صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۷ تیرماه در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۷ تیرماه در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۷ تیرماه در سایت بتکارت

مسابقات ورزشی فوتبال – لیگ اروپا‌

در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم نهایی از دور مقدماتی لیگ اروپا، تیم لفسکی صوفیه بلغارستان میزبان تیم روژمبرک اسلواکی خواهد بود. لفسکی صوفیه در پنج بازی اخیر دو پیروزی، دو شکست و یک مساوی داشته و روژمبرک در پنج بازی اخیر سه بار برنده بوده و دو بار شکست خورده است. در دیدار رفت تیم لفسکی صوفیه صوفیه موفق شد با نتیجه دو بر صفر روژمبرک را شکست دهد.

فوتبال – لیگ اروپا‌

تیم آبردین اسکاتلند در مسابقه برگشت مرحله یک هشتم نهایی دور مقدماتی لیگ اروپا، به مصاف تیم رووانیمن پی‌اس فنلاند خواهد رفت. آبردین در پنج بازی اخیر سه پیروزی و دو مساوی داشته و رووانیمن پی‌اس در پنج بازی اخیر یک بار برنده بوده، سه بار شکست خورده و یک مساوی داشته است. در دیدار رفت تیم آبردین موفق شد با نتیجه دو بر یک نماینده فنلاند را شکست دهد.

تنیس – ای‌تی‌پی بوستا سوئد – از ساعت ۱۲:۳۰

ریشارد گاسکه تنیسور شماره ۵۰ جهان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات ای‌تی‌پی بوستا سوئد به مصاف دنیس نوواک تنیسور شماره ۱۲۱ جهان خواهد رفت. دنیس نوواک در ۱۰ مسابقه اخیر ۸ پیروزی و دو شکست داشته و ریشارد گاسکه در ۱۰ مسابقه اخیر ۵ پیروزی و ۵ شکست داشته است. این دو تنیسور برای اولین بار در مسابقات سوئد به مصاف هم خواهند رفت.

تنیس – ای‌تی‌پی اوماگ کرواسی – از ساعت ۱۴:۳۰

دوشان لایوویچ تنیسور شماره ۳۶ جهان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات تنیس ای‌تی‌پی اوماگ کرواسی به مصاف آندری روبلوف نفر شماره ۷۶ دنیا از کشور روسیه خواهد رفت. هر دو تنیس باز در ۱۰ مسابقه اخیر با کسب نتایجی مشابه ۴ پیروزی و ۶ شکست داشته‌اند. در تنها رویارویی این دو تنیسور، دوشان لایوویچ صربستانی موفق به شکست آندری روبلوف شده است.

تنیس – دبلیوتی‌ای بخارست رومانی – از ساعت ۱۴:۳۰

در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات دبلیوتی‌ای بخارست رومانی آلیونا بولسووا زادینوف تنیسور شماره ۸۸ جهان، به مصاف باربرا تنیسور شماره ۱۳۲ خواهد رفت. آلیونا بولسووا زادینوف در مسابقه در ۱۰ مسابقه اخیر شش پیروزی و چهار شکست داشته و باربورا کریچیکووا در ۱۰ مسابقه اخیر ۹ بار به پیروزی رسیده و یک بار شکست خورده است. این دو تنیس باز اهل جمهوری چک و اسپانیا برای اولین بار در مسابقات رومانی به مصاف هم خواهند رفت.

تنیس – دبلیوتی‌ای لوزان سوئیس – از ساعت ۱۲:۳۰

آلیه کییک تنیسور آمریکایی و نفر شماره ۱۳۹ زنان جهان، در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات دبلیوتی‌ای لوزان سوئیس، به مصاف سامانتا استورز تنیسور استرالیایی و نفر شماره ۱۳۴ دنیا خواهد رفت. آلیه کییک در ۱۰ مسابقه اخیر ۸ پیروزی و ۲ شکست داشته و سامانتا استورز در ۱۰ مسابقه اخیر ۶ بار برنده بوده و چهار بار شکست خورده است. در تنها رویارویی این دو تنیسور آلیه کییک موفق شده با نتیجه دو بر صفر سامانتا استورز را شکست دهد.

پیش بینی این مسابقات جذاب را با گزینه‌های متنوع شرط بندی در سایت بتکارت از دست ندهید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *