صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۵ بهمن در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۵ بهمن در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مسابقات ورزشی

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۵ بهمن ماه

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا

در چارچوب مسابقات پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ تیم شهر خودرو ایران در ورزشگاه اختصاصی باشگاه الشارجه میزبان تیم الرفاع بحرین خواهد بود. میزبانی این بازی به دلیل بهانه‌گیری‌های واهی کنفدراسیون فوتبال آسیا در نبود امنیت در ایران از باشگاه شهر خودرو سلب گشت تا استادیوم الشارجه جانشین ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد شود. به همین دلیل شهر خودرو از حضور هواداران خود در این مسابقه محروم است. مشهدی‌ها در این دیدار نمی‌توانند از وجود مهاجمان جدید خود همچون محمد قاضی، اسلاووف، خلعتبری و علی طاهران بهره ببرند. برندۀ این دیدار برای راه‌یابی به مرحلۀ گروهی، باید کمتر از یک هفتۀ بعد در قطر به مصاف تیم السیلیه برود که کریم انصاری‌فرد مهاجم ملی‌پوش ایرانی را در اختیار دارد. تیم شهر خودرو ایران در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۳ تساوی و ۱ شکست دست یافته‌ و الرفاع بحرین نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱شکست را به ثبت رسانده است. گفتنی است این نخستین دیدار بین دو تیم شهر خودرو و الرفاع در تاریخ رقابت‌های این دو باشگاه به حساب می‌آید.

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس ایران

در چارچوب دیدارهای هفتۀ هفدهمِ نوزدهمین دورۀ مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، ماشین سازی در ورزشگاه بنیان دیزل شهر تبریز میزبان تیم سپاهان اصفهان خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، ماشین سازی و سپاهان به ترتیب در جایگاه‌های نهم و دوم قرار گرفته‌اند. امیر قلعه‌نویی به نسبت نیم فصل نخست، تیمش را در نقل و انتقالات زمستانی به خوبی تقویت کرده و سپاهان با یک ترکیب به مراتب قدرتمندتر مقابل ماشین سازی صف‌آرایی خواهد کرد. زردپوشان در صورت برد در این دیدار خارج از خانه می‌توانند موقتاً و بالاتر از پرسپولیس به صدر جدول برسند. در آن‌سو ماشین سازی که احد شیخ‌لاری را به تازگی در راس کادر فنی خود می‌بیند، می‌کوشد تا با پیروزی برابر سپاهان هم دیگر مدعیان قهرمانی را خوشحال سازد و هم چند پله‌ای در جدول صعود داشته باشد. تیم ماشین سازی تبریز در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست دست یافته‌ و سپاهان نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، سپاهان در ۳ و ماشین سازی نیز در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۱ بازی دیگر میان آنها نیز با نتیجۀ ۱-۱ به اتمام رسیده است.

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس ایران

در ادامۀ دیدارهای هفتۀ هفدهمِ نوزدهمین دورۀ مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، پیکان در ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران میزبان تیم نساجی مازندران خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران پیکان و نساجی به ترتیب در جایگاه‌های چهاردهم و دهم قرار گرفته‌اند. پیکانی‌ها که در چهار دیدار پشت سر هم با شکست زمین بازی را ترک کرده‌اند، می‌کوشند تا برابر نساجی به برد رسیده و چند پله‌ای در جدول بالاتر بیایند. نساجی هم برای بهبود وضعیتش در جدول لیگ، نمی‌خواهد دست خالی از تهران خارج شود. تیم پیکان تهران در ۵ بازی اخیر خود به ۱ تساوی و ۴ شکست یافته‌ و نساجی مازندران نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، نساجی مازندران در ۳ و پیکان نیز در ۲ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس ایران

در دیگر دیدار هفتۀ هفدهمِ نوزدهمین دورۀ مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، ذوب آهن در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان میزبان تیم پارس جنوبی جم خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، ذوب آهن و پارس جنوبی به ترتیب در جایگاه‌های یازدهم و دوازدهم قرار گرفته‌اند. ذوبی‌ها که دیگر علیرضا منصوریان را در راس کادر فنی خود نمی‌بینند، می‌کوشند تا با برتری در این دیدار خانگی تا حدودی وضعیتشان را بهبود بخشند. پارس جنوبی جم نیز که یکی از تیم‌های ضعیف این فصل از مسابقات لیگ برتر به حساب می‌آید با برد برابر ذوب آهن می‌تواند تا جایگاه دهم بالا بیاید. تیم ذوب آهن اصفهان در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۲ تساوی و۲ شکست دست یافته‌ و پارس جنوبی جم نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار مشابه ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، ذوب آهن در ۲ و پارس جنوبی نیز در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۲ بازی دیگر میان آنها نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافته است.

فوتبال – لالیگا اسپانیا

در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفتۀ بیست و یکم مسابقات باشگاهی فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا، والنسیا در ورزشگاه مستایا میزبان تیم صدرنشین بارسلونا خواهد بود. در جدول رده‌بندی مسابقات لالیگا، والنسیا و بارسلونا به ترتیب در جایگاه‌های هفتم و اول قرار گرفته‌اند. این دومین دیدار و البته مهم‌ترین مسابقه‌ای است که کیکه ستین هدایت آبی‌اناری را برعهده می‌گیرد. برد در این دیدار سخت می‌تواند تضمین کنندۀ صدرنشینی بارسا در این هفته از رقابت‌های لالیگا باشد. در سوی دیگر میدان والنسیا قرار دارد که با برد در این دیدار خانگی می‌تواند تا جایگاه پنجم لالیگا هم بالا بیاید. تیم والنسیا در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست دست یافته‌ و بارسلونا نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، بارسلونا در ۲ و والنسیا نیز در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۲ بازی دیگر میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی به اتمام رسیده است.

فوتبال – بوندسلیگا آلمان

در مهم‌ترین دیدار هفتۀ نوزدهم لیگ سراسری باشگاه‌های آلمان که به بوندس لیگا شهرت دارد، بایرن مونیخ در استادیوم آلیانتس آرنا میزبان تیم شالکه خواهد بود. در جدول رده‌بندی بوندس لیگا، بایرن مونیخ و شالکه به ترتیب در جایگاه‌های دوم و پنجم قرار گرفته‌اند. بایرن با سرمربی جدید خود توانسته نتایج خوبی را در ادامۀ فصل رقم بزند و برد در این دیدار خانگی به آن‌ها کمک می‌کند تا هر چه بیشتر خود را به تیم صدرنشین لایپزیش در بوندس لیگا نزدیک‌تر سازد. شالکه نیز در صورت کسب پیروزی مقابل بایرن قادر خواهد بود تا جایگاه چهارم بالا بیاید و امیدهایش را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تقویت سازد. تیم بایرن مونیخ در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ شکست دست یافته‌ و شالکه نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، بایرن مونیخ در هر ۵ دیدارش مقابل شالکه به پیروزی رسیده است.

فوتبال – جام حذفی انگلیس

در چارچوب دیدارهای مرحلۀ یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی انگلیس، هال سیتی در استادیوم کی‌کام میزبان تیم چلسی خواهد بود. در دور قبل، هال سیتی با برتری ۳-۲ مقابل روترهام و چلسی هم با پیروزی ۲-۰ مقابل ناتینگهام فارست موفق به صعود به این مرحله شده‌اند. هال سیتی با ۳۹ امتیاز در مکان دوازدهم مسابقات چمپیونشیپ قرار دارد و چلسی هم در مکان چهارم لیگ برترفوتبال انگلستان ایستاده است. تیم هال سیتی در 5 بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ شکست دست یافته و چلسی نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، چلسی در هر ۵ دیدارش مقابل هال سیتی موفق به کسب پیروزی شده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *