صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۷ مرداد در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۷ مرداد در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

 

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۷ مرداد در سایت بتکارتفوتبال – لیگ برتر روسیه

در آخرین مسابقه از هفته سوم لیگ برتر روسیه روبین کازان میزبان تیم احمد گروزنی خواهد بود. روبین کازان در ۵ مسابقه اخیر یک به پیروزی، دو مساوی و دو شکست داشته و احمد گروزنی در پنج بازی آخر سه بار برنده بوده، یک مساوی داشته و یک بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی روبین کازان و احمد گروژنی هر تیم صاحب دو پیروزی شده و یک بازی با نتیجه یک بر یک مساوی شده است.

فوتبال – لیگ برتر سوئد

در هفته هفدهم لیگ برتر سوئد تیم الفسبورگ که در رتبه دهم جدول قرار دارد میزبان تیم کلمر خواهد بود. الفسبورگ در پنج بازی اخیر دو مساوی و سه شکست داشته و کلمر در پنج بازی آخر یک مساوی و چهار شکست داشته و با ۱۳ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد. در ۵ رویارویی آخر الفسبورگ و کلمر هر تیم صاحب ۱ پیروزی شده و ۳ بازی مساوی شده است.

تنیس – ای‌تی‌پی کیتزبوهل اتریش – از ساعت ۱۳:۳۰

ژرمی شاردی تنیسور شماره ۷۴ جهان در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات ای‌تی‌پی اتریش به مصاف مارکو سسچیناتو تنیسور شماره ۶۲ دنیا خواهد رفت. ژرمی شاردی در ۱۰ مسابقه اخیر ۵ پیروزی و ۵ شکست داشته و مارکو سسچیناتو در ۱۰ مسابقه اخیر یک بار برنده بوده و ۹ با شکست خورده است. در تنها رویارویی این دو تنیسور ژرمی شاردی فرانسوی موفق شده با نتیجه دو بر صفر مارکو سسچیناتو ایتالیایی را شکست دهد.

تنیس – دبلیوتی‌ای سن خوزه آمریکا – از ساعت ۲۱:۳۰

در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات دبلیوتی‌ای سن خوزه آمریکا کارلا سوارز ناوارو تنیسور شماره ۲۹ جهان از اسپانیا به مصاف مگدا لینت تنیسور شماره ۶۰ دنیا از لهستان خواهد رفت. هر دو تنیسور در ۱۰ مسابقه اخیر با کسب نتایجی مشابه ۶ پیروزی و ۴ شکست داشته‌اند. این مسابقه اولین رویارویی این دو تنیس باز در مسابقات دبلیوتی‌ای خواهد بود.

تنیس – دبلیوتی‌ای واشینگتن آمریکا – از ساعت ۱۸:۳۰

انس جابر تنیسور شماره ۵۹ دنیا در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات دبلیوتی‌ای واشینگتن آمریکا به مصاف ایگا سیاتک تنیسور شماره ۶۱ دنیا از کشور لهستان خواهد رفت انس جابر در ۱۰ مسابقه آخر ۵ پیروزی و ۵ شکست داشته و ایگا سیاتک در ۱۰ مسابقه اخیر ۶ بار برنده بوده و چهار بار شکست خورده است. انس جابر توسنی برای اولین‌بار در این مسابقات برابر رقیب لهستانی قرار خواهد گرفت.

پیش بینی این مسابقات جذاب و حساس را با گزینه‌های متنوع و متعدد شرط بندی در سایت بتکارت از دست ندهید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *