صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۸ آذر در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۸ آذر در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مسابقات ورزشی

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۸ آذر ماه

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس

در اولین دیدار هفتۀ شانزدهم نوزدهمین دورۀ مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، پارس جنوبی در ورزشگاه تختی شهر جم پذیرای تیم پرسپولیس تهران خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، پارس جنوبی جم و پرسپولیس در جایگاه‌های سیزدهم و سوم قرار گرفته‌اند. پرسپولیس که این هفته‌ها بر روی نوار برد گام برمی‌دارد می‌تواند با برتری احتمالی مقابل پارس جنوبی، کماکان از شانس‌های اصلی قهرمانی در این فصل به حساب آید. پارس جنوبی نیز که در جایگاه سیزدهم قرار گرفته، می‌کوشد تا با گرفتن امتیاز از سرخپوشان پایتخت، در وضعیت خود تغییراتی را به وجود آورد. تیم پارس جنوبی جم در ۵ بازی اخیر خود به ۳ تساوی و ۲ شکست دست یافته‌ و پرسپولیس نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ بین این دو تیم هم، پرسپولیس در ۴ دیدار مقابل پارس جنوبی جم به پیروزی رسیده و ۱ بازی دیگر میان آنها نیز با تساوی ۱-۱ خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس

در دیگر دیدار هفتۀ اول نیم فصل دوم نوزدهمین دورۀ مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، تراکتور در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز میزبان تیم نفت مسجد سلیمان خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، تراکتور و نفت مسجد سلیمان در جایگاه‌های هشتم و ششم قرار گرفته‌اند. سرخپوشان تراکتور پس از چند هفته ناکامی با برد برابر فولاد توانستند قدری وضعیت‌شان را در جدول بهبود بخشند و حال در اندیشه دومین برد متوالی خود برابر دیگر تیم خوزستانی فوتبال ایران هستند. در سوی دیگر شاگردان مهدی تارتار قرار گرفته‌اند که هنوز باختی را در لیگ تجربه نکرده‌اند و با انگیزۀ بالایی در تبریز به میدان خواهند رفت. تیم تراکتور در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست دست یافته‌ و نفت مسجد سلیمان نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی و ۳ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ بین این دو تیم هم، تراکتور در ۳ دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان به پیروزی رسیده و ۲ بازی دیگر میان آنها نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس

در دیگر دیدار هفتۀ شانزدهم نوزدهمین دورۀ مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان پذیرای تیم قعرنشین شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، سپاهان و شاهین شهرداری بوشهر در جایگاه‌های دوم و شانزدهم قرار گرفته‌اند. سپاهان با یک بازی و یک امتیاز کمتر نسبت به استقلال در جایگاه دوم لیگ قرار داشته و شاگردان امیر قلعه‌نویی برای پس گرفتن صدر جدول باید مقابل تیم قعرنشین شاهین بوشهر به پیروزی برسند. توقف احتمالی سپاهان توسط شاهین می‌تواند بهترین خبر برای دیگر مدعیان لیگ به شمار آید. تیم سپاهان اصفهان در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی و ۲ تساوی دست یافته‌ و شاهین شهرداری بوشهر نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۴ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ بین این دو تیم هم، سپاهان در ۳ دیدار مقابل شاهین بوشهر به پیروزی رسیده و 2 بازی دیگر میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی به اتمام رسیده است.

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس

در ادامۀ دیدارهای هفتۀ شانزدهمِ نوزدهمین دورۀ مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در ورزشگاه آزادی تهران پذیرای تیم ماشین سازی تبریز خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، استقلال و ماشین سازی تبریز در جایگاه‌های اول و نهم قرار گرفته‌اند. آبی‌پوشان پایتخت در سومین باز متوالی خود در لیگ برتر بدون حضور استراماچونی و حتی یک مربی موقت به میدان می‌روند و می‌کوشند با برتری برابر ماشین سازی به صدرنشینی خود در مسابقات لیگ ادامه دهند. سبزپوشان ماشین سازی هم که با هدایت رسول خطیبی این هفته‌ها در آمادگی خوبی به سر می‌برند، نخستین باخت استقلال با استراماچونی را به آبی‌ها تحمیل کردند و از این‌رو این مسابقه می‌تواند جنبۀ انتقامی برای استقلال و هوادارانش در آزادی داشته باشد. تیم استقلال تهران در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ تساوی دست یافته‌ و ماشین سازی تبریز نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ بین این دو تیم هم، استقلال تهران در ۲ و ماشین سازی در ۱ بازی مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۲ دیدار دیگر میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی به پایان رسیده است.

فوتبال – جام حذفی بلژیک

ردر آخرین دیدار از مرحلۀ یک چهارم پایانی مسابقات جام حذفی فوتبال بلژیک، اندرلشت در ورزشگاه لوتو پارک میزبان تیم کلوب بروخه خواهد بود. اندرلشت با برتری ۳-۲ مقابل موسکرون و کلوب بروخه نیز با پیروزی ۲-۱ برابر تیم اوستنده گام به این مرحله از رقابت‌ها گذاشته‌اند. تیم اندرلخت در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۳ تساوی و ۱ شکست دست یافته‌ و کلوب بروخه نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار 4 پیروزی و 1 شکست را به ثبت رسانده است. در 5 تقابل گذشتۀ بین این دو تیم هم، کلوب بروخه در ۴ دیدار مقابل اندرلشت به پیروزی رسیده و ۱ بازی دیگر میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی ۲-۲ به اتمام رسیده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *