صفحه اصلی / پیش بینی فوتبال امشب / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۱ مردادماه در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۱ مردادماه در سایت بتکارت

ad banner

امروز در مجله ورزشی بتکارت قصد داریم شما را از حساس ترین و مهم ترین مسابقات ورزشی در جهان که روز ۲۱ مردادماه برگزار خواهد شد آشنا کنیم. بازی هایی که از لیگ های روسیه، استرالیا و لیگ اروپا برگزار خواهند شد.

ورود به سایت بت کارت

فوتبال – لیگ اروپا

شاختار دونتسک – بازل

00101012120

در روز ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ از ساعت ۲۳:۳۰ دو تیم شاختار دونتسک و بازل به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی در چارچوب بازی های مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا و در ورزشگاه فلتینس آرنا در شهر گلزن کرشن آلمان برگزار خواهد شد.
هر دو تیم شرایط متفاوتی را پیش از این مسابقه داشته اند. شاختار دونتسک از ۵ بازی قبلی خود در لیگ اروپا موفق به کسب ۳ برد و ۱ باخت و ۱ مساوی شده است. در سوی مقابل تیم سوئیسی نیز درخشان بوده است و ۵ برد بدست آورده است. قضاوت این دیدار حساس به مایکل اولیور از انگلستان سپرده شده است.

ولورهمپتون – سویا

427424757

در روز ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ از ساعت ۲۳:۳۰ دو تیم ولورهمپتون و سویا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی در چارچوب بازی های مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا و در ورزشگاه MSV-Arena در شهر دوییسبورگ آلمان برگزار خواهد شد.
هر دو تیم شرایط متفاوتی را پیش از این مسابقه داشته اند. ولورهمپتون از ۵ بازی قبلی خود در لیگ اروپا موفق به کسب ۳ برد و ۱ باخت و ۱ مساوی شده است. در سوی مقابل تیم اسپانیایی نیز موفق به کسب ۲ برد و ۱ باخت و ۲ مساوی شده است. قضاوت این دیدار حساس به دنیله اورساتو از ایتالیا سپرده شده است.

فوتبال – لیگ برتر روسیه

روتور ولگوگراد – زنیت سن پترزبورگ

1010101

در روز ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ از ساعت ۱۹:۳۰ دو تیم روتور ولگوگراد و زنیت سن پترزبورگ به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی در چارچوب بازی های هفته اول لیگ روسیه و در ورزشگاه Zenit Stadium در شهر زنیت برگزار خواهد شد.
هر دو تیم شرایط متفاوتی را پیش از این مسابقه داشته اند. برای روتور ولگوگراد در این دیدار احتمالا آنانیدزه به دلیل مصدومیت غایب است و در طرف مقابل آندری لونف نیز ممکن است توانایی بازی کردن نداشته باشد.
زنیت سن پترزبورگ در ۱۹ بازی قبلی خود در لیگ برتر شکست نخورده است.
در ۸ بازی از ۹ بازی قبلی زنیت سن پترزبورگ در لیگ برتر بیش از ۲.۵ گل زده شده است.
زنیت سن پترزبورگ در ۸ بازی از ۹ بازی قبلی خود در لیگ برتر حداقل ۲ گل زده است.

روبین کازان – لوکوموتیو مسکو

2457

در روز ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ از ساعت ۲۱:۳۰ دو تیم روبین کازان و لوکوموتیو مسکو به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی در چارچوب بازی های هفته اول لیگ روسیه و در ورزشگاه کازان آرنا در شهر کازان برگزار خواهد شد.
هر دو تیم شرایط متفاوتی را پیش از این مسابقه داشته اند. برای روبین کازان در این دیدار اولگ شاتوف به دلیل مصدومیت غایب است و در طرف مقابل آندری لونف نیز به دلیل مصدومیت و میرانچوک به دلیل محرومیت غایب هستند.

فوتبال – ای لیگ استرالیا

ملبورن سیتی – آدلاید یونایتد

مسابقات ورزشی

در روز ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ از ساعت ۱۴:۰۰ دو تیم ملبورن سیتی و آدلاید یونایتد به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی در چارچوب بازی های هفته ۲۵ لیگ استرالیا و در ورزشگاه ANZ Stadium در شهر سیدنی برگزار خواهد شد.
هر دو تیم شرایط متفاوتی را پیش از این مسابقه داشته اند. ملبورن سیتی از ۵ بازی قبلی خود در لیگ ۳ برد و ۱ باخت و ۱ تساوی بدست آورده است و آدلاید نیز ۲ برد و ۱ باخت و ۲ تساوی بدست آورده است.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

ناتینگهام فارست چلسی

راهنمای شرط بندی بازی ناتینگهام فارست – چلسی

دیدار دو تیم ناتیگهام فارست – چلسی در قالب رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلستان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *