خواهد بار دیگر به اوج برگردد. دو مبارز پیش از این با هم روبرو نشده و این می‌تواند به جذابیت‌های پیش بینی ام ام ای بیافزاید.

پیش بینی یو اف سی
پیش بینی یو اف سی

پیش بینی یو اف سی ؛ درک لوئیس و رویای کمربند قهرمانی سنگین وزن

پروفایل درک لوئیس:

لقب:  هیولای سیاه The Black Beast

سن: ۳۴

قد: ۱۹۱ سانتیمتر

وزن: ۱۲۰ کیلوگرم

ملیت: آمریکایی

درک لوئیس از سال ۲۰۱۰ به ام ام ای روی آورد. او ابتدا در دو سازمان بلاتور و گلوری فعالیت می‌کرد و پس از درخشش و قهرمانی در این دو سازمان، موفق شد در سال ۲۰۱۳ و با رکورد ۷ برد و بدون شکست با یو اف سی قرارداد ببندد. پس از کسب بردهای متوالی برابر مبارزان قدرتمندی چون فرانسیس انگونو، الکساندر وولکوف و روی نلسون، بالاخره برای مبارزه قهرمانی برابر دنیل کورمیر انتخاب شد. لوئیس در ماه نوامبر ۲۰۱۸ برابر کورمیر قرار گرفت و در راند دوم با تکنیک Rear Naked Choke شکست خورد. پس از این شکست قرارداد جدیدی با یو اف سی بست و این اولین مبارزه‌اش در این قرارداد است.

رکورد لوئیس در هنرهای رزمی ترکیبی ۲۱ برد، ۶ شکست و ۱ بدون نتیجه است. لوئیس استاد ناک اوت کردن رقباست و ۱۸ برد او به همین روش بدست آمده است. در واقع او مشترکا به همراه کین ولاسکز رکورددار بیشترین ناک اوت در تاریخ یو اف سی است. (۱۰ ناک اوت). او همچنین موفق شده ۳ بار عنوان بهترین مبارز شب و ۲ بار بهترین مبارزه‌ی شب را در یو اف سی به خود اختصاص دهد. او در رنکینگ سنگین وزن یو اف سی رتبه‌ی سوم را دارد. لوئیس در ۵ مبارزه‌ی اخیرش ۳ برد و ۲ شکست داشته است.

پیش بینی یو اف سی
پیش بینی یو اف سی

 

جونیور دوس سانتوس و تلاش برای بازگشت به دوران اوج

پروفایل دوس سانتوس:

لقب: سیگانو Cigano

سن: ۳۵

قد: ۱۹۳ سانتیمتر

وزن: ۱۱۲ کیلوگرم

ملیت: برزیلی

جونیور دوس سانتوس سابقه‌ی درخشانی در بوکس و جوجیتسوی برزیلی دارد. او در سال ۲۰۰۶ به ام ام ای روی آورد و دو سال بعد با یو اف سی قرارداد بست. در سال ۲۰۱۱ دوس سانتوس موفق شد کین ولاسکز را در ثانیه ۲۶ راند اول ناک اوت کند و کمربند قهرمانی را ببرد. او سپس یک بار از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کرد و در سال ۲۰۱۲ با شکست در مبارزه‌ی دوم برابر کین ولاسکز عنوان قهرمانی را از دست داد. او موفق شده سه بار عنوان بهترین ناک اوت شب و ۲ بار عنوان بهترین مبارز شب را بدست آورد. مبارز برزیلی همچنین رکورددار بیشترین برد متوالی در تاریخ سنگین وزن یو اف سی است (۹ برد). از دیگر دستاوردهای او دومین رکورد بیشترین ناک اوت در سنگین وزن یو اف سی، پس از کین ولاسکز و درک لوئیس است. رکورد دوس سانتوس در هنرهای رزمی ترکیبی ۲۰ برد و ۵ شکست است. او در ۵ مبارزه‌ی اخیرش ۳ برد و ۲ شکست داشته است.

نکات جالب مبارزه برای پیش بینی یو اف سی

درک لوئیس در جوانی به علت دعوا و درگیری سه سال و نیم را در زندان گذراند. پس از آزادی و هنگامیکه به عنوان راننده مشغول به کار بود، دوستی به او ورزش ام ام ای را معرفی کرد و او موفق شد در ابتدای راه، بوکس را از جورج فورمن یاد بگیرد.

درک لوئیس پس از طوفان سنگین هاروی در سال ۲۰۱۷ بیش از ۱۰۰ نفر را با ماشین خود از مرگ نجات داد.

جونیور دوس سانتوس در کنفرانس مطبوعاتی یو اف سی ۱۰۵ اعلام کرد که از همسرش پس از ۱۰ سال زندگی مشترک جدا شده است.

پیش بینی مبارزات ام ام ای در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *