صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۶ خرداد در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۶ خرداد در سایت بتکارت

ad banner

مسابقات ورزشی

فوتبال – لیگ ملت‌های اروپا؛ انگلیس – هلند

در دومین بازی از مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا تیم ملی هلند به مصاف تیم ملی انگلیس خواهد رفت. تیم ملی هلند در ۵ باز اخیر خود ۲ پیروزی، ۲ مساوی و ۱ شکست داشته است. در سمت دیگر تیم ملی انگلیس در ۵ بازی اخیر به پیروزی رسیده و ۱۸ گل به ثمر رسانده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم که میانگین بیش‌تر از ۲/۵ گل داشته، ۲ بار هلند به پیروزی رسیده، ۲ بازی مساوی شده و ۱ بار انگلیس برنده بوده است.

فوتبال – دوستانه بین‌المللی؛ سوریه – ایران

تیم ملی ایران در اولین بازی با هدایت مارک ویلموتس در یک بازی دوستانه بین المللی به مصاف تیم ملی سوریه خواهد رفت. تیم ملی ایران در ۵ بازی آخر خود ۳ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته است. در سمت دیگر تیم ملی سوریه در ۵ بازی اخیر ۱ پیروزی، ۱ مساوی و ۳ شکست داشته و در این بازی ستاره خود عمر خیربین را در اختیار نخواهد داشت. در ۵ رویارویی قبلی تیم ملی ایران و تیم ملی سوریه، ۳ بار ایران به پیروزی رسیده و ۲ بازی نیز مساوی شده است.

والیبال – لیگ ملت‌های والیبال – زنان؛ ایتالیا – چین

تیم ملی والیبال زنان ایتالیا که در رتبه سوم لیگ ملت‌های والیبال قرار دارد در نهمین بازی خود به مصاف تیم ملی والیبال زنان چین خواهد رفت که در رتبه چهارم قرار گرفته است. تیم ملی والیبال زنان چین در ۸ بازی قبلی خود ۶ پیروزی و ۲ شکست داشته و تیم ملی والیبال زنان ایتالیا در ۸ بازی قبلی ۷ بار برنده شده و ۱ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، تیم ملی والیبال زنان ایتالیا موفق شده چین را شکست دهد.

والیبال – لیگ ملت‌های والیبال – زنان؛ روسیه – لهستان

تیم ملی والیبال زنان لهستان که در رتبه پنجم قرار دارد در نهمین بازی به مصاف تیم ملی والیبال زنان روسیه خواهد رفت. تیم ملی والیبال زنان لهستان در ۷ بازی قبلی ۵ بار برنده بوده و ۲ بار شکست خورده و در سمت دیگر تیم ملی والیبال زنان روسیه ۶ بار شکست خورده و ۱ بار برنده بوده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ۳ بار تیم ملی والیبال زنان روسیه به پیروزی رسیده و ۲ بار تیم ملی والیبال زنان لهستان برنده بوده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *