صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۲ خرداد در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۲ خرداد در سایت بتکارت

ad banner

فوتبال – فینال جام حذفی ایران؛ پرسپولیس -داماش گیلان

پرسپولیس قهرمان لیگ برتر برای کسب دومین جام در این فصل و دبل قهرمانی باید شگفتی‌ساز این دوره از رقابت‌های جام حذفی یعنی داماش گیلان را شکست دهد. داماش گیلان در ۴ بازی قبلی جام حذفی ۲ بار برنده بوده و در ۲ بازی پس از تساوی در ضربات پنالتی رقبا را شکست داده است. داماش گیلان که در دسته دوم حضور دارد در مراحل قبلی دو تیم ماشین سازی و سایپا از لیگ برتر را حذف کرده است. در سمت دیگر پرسپولیس در مراحل قبلی جام حذفی تیم‌های نود ارومیه، سپیدرود رشت، پدیده و سپاهان را شکست داده و موفق شده به یک قدمی فتح جام حذفی برسد. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ۳ بار پرسپولیس به پیروزی رسیده و ۲ بار داماش گیلان برنده بوده است.

والیبال – لیگ ملت‌های والیبال؛ ایران – آلمان

تیم ملی والیبال ایران در شرایطی در سومین بازی لیگ ملت‌های والیبال به مصاف تیم ملی والیبال آلمان خواهد رفت که در اولین بازی موفق شد تیم قدرتمند ایتالیا را با نتیجه ۳-۱ شکست دهد. تیم ملی والیبال ایران در ۱۰ بازی اخیر خود ۵ پیروزی و ۵ شکست داشته و تیم ملی والیبال آلمان در ۱۰ بازی آخر ۴ بار برنده بوده و ۶ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، تیم ملی والیبال ایران ۲ بار به پیروزی رسیده و تیم ملی والیبال آلمان موفق شده ۳ بار ایران را شکست دهد.

والیبال – لیگ ملت‌های والیبال؛ لهستان – برزیل

دو تیم مدعی قهرمانی لیگ ملت‌های والیبال در یک مسابقه حساس و جذاب به مصاف هم خواهند رفت. تیم ملی والیبال برزیل در ۱۰ بازی اخیر ۹ بار به پیروزی رسیده و تنها ۱ بار برابر تیم ملی والیبال لهستان شکست خورده است. در سمت دیگر تیم ملی والیبال لهستان در ۱۰ بازی آخر ۷ بار برنده بوده و ۳ شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ۳ بار تیم ملی والیبال برزیل به پیروزی رسیده و تیم ملی والیبال لهستان ۲ بار برنده بوده است.

والیبال – لیگ ملت‌های والیبال؛ صربستان – روسیه

تیم ملی والیبال روسیه قهرمان دوره گذشته‌ لیگ ملت‌های والیبال در سومین مسابقه به مصاف گربه سیاه خود یعنی تیم ملی والیبال صربستان خواهد رفت. هر دو تیم در ۱۰ مسابقه اخیر با کسب نتایجی مشابه ۶ پیروزی و ۴ شکست داشته‌اند. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم ۲ بار تیم ملی والیبال روسیه برنده بوده اما در ۳ مسابقه آخر تیم ملی والیبال صربستان موفق شده رقیب پرافتخار خود را شکست دهد.

تنیس – رولان گاروس فرانسه ؛ بنوآ پر – کی نیشیکوری

کی نیشیکوری تنیسور شماره ۷ جهان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات تنیس رولان گاروس به مصاف تنیسوری از کشور میزبان یعنی بنوآ پر خواهد رفت که در رتبه ۳۸ دنیا قرار گرفته است. کی نیشیکوری در ۱۰ مسابقه آخر خود ۷ پیروزی و ۳ شکست داشته و بنوآ پر در ۱۰ بازی اخیر ۹ بار برنده بوده و ۱ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تنیسور، ۴ بار کی نیشیکوری به پیروزی رسیده و بنوآ پر ۱ بار برنده بوده است.

تنیس – رولان گاروس فرانسه ؛ گاربینیه موگوروسا – اسلون استیونز

اسلون استیونز نفر شماره ۷ تنیس زنان جهان در مرحله یک هشتم پایانی مسابقات تنیس اوپن فرانسه یا رولان گاروس به مصاف گاربینیه موگوروسا خواهد رفت که در رتبه ۱۹ جهان قرار دارد. اسلون استیونز در ۱۰ بازی اخیر ۸ پیروزی و ۲ شکست داشته و گاربینیه موگوروسا در ۱۰ بازی اخیر ۶ بار برنده بوده و ۴ بار شکست خورده است. در ۲ رویارویی قبلی این اسلون استیونز و گاربینیه موگوروسا، هر تنیسور ۱ بار موفق به پیروزی شده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *